متناسب‌سازی حقوق، همان ۳ میلیون تومان بود؟

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین، گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی نگران هستند که قانون متناسب‌سازی برای آن‌ها به همان پرداخت ۳ میلیون تومان مابه‌التفاوت قبل از انتخابات ختم شود.

متناسب‌سازی حقوق، همان ۳ میلیون تومان بود؟

عید علی کریمی، اظهار داشت: از مسئولان می‌خواهیم هر چه زودتر تکلیف متناسب‌سازی را مشخص کنند. همچنین قانون متناسب‌سازی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی باید تغییر داد.

وی با اشاره به ناترازیِ بین دخل و خرج سازمان تامین اجتماعی گفت: از دولت جدید می‌خواهیم که در پرداخت بدهیِ سازمان تأمین اجتماعی جدی باشد. تدابیر درست بیندیشد و از همان ابتدا این مسئله‌ی مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

کریمی با اشاره به تاکید مسئولان فعلی مبنی بر پرداخت بدهی دولت به سازمان گفت: از مدیریتِ فعلی تامین اجتماعی می‌خواهیم با ما صادق باشند. نگویند بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی و همچنین بدهی تامین اجتماعی با داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها صاف شده است.

وی گفت: هفته‌ی گذشته با یکی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی جلسه داشتیم و اعلام کردند که بالای ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش درمان بدهکار هستند. بابت این بدهی بیمارستان‌ها مجبور به کاهش نیرو شده‌اند.

کریمی گفت: همین بدهی‌ها سبب شده بیمارستان‌ها نتوانند از پس تعهدات خود به بیماران بر بیایند. ضمن اینکه طبق قانون الزام، صفر تا صد هزینه‌های درمان باید رایگان باشد، اما اینگونه نیست.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین به عدم اجرای متناسب‌سازی اشاره کرد و گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی نگران هستند که قانون متناسب‌سازی برای آن‌ها به همان پرداخت ۳ میلیون تومان مابه‌التفاوت قبل از انتخابات ختم شود. از مسئولان می‌خواهیم هر چه زودتر تکلیف متناسب‌سازی را مشخص کنند. همچنین قانون متناسب‌سازی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی باید تغییر داد. امیدوارم دولت و مسئولان بعدی حواسشان به معیشت ضعیف بازنشستگان باشد و متناسب‌سازی را به نحوی درست به مرحله اجرا برساند.

کریمی گفت: ۵ ماه از سال گذشته و این قانون هنوز اجرا نشده است. شخص وزیر کار باید جوابگو باشد.

منبع: ایلنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • عبدالله
    0

    اون رو شیرینی دادن که به جریان خاص تندرو رای بدید حساب کرده بودم اگه رای هم ندادین بیفته گردن اصلاح طلبان از پیش بدهکارباشند

  • ناشناس
    0

    متاسفم که 45 ساله هنوز نفهمیدیم که اینا با حرف حساب ومنطق والتماس وخواهش وناله ونفرین ووووو کاری برا مردم نمیکنند .

  • ناشناس
    1

    همون رو هم چون دم انتخابات بود دادند یعنی ما فکر معیشت بازنشستگان هستیم بعدش دیگه...لق مستمری بگیر و بازنشسته حداقل بگیر فعلا باد هوا بخورید تا تعطیلات و مراسم آقایان تمام شود...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قسمت بدترش اینه این اقای موسوی مدعی بود تامین اجتماعی رو از بدهکار به طلبکار بانکی تبدیل کردم ولی حالا میگه حقوق رو هم به زور میدیم!!

  • ناشناس
    18

    خوب خدا را شکر دولت رئیسی همان سال و ماه اول ابلاغ برنامه هفتم علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمود حال باید ببینیم دولت جدید احکام را صادر میکند یا همانند دولت روحانی که متناسب سازی برنامه ششم را آنهم پس از یکسال تمدید و سال آخر دولت اعمال نمود مجددا شاهد تاخیر چند ساله در اجرا خواهیم بود یا خیر..

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    سه سال است بازنشستگان تامین اجتماعی را با این اخبار بازی میدن متاسفانه ...

  • ناشناس
    0

    نگران نیستتد شماچند هزار میلیار د تومان از تامین اجتماعی بدید به ستاد اربعین

  • رصد
    0

    دو سال است که از اول سال تا آخر سال حدود 50 بار میگن متناسب سازی و آخرش هیچ فقط هر وقت میریم مغازه میگن متناسب سازی شده گران میکنند

  • ناشناس
    0

    مالک زمین خدا است و نباید زمین قیمت گذاری شود

  • ناشناس
    0

    تا شما پیرمردان و پیر زنان باشید برای هزارومین بار فریب نخورید

  • بی تناسب
    0

    سوال:چرا تصمیم به متناسب سازی گرفته شد؟!
    پس چرا حالا که تشخیص دادید متناسب سازی لازم است صورت گیرد، عمل واجرا نمی کنید؟!

  • ناشناس
    0

    مسئولین کشور این بازنشسته ها دارای تجربه گرانبها هستند به دروغ آنها را امیدوار نکنید بخاطر انتخابات وعده های انچنانی دادید بعد انتخابات همه چیز پوچ شد واقعا شرم ندارید لااقل به قانون تصویبی عمل کنید

  • ناشناس
    0

    دولتیکه کارمند و کارگرو بازنشسته اش ازش راضی نباشه به چه دردی میخوره ؟!

    ما کشور و مملکت و فرهنگ و همه و همه را میخواهیم که توش زندگی خوب داشته باشیم وقتی زندگی فلاکتبار شد بقیه کشکه
    دوزار نمی ارزه !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد