جزئیات کشته شدن ۹ تبعه غیر ایرانی در سیرکان شهرستان سراوان/ ویدئو

اتباع کشته شده در سیروان همگی اتباع پاکستانی بوده و در یک دریگری طایفه ای دست به قتل عام زده اند.

جزئیات کشته شدن ۹ تبعه غیر ایرانی در سیرکان شهرستان سراوان/ ویدئو

بامداد امروز ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، در پی ورود افراد مسلح ناشناس از اتباع پاکستانی به محل سکونت چند جوان پاکستان در گاراژ شهر سیرکان از توابع بخش بمپشت شهرستان سراوان و تیراندازی به سوی آنان ۹ تن کشته و سه تن دیگر به شدت مجروح شداند.

به گفته منابع آگاه هویت 4 تن از این افراد کشته شده:«شعیب»، «آذر»، «اشفق» و «عثمان» احراز شده و از هویت سایر کشته و زخمی شدگان تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

3 تن از مجروحین این حادثه که از ناحیه فک و صورت و قسمت کمر و شکم هدف گلوله قرار گرفته اند در بیمارستان رازی سراوان بسر میبرند که حال یک تن وخیم گزارش شده است.

منابع آگاه در این باره گفته اند: «این افراد حدودا از 15 سال پیش بوده که در شهر سیرکان به کارهای کارگری، صافکاری و خودرو و برقکاری مشغول بوده‌اند و در داخل یک اتاق در محوطه تعمیرگاه ساکن بوده‌اند.»

حوالی ساعت ۲ بامداد امروز افراد ناشناس وارد یک تعمیرگاه در ورودی شهر سیرکان بمپشت سراوان شده و ۹ نفر از اتباع ایالت پنجاب پاکستان را کشته و 3 نفر دیگر را مجروح کرده اند .

به گفته منابع محلی و شاهدان عینی:« این افراد کارگرانی بودند که در مکانیکی مشغول صافکاری و رنگ آمیزی بوده اند که در یک اتاق در سیرکان سکونت داشتند که افراد مسلح ناشناس با رگبار گلوله جنگی آنها را کشته و مجروح کرده اند.»

یک منبع آگاه پلیسی نیز به رکنا گفت: افراد مسلح نیز اهل کشور پاکستان بودند و به همشهری ها خود در این خانه حمله کردند که تحقیقات در خصوص انگیزه و شناسایی افراد مسلح ادامه دارد و خبر تکمیلی منتشر خواهد شد.

حجم ویدیو: 7.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کشور دوست و برادر پاکستان را دریابید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد