معرفی سفیر مغز سال 96 در 29 بهمن‌ماه

معرفی سفیر مغز سال 96 در 29 بهمن‌ماه

همزمان با آغاز هفته آگاهی از مغز، سفیر مغز سال 96 معرفی خواهد شد.

سیاوش صفاریان، سفیر هفته آگاهی از مغز سال 95 با بیان اینکه هفته آگاهی از مغز یک برنامه جهانی است، گفت: در سراسر دنیا این هفته در اواخر اسفندماه برگزار می‌شود؛ ولی در ایران به دلیل همزمان شدن با سال جدید این هفته در اوایل اسفند هر سال برگزار می‌شود.

صفاریان با تاکید بر اینکه این هفته یک هفته ترویجی برای ارتقای آگاهی عموم جامعه از عملکرد مغز است، اظهار کرد: این هفته از سال گذشته آغاز شده و طی آن برنامه‌هایی در سطح دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سفیر مغز در هر سال انتخاب می‌شود، گفت: بر این اساس در افتتاح هفته آگاهی از مغز که در روز 29 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، سفیر مغز سال 96 نیز انتخاب خواهد شد.

به گفته وی، سفیر مغز از میان افراد فعال در حوزه‌های علمی انتخاب می‌شود و در طول یکسال برنامه‌های ترویجی را برای ارتقای آگاهی مردم از عملکرد مغز اجرایی می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که در این هفته درخصوص مغز انعطاف‌پذیر، مغز ورزشکار، مغز سالم، مغز اجتماعی و مغز هنرمند مورد تحلیل قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: در این هفته تلاش می‌شود تا با افراد هنرمند و ورزشکار درخصوص سالم نگه داشتن مغز خود بحث و تبادل‌نظر شود.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد