نزاع‌ دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد به شدت کاهش یافت

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد وضعیت شاخص‌های امنیتی این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نزاع‌های دسته جمعی در استان به شدت کاهش یافته است.

نزاع‌ دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد به شدت کاهش یافت

سید محمدکاظم نظری اظهار داشت: در سال‌های گذشته این استان در زمینه نزاع دسته جمعی وضعیت مطلوبی در کشور نداشت ولی هم اکنون در زمینه کاهش نزاع رتبه دوم کشور را داریم.

وی با بیان اینکه در شاخص‌های امنیتی وضعیت خوبی داریم بگونه‌ای که در بسیاری شاخص‌ها رتبه دوم و سوم کشور را داریم، عنوان کرد: در سرقت خشن وضعیت استان مطلوب است.

مقام سابق آمریکایی: ظریف موفق‌ترین سخنران کنفرانس امنیتی مونیخ بود مشاور سابق امنیت ملی افغانستان: طالبان چالشی با اقوام ندارد با نیروهای خارجی‌ مشکل دارد آیت‌الله حسینی‌شاهرودی: تلاش متولیان تأمین امنیت مرزهای کردستان ستودنی است

نظری امنیت را بنای توسعه و سرمایه گذاری دانست و ابراز کرد: ارتقای شاخص‌های امنیتی سبب رونق اقتصادی می‌شود و هم اکنون شرایط برای سرمایه گذاری در این استان فراهم است و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی با وجود مشکلات و محدودیت‌های اعتباری دولت و بویژه وزارت کشور توجه ویژه‌ای به این مهم دارند به گونه‌ای که 14 میلیارد ریال با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به استان اختصاص دادند.

نظری با بیان اینکه در زمینه آسیب‌های اجتماعی در برخی شاخص‌ها وضعیت مطلوبی داریم ولی در برخی دیگر مشکل داریم، خاطرنشان کرد: کاهش آسیب‌ها مستلزم مردمی شدن و مشارکت همگانی است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌های محلی برای حاکم شدن فضای وحدت و همدلی در استان کمک کرده و به سوی بی حاشیه شدن حرکت کنند.

منبع: تسنیم

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد