جوان ۳۰ ساله قبل از خودکشی به سیل زدگان کمک میلیاردی کرد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: جوان ۳۰ ساله با بریدن شیرگاز و خفگی در خواب خودکشی کرد/ وی قبل از اقدام به خودکشی، یک میلیارد ریال به همراه خودرو شاسی بلند خارجی خود را به سیل زدگان کشور اهداء کرد.

جوان ۳۰ ساله قبل از خودکشی به سیل زدگان کمک میلیاردی کرد

سرهنگ جمشید باقری، رئیس پلیس این شهرستان در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: جوان ۳۰ ساله ای با خوردن چند قرص خواب آور و سپس بریدن شیرگاز بخاری منزل مسکونی استیجاری خود در یکی از مناطق شهر همدان خودکشی کرد.

وی در تشریح این خبر گفت: دو روز قبل خبر مرگ مشکوک جوان ۳۰ ساله ای در منزل مسکونی وی از طریق پلیس ۱۱۰، اطلاع رسانی شد.

بلافاصله مامورین کلانتری در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرده و در ادامه قاضی کشیک به همراه پلیس آگاهی و پزشکی قانونی نیز در محل حاضر می شوند.

در تحقیقات از مالک منزل مسکونی، وی اعلام می کند که با استشمام بوی شدید گاز به دنبال منشأ بوی گاز رفته و متوجه می‌شود که این بو از طبقه پایین منتشر می‌شود به همین علت اقدام به در زدن می‌کند که وقتی کسی در را باز نمی کند از پنجره وارد خانه شده و با جسم بی جان مستأجر خود مواجه می‌شود.

پلیس در ادامه بررسی صحنه حادثه و در کنار جسد بی جان این جوان ۳۰ ساله، دست نوشته ای که در آن متنی با این مضمون که به علت اختلافات خانوادگی دست به خودکشی زده است پیدا می کند.

این جوان طی این نامه به اهداء مبلغ یک میلیارد ریال از دارایی به همراه خودرو خارجی شاسی بلند خود به سیل زدگان نیز اشاره و تاکید کرده است.

این جوان طی همین نامه، به نحوه خودکشی خود، که ابتدا چند قرص خواب آور مصرف کرده و سپس با بریدن شیرگاز به خواب ابدی رفته است نیز اشاره کرده است.

منبع: خبر آنلاین

1696

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    اگر هر فردی قبل از خودکشی با یک مشاور خوب یا یک روانشناس صحبت کند .چنین اتفاقی پیش نمی یاید.برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. زندگی ارزش جنگیدن را دارد.

    نظرات شما -
    • نجفی
      0

      خود كشي راه حل مشكلات نيست اگر بود حضرت ایوب نبی با این همه مشکلات که براش افتاد . اون هم خودکشی میکرد پس با خودکشی به دنیا وآخرت خودمان پایان ندهیم.. با خودکشی هم دنیامون از دست میدیم وهم آخرتمان.

    • کاربر ناشناس
      0

      خدابیامرزش اشثباه کردخودکشی کرد

  • فاطمه
    0

    آخی عزیزم بمیرم برای مردم ایران که نصفش توزلزله نصفش ازخودکشی نصفش توسقوط هواپیما اونش توکشتی اونش توسیل وای توراخدا چیزها راگرون نکنید سرهمه چی تاثیرگذاشته سر عصب ومغز وحال وقلب دل وجگر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد