توصیه پلیس به رانندگان در روزهای بارانی

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس گفت: ز آنجایی که امروز شاهد بارندگی هستیم، رانندگان سرعت مجاز را رعایت کرده و فاصله طولی لازم را با خودروی جلویی حفظ کنند.

توصیه پلیس به رانندگان در روزهای بارانی

به گزارش خبر فوری ٬ سرهنگ عباس اوتادی جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس درباره وضعیت ترافیک معابر شهر تهران در آخرین روز کاری هفته گفت: مقاطعی از محور غرب به شرق بزرگراه‌های همت و حکیم و همچنین محور جنوب به شمال بزرگراه نواب دارای حجم تردد وسایل نقلیه است.

اوتادی همچنین اظهار داشت: از آنجایی که امروز شاهد بارندگی هستیم، رانندگان سرعت مجاز را رعایت کرده و فاصله طولی لازم را با خودروی جلویی حفظ کنند تا شاهد برخورد وسایل نقلیه نباشیم.

وی یادآور شد: با توجه به مراجعات شهروندان به مراکز خرید و محدوده مرکزی شهر، رانندگان نسبت به رعایت قوانین و مقررات پایبند باشند و از پارک دوبله و پارک در محل‌های غیرمجاز خودداری کنند.

اوتادی همچنین یادآور شد: با توجه به عدم اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز جاری، از ساعات میانی روز با ترافیک در محدوده مرکزی شهر مواجهیم. بنابراین شهروندان حتی‌المقدور برای انجام سفرهای خود از سامانه‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

منبع: مهر

33

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد