فرمانده انتظامی کل کشور:

۱۹ کانال و صفحه مجازی فعال در حوزه ارز فردایی مسدود شده است

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: پلیس از تاریخ ۱۱ خرداد طرح ویژه‌ای را در خصوص معامله ارز فردایی اجرا کرده که در این مدت منجر به شناسایی و مسدود شدن ۱۹ کانال شده است.

۱۹ کانال و صفحه مجازی فعال در حوزه ارز فردایی مسدود شده است

سردار حسین اشتری گفت: در خصوص معاملات ارزی فردایی افرادی هستند که سودجویی می‌کنند و در این اوضاع و احوال اقتصادی به دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

برخی سودجویان و معامله‌گران ارز با راه انداختن صفحات و کانال‌هایی در فضای مجازی قیمت ارز فردا را اعلام می‌کردند و باعث ایجاد آشفتگی در بازار ارز می‌شدند.

او گفت: از نظر قانون و بر اساس مصوبات اخیر سران قوا معاملات فردایی سکه و طلا ممنوع اعلام و به پلیس اجازه برخورد با متخلفان در این حوزه داده شد.

فرمانده انتظامی کل کشور می گوید: معاملات فردایی یک حرکت غیرقانونی است و همه دستگاه‌های مسئول باید افرادی را که در این زمینه فعالیت دارند، شناسایی کنند ؛ پلیس با اشرافی که داشته اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه انجام داده است.

به گفته  سردار اشتری   افرادی که در زمینه ارز فردایی فعالیت می‌کردند توسط پلیس شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر و تحویل مسئولان قضایی شدند و مقادیر زیادی هم اسناد و مدارک و محتویات پرونده در اختیار ما است که با هماهنگی دستگاه قضایی رسیدگی لازم به این موضوع خواهد شد.

او می گوید: پلیس طی ماه‌های گذشته در امر مقابله با مخلان اقتصادی گام های خوبی را برداشته و کشفیات قابل ملاحضه ای را داشته‌ایم و این امر در موضوع آرامش بخشی به مجموعه اقتصادی کشور تاثیر گذار بوده است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: ۶۵ متهم اصلی در زمینه معاملات فردایی شناسایی و دستگیر و حدود ۲ میلیون و ۳۰ هزار قطعه ارز غیرقانونی نیز کشف شده است. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دانیال
    0

    خدارو شکر مشکل گرونی هم که حل شد 19 تا کانال الکی نیستا خسته نباشید برادرا خدا قوت تکبیییییییییییییییر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد