جزییات رسیدگی به 2 پرونده قاچاق سوخت در زاهدان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از جریمه بیش از 31 میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت در 2 پرونده خبر داد.

جزییات رسیدگی به 2 پرونده قاچاق سوخت در زاهدان

منصور انصاری اظهار کرد: شعبه چهارم و هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان، 2 پرونده قاچاق سوخت را به میزان 36 هزار و 14 لیتر گازوئیل به ارزش 36 میلیارد ریال رسیدگی کردند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: پرونده حمل 23 هزار و 508 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش هشت میلیارد و 801 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زاهدان بررسی شد.

انصاری گفت: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده، متهم را به پرداخت 17 میلیارد و 602 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری پیرامون پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان 12 هزار و 506 لیتر به ارزش چهار میلیارد و 710 میلیون ریال گفت: این پرونده در شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت 9 میلیارد و 420 میلیون ریال جزای نقدی و برای بهای مال تلف شده چهار میلیارد و 710 میلیون ریال و در مجموع متهمان این 2 پرونده به پرداخت 31 میلیارد و 732 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گفته انصاری، فرماندهی هنگ مرزی و شرکت پخش فرآروده های نفتی زاهدان این میزان سوخت را در بازرسی از یک دستگاه خودرو و تراکنش کارت سوخت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد