سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران:

حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود/ محدودیت ساعات کاری شبکه بانکی مانع برگزاری حراج نیست

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: طبق روال عادی فردا سه شنبه ۱۶ مرداد ماه چهل و یکمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله برگزار می‌شود و تغییر در ساعت کاری شبکه بانکی مانعی برای برگزرای حراج شمش طلا در این مرکز نیست.

حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود/ محدودیت ساعات کاری شبکه بانکی مانع برگزاری حراج نیست

اصغر بالسینی در رابطه با اعلام دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت مبنی بر تغییر ساعت اداری بانک‌ها در استان تهران و برخی از استان‌ها برای روز سه شنبه ۱۵ مرداد ماه گفت: چهل و یکمین جلسه حراج شمش طلا فردا (سه شنبه) مورخ ۱۵ مرداد ماه طبق روال عادی از ساعت ۱۲ ظهر در تالار معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود و محدودیت اعمال شده بر شبکه بانکی و تغییر ساعت کاری بانک‌ها مانعی برای برگزاری جلسه حراج شمش طلا ایجاد نمی‌کند.

وی در ادامه به حجم معاملات شمش طلای استاندارد در این مرکز اشاره کرد و گفت: تا امروز و طی ۴۰ جلسه برگزاری حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مجموع ۷۶۳۴ کیلوگرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار به ارزش بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان (همت) معامله و خریداری شده است.

گفتنی است اولین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و روز گذشته در تاریخ ۱۴ مرداد ماه در چهلمین جلسه حراج شمش طلا رکورد معامله شکسته شد و ۵۶۷ کیلوگرم شمش با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان به ازای هر قطعه شمش معامله و خریداری شد.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد