دستگیری 7 یار خشن به جرم 50 زورگیری در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران از انهدام باند 7 نفره سارقان به عنف خبر داد و گفت: متهمان به 50 فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف شدند.

دستگیری 7 یار خشن به جرم 50 زورگیری در تهران

سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سریالی از شهروندان در سطح شهر تهران و وصول شکایت مالباختگان، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ تعدادی از سارقان با تشکیل تیم‌های 2 نفره و 3 نفره شبانه با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت هوندا و کلیک با ایجاد رعب و وحشت و بکارگیری سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و طلاجات از شهروندان می‌کنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع و برای جلوگیری از ادامه سرقت‌ها تحقیقات گسترده اطلاعاتی و کارآگاهی خود را آغاز کردند و در ادامه متوجه شدند یک باند متشکل از 7 جوان 25 تا 30 ساله در سطح شهر تهران اقدام به سرقت می‌کنند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی طی مراقبت‌های شبانه‌روزی و بکارگیری از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی و آنها را با تشکیل 7 تیم عملیاتی در مناطق جنوب شهر تهران دستگیر و از محل اختفاء آنان 2 دستگاه موتورسیکلت، 10 دستگاه گوشی تلفن همراه، 5 قبضه سلاح سرد(چاقو و قمه) و یک قبضه سلاح کمری کشف کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی در ادامه بیان داشت: متهمان در تحقیقات، پس از مواجهه با مستندات و دلایل موجود، به ارتکاب حدود 50 فقره سرقت بعنف و قاپزنی در سطح شهر تهران اعتراف کردند.
منبع: اعتمادآنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد