علت کاهش سرعت اینترنت در نیمه شب چیست؟

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در طول پاییز به دلیل توسعه در هسته شبکه کشور و برای نصب تجهیزات جدید، ممکن است در ساعت‌های نخستین بامداد، برخی لینک‌های ارتباطی شرکت زیرساخت به مدت محدود قطع شوند که عمدتا کاربران اثر آن را احساس نمی کنند.

علت کاهش سرعت اینترنت در نیمه شب چیست؟

به دنبال انتشار خبری مبنی بر ایجاد اختلال در اینترنت در نیمه شب، محمد احسان خرامید - مشاور وزیر ارتباطات و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: قبلا هم گفته شد که در طول پاییز، به دلیل توسعه در هسته شبکه کشور و برای نصب تجهیزات جدید ممکن است در ساعت‌های نخستین بامداد، برخی لینک‌های ارتباطی شرکت زیرساخت به مدت محدود قطع شوند.

وی افزود: عمدتا کاربران اثر آن را احساس نمی‌کنند اما در سامانه‌های نظارتی لاگ می‌شود؛ برخی این توسعه را با نام اختلال فاکتور نکنند.

موضوعی که چندی پیش عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به آن اشاره و درباره کاهش سرعت اینترنت در نیمه شب اعلام کرده بود در حال توسعه شبکهٔ هستهٔ مخابراتی کشور هستند، تجهیزات جدید در شبکه قرار می‌گیرد و ظرف شش‌ ماه آینده ۵۰ درصد به ظرفیت لایه آی‌پی شبکه اضافه می‌شود. این کار معمولاً در نیمه‌شب انجام می‌شود و برخی مناطق به‌دلیل ارتقای شبکه حدود ساعت ۱ الی ۲ شب اختلالات محدودی خواهند داشت.

او به این نکته هم شروع کرد کاهش کیفیت اینترنت از قبل به اپراتورها اطلاع‌رسانی شده بود اما تاکید داریم عموم مردم هم در جریان این امر باشند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهرام
    0

    حق با وزیر است مردم حس نمیکنند چون عملا اینترنتی نداریم که سرعت آنرا حس کنیم ..... وقاحت و بی عرضه بودن وزرا و عدم مسولیت پذیری آنها مرزهای وقاحت و دروغ را جابجا کرده است....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد