مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد:

عرضه ۴۰۰ دستگاه خودروی داخلی و خارجی در مزایده اموال تملیکی

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۴۰۰ دستگاه انواع خودروهای سنگین و سواری، ماشین آلات سنگین و کشنده خارجی و داخلی در مزایده سراسری فوق العاده به شماره ۵۸۳ این سازمان عرضه شد.

عرضه ۴۰۰ دستگاه خودروی داخلی و خارجی در مزایده اموال تملیکی

سید عبدالمجید اجتهادی اظهار داشت: این تعداد دستگاه خودرو در ۲۴ استان به مزایده گذاشته شده است. علاقمندان تا ۳۰ آبان ماه می‌توانند جهت بازدید از خودروها به انبارهای این سازمان در استان‌ها مراجعه و پیشنهاد قیمت ارائه کنند.

وی افزود: شرکت در این مزایده از طریق ستاد الکترونیک دولت انجام می‌شود و روز پنجم آذرماه مرحله رمزگشایی با حضور دستگاه‌های نظارتی برگزار و نتایج به برندگان اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه قیمت پایه کارشناسی این تعداد خودروها، هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است، گفت: بیشترین تعداد خودروها از سوی استان‌های آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، خوزستان و قم عرضه شده است.

اجتهادی خاطرنشان کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت و سازمان اموال تملیکی می‌توانند با مشاهده فهرست خودروها و ماشین‌آلات، محل بازدید را انتخاب و در مزایده شرکت کنند.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد