بهترین مقاصد برای سفر خارجی ارزان

بسیاری از ما با مشاهده افزایش قیمت ارزهای خارجی و گران شدن بلیط‌های هواپیما، ‌ به‌طورکلی پرونده سفرهای خارجی را می‌بندیم.

بهترین مقاصد برای سفر خارجی ارزان

در صورتی‌که حتی با گران شدن ارزها نیز مقاصد ارزان‌قیمتی برای سفر خارجی وجود دارد که می‌توانیم برای سفر بعدی خود به آن‌ها بیندیشیم. مقاصدی که در آسیا و همسایگی ایران قرار دارند، ‌ به دلیل کوتاه بودن مسیر و تفاوت اندک در قیمت ارز، همیشه گزینه‌های مناسبی هستند. در ادامه قصد داریم بهترین مقاصد برای سفر خارجی ارزان را معرفی کنیم.

مقصد اول، سفر به کشور زیبای ترکیه

وقتی صحبت از سفرهای خارجی جذاب برای ایرانیان می‌شود، ‌ یکی از اولین کشورهایی که به ذهن هر مخاطبی می‌رسد کشور ترکیه است. سفر به این کشور احتمالاً ارزان‌ترین سفر خارجی نیست، ‌بااین‌حال افراد زیادی همواره این کشور را در اولویت سفرهای خود قرار می‌دهند. کشور ترکیه با شهرهای محبوب خود مانند استانبول، کوش آداسی، ‌آنتالیا و آنکارا بدون نیاز به ویزا میزبان میهمانان ایرانی است. ترکیه که در مرز قاره آسیا و قاره اروپا قرار گرفته است، با دسترسی به دریا و سواحل دلنشین بسیار پرطرف‌دار است. در سفر به کشور ترکیه می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متنوعی برخوردار شوید.

مقصد دوم سفر خارجی ارزان، کشور ارمنستان

کشور ارمنستان یکی دیگر از مقصدهای محبوب سفر خارجی ارزان است. این کشور آثار تاریخی و معماری زیبایی دارد و گردشگران اغلب از این آثار بازدید می‌کنند. با رونق سفرها به شهر ایروان، پایتخت این کشور خدمات مناسبی برای گردشگران را تدارک دیده است. خوب است بدانید ویزای مسافران ایرانی که قصد بازدید و تفریح در کشور ارمنستان را دارند، به راحتی در فرودگاه صادر می‌شود و تنها کاری که شما پیش از سفر انجام می‌دهید، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و تبدیل ارز است. کسانی که تمایل ندارند به صورت هوایی به این کشور سفر کنند، می‌توانند گزینه مسافرت زمینی به ارمنستان را انتخاب کنند.

مقصد سوم، گرجستان

کشور گرجستان کشوری در نزدیکی ایران با فرهنگی تلفیقی از آسیا و اروپا است. معماری ساختمان‌های این کشور نیز اغلب به سبک اروپایی بوده و بسیاری از گردشگران این کشور را از نظر معماری و طبیعت شبیه به ایتالیا می‌دانند. مقاصد پرطرف‌دار در کشور گرجستان، تفلیس و باتومی است که هر دوی این مقاصد جزو سفرهای ارزان‌قیمت به حساب می‌آیند. این کشور از طبیعت منحصربه‌فردی بهره برده که بسیار محبوب مسافران است.

مغازه‌های رنگارنگ، بالکن‌های کلاسیک و بناهای تاریخی، همه دست‌به‌دست یکدیگر داده و حال و هوای شهرهای تفلیس و باتومی را بی‌نظیر کرده‌اند. همچنین خدمات گردشگری موجود در تفلیس و باتومی، ‌ این کشور را به یکی از مقاصد ارزان‌قیمت و پرطرف‌دار تبدیل کرده است.

 

کشور هندوستان، مقصد سوم سفر ارزان‌قیمت

کشور هند با فرهنگ خاص خود و آداب‌ورسوم‌های جذاب، همیشه برای ایرانیان سرگرم‌کننده است. سفر به هند یکی از ارزان‌ترین سفرهای خارجی است؛ زیرا با هزینه‌های بسیار پایین می‌توانید غذاهای مختلف را امتحان کرده و در اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب ساکن شوید. همچنین سفر به این کشور هزینه‌های جانبی زیادی مثل سفر به کشورهای دیگر را ندارد. حمل‌ونقل عمومی که شما را در شهرهای هندوستان به اماکن مختلف می‌رساند، تنها با تهیه بلیط‌های ارزان‌ حمل‌ونقل امکان‌پذیر است. بسیاری از افراد در زمان جشن رنگ‌ به هند سفر می‌کنند تا در این جشن جذاب شرکت کنند. برای سفر به هند، تنها لازم است وب‌سایت‌های خرید بلیط هواپیما خارجی معتبر را جستجو کرده و بلیطی با قیمت مناسب پیدا کنید.

بهترین مقاصد برای سفر خارجی ارزان - تصویر 2

مقصد چهارم، ‌کشور آذربایجان

کشور آذربایجان نیز امروزه یکی از مقاصد گردشگران ایرانی شده است. کشور آذربایجان که در قفقاز جنوبی واقع شده است، فرهنگی شبیه به ایرانیان دارد. همچنین تاریخ این کشور بسیار شبیه به ایران بوده و آثار تاریخی موجود در این کشور جزو آثار پربازدید است. مقصد اصلی بسیاری از مسافران ایرانی به کشور آذربایجان، شهر باکو است. این شهر جاذبه‌های مختلفی مانند مراکز خرید لوکس و مدرن دارد که گردشگران را جذب می‌کند. همچنین غذاهای محلی باکو، بسیار پرطرف‌دار است. لازم به ذکر است که زبان انگلیسی در کشور آذربایجان خیلی رایج نیست، ولی اگر شما جزو آذری‌زبان‌های ایران باشید به راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

مقصد پنجم، کشور بلغارستان

کشور بلغارستان یکی از مقاصد مناسب برای کسانی است که سفر خارجی ارزان و متفاوت می‌خواهند. این کشور از نظر جاذبه‌های طبیعی متفاوت با سایر کشورهای خاورمیانه بوده و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. سفر به این کشور زیبا اغلب در دو فصل تابستان و زمستان انجام می‌شود. در فصول دیگر هزینه‌های هواپیما، هتل و سایر هزینه‌های جانبی برای سفر به این کشور افزایش می‌یابد. یکی از شهرهای پرطرف‌دار بلغارستان که مقصد اکثر گردشگران است، شهر تاریخی وارنا بوده که جاذبه‌های متعددی دارد.

بهترین مقاصد برای سفر خارجی ارزان - تصویر 3

مقصد ششم؛ تاجیکستان، بام جهان

یکی از مقاصد ارزان قیمتی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب است، کشور تاجیکستان است. این کشور که بیش از نصف آن در ارتفاع ۳۰۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است، به عنوان یکی از مرتفع‌ترین کشورها شناخته می‌شود. فصل بهار در کشور تاجیکستان بسیار زیبا و متفاوت بوده که تجربه آن همیشه برای مسافران کم‌نظیر است. شهرهای خجند، دوشنبه، ایسترافشان، حصار و پنجکنت جزو شهرهایی هستند که بازدید از آن‌ها در فصل بهار توصیه می‌شود. تاجیکستان بیشتر مقصد کسانی است که به طبیعت بکر و زیبایی‌های طبیعی علاقه دارند.

مقصد هفتم، ‌ مالزی

کشور مالزی با وجود آب‌وهوای گرمسیری و معتدل، طبیعت بی‌نظیر و تنوع نژادی و فرهنگی یکی از جذاب‌ترین مقاصد ارزان‌قیمت برای سفر خارجی است. فصل بهار فصل مناسبی برای سفر به مالزی است؛ زیرا میزان بارش‌ها کمتر شده و طبیعت بکر این کشور به زیباترین حد خود می‌‌رسد. در کشور مالزی اقوامی از نژادهای مختلف زندگی می‌کنند که اصلی‌ترین آن‌ها، چینی، ‌هندی و مالایی است. کسانی که دوست دارند با فرهنگ و آداب‌ورسوم این نژاد‌ها آشنا شوند، ‌بهتر است به مالزی سفر کنند. لازم به ذکر است که برای سفر به مالزی نیاز به ویزا دارید، اما دریافت ویزای این کشور مشکل و پیچیده نیست. شهرهای کوالالامپور، لانکاوی، ملکا، جورج تاون و کوتاکینابالو از شهرهای پرطرف‌دار کشور مالزی هستند.

بهترین مقاصد برای سفر خارجی ارزان - تصویر 4

کلام آخر

با وجود گران شدن ارزهای خارجی و اوضاع اقتصادی کنونی کشور، سفرهای خارجی برای بسیاری از افراد دست‌نیافتنی شده است. درحالی‌که بسیاری از کشورها جزو مقاصد ارزان برای سفر خارجی بوده و هزینه‌های جانبی بسیار کمی دارند. این کشورها جاذبه‌های طبیعی و گردشگری متفاوتی داشته و برای گذراندن تعطیلات گزینه‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد