هشت روستای گناوه برای اجرای طرح سحاب بنیاد برکت انتخاب شدند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته هشت روستای این شهرستان برای اجرای طرح سحاب بنیاد برکت با رویکرد اشتغال اجتماع محور انتخاب شده‌اند.

هشت روستای گناوه برای اجرای طرح سحاب بنیاد برکت انتخاب شدند

حسین امیری روز دوشنبه افزود: برای اجرای هرچه بهتر این طرح که بر محوریت توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار در یک فرآیند ۱۲ مرحله‌ای متمرکز است، نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با نماینده بنیاد برکت و تسهیلگران در فرمانداری این شهرستان تشکیل و تصمیم‌های خوبی اتخاذ شد.

وی گفت: جزیره‌های شمالی و جنوبی، محمدی، فخرآوری، بهمنیاری شرقی و غربی، چاهبردی و شول از روستاهای هدف طرح سحاب در این شهرستان است.

امیری اظهارداشت: بنا به تاکید نماینده بنیاد برکت استان بوشهر در اجرای هرچه بهتر این طرح، تشکیل کارگروه تخصصی توسعه، صندوق پشتیبان و کارگروه اشتغال روستا با عضویت دهیار و یکی از اعضای شورای اسلامی، امامت جماعت، نماینده جهادکشاورزی، معلم روستا، معتمدان و کارآفرینان با حضور تسهیلگران ضرورت دارد.

وی گفت: برای انتخاب روستاهای هدف در طرح سحاب شاخص‌هایی درنظر گرفته شده‌است که برخورداری از جمعیت جوان و بالای ۵۰ خانوار، نرخ بیکاری بالاتر از متوسط کشوری و فراهم بودن زیرساخت‌ها از عمده آنها است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه افزود: همکاری و مساعدت اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان و تلاش مجدانه تسهیلگران برای اجرای موفق این طرح ضروری است.

وی بیان کرد: امیدواریم اجرای طرح سحاب، زمینه را برای اجرای دیگر طرح‌های بنیاد برکت در شهرستان گناوه فراهم کند.

بنیاد برکت با هدف ایجاد فرصت‌های کسب‌وکار، محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، ارتقای سطح زندگی و توزیع عادلانه‌ امکانات و فرصت‌ها، نهضت ایجاد اشتغال را در مناطق محروم و کم‌تر برخوردار کشور راه‌اندازی کرده‌است.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد