آتش زدن عمدی کارخانه بازیافت خرم‌آباد از سوی مردان مسلح

افراد مسلح ناشناس کارخانه بازیافت شهر خرم‌آباد را آتش زدند.

آتش زدن عمدی کارخانه بازیافت خرم‌آباد از سوی مردان مسلح

رضا ماجدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم‌آباد گفت: کارخانه بازیافت این شهر که به تازگی وارد مدار فعالیت شده بود به صورت عمدی توسط عده‌ای به آتش کشیده شد. این افراد در حالی که چهره‌های خود را پوشانده بودند با استفاده از تاریکی شب و با در دست داشتن سلاح گرم کلاشینکف با مراجعه به کارخانه و تهدید نگهبانان، آنان را در کانکس نگهبانی محبوس کردند.
وی با اشاره به موجود بودن تصاویر دوربین‌های مداربسته کارخانه افزود: این افراد سپس به درون کارخانه رفته و با پاشیدن بنزین اقدام به آتش کشیدن بخش‌های مختلف کرده و پس از این اقدام با پرت کردن تلفن‌های همراه نگهبانان از مهلکه گریخته بودند.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان در حال برآورد خسارت‌ها هستند، عنوان کرد: متأسفانه بر اثر این حادثه خسارت‌های جدی به کارخانه بازیافت شهرداری وارد شده است اما از رقم دقیق آن فعلاً اطلاعی در دست نیست.

کارخانه بازیافت شهرداری خرم‌آباد پس از وقفه ۲ ساله در فعالیت، حدود یک ماه پیش با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای اورهال قطعات، دوباره وارد مدار فعالیت شده بود.
 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم‌آباد با اشاره به پیگیری نیروهای امنیتی و پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه بیان کرد: به نظر می‌رسد افرادی که گمان می‌کردند فعالیت کارخانه باعث کساد شدن شغل آنها می‌شود و پیش‌تر نیز تهدید کرده بودند در این قضیه نقش داشته باشند.

بیش از ۱۶۰ واحد در مناطق مختلف شهر خرم‌آباد به جمع‌آوری و خرید و فروش غیرمجاز ضایعات مشغول بوده‌اند که به دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری برای حفظ سلامت مردم، جلوگیری از آلودگی و خرید و فروش اموال مسروقه در حال جمع‌آوری از سطح شهر هستند.
 در روزهای گذشته خرید و فروش و جمع‌آوری هرگونه ضایعات در شهر خرم‌آباد ممنوع شده و بیش از ۱۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری ضایعات توقیف و پلمب بیش از ۱۰۰ واحد ضایعاتی در شهر خرم‌آباد انجام شد که به نظر می‌رسد در روی دادن این اتفاق بی‌تأثیر نباشد.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    مردان مسلح !!!!!! ایران شده کاستاریکا

  • ناشناس
    0

    وقت آن رسیده مسئولان محترم با برخورد جدی جلوی بی اعتبار شدن قانون و مجموعه های تصمیم گیر دولتی را بگیرند وگرنه قانون فقط ملعبه ای خواهد بود برای تامین منافع افراد و گروههای خاص

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد