نبرد درون خانوادگی؛ وقتی ب ام و M550i دست از سر ب ام و M5 جدید بر نمی دارد

مدل های M Performance بی ام و جزو جذاب ترین مدل های این شرکت هستند و توانایی آنهانزدیک به مدل های M Power است و قیمت پایین تری دارند. برای مثال مدل M550i اتومبیلی قوی است و ارزان تر و قابل دسترس تر از M5 به شمار می رود.

نبرد درون خانوادگی؛ وقتی ب ام و M550i دست از سر ب ام و M5 جدید بر نمی دارد

موتور این خودرو یک V8 تویین توربو با حجم 4.4 لیتر است که 455 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور دارد. با وجود اینکه M550i خودرویی ضعیف تر از M5 است اما اتومبیلی سریع بوده و در 4 ثانیه می تواند سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

تیونر جی پاور اما تصمیم گرفته است تا فاصله میان مدل M550i و M5 را کم کند و به همین خاطر یک کیت تیونینگ را معرفی کرده است که قدرت M550i را به 592 اسب بخار و گشتاور آن را نیز به 810 نیوتن متر افزایش می دهد. به این ترتیب قدرت این مدل با مدل M5 یکی می شود و حتی گشتاور آن 60 نیوتن متر بیشتر نیز است.

پس از انجام این تغییرات شتاب صفر تا صد کیلومتر M550i به 3.2 ثانیه کاهش پیدا می کند و حداکثر سرعت آن نیز به 320 کیلومتر بر ساعت می رسد.


این قدرت اضافی تنها با اعمال تغییرات در ECU به وجود می آید و کسانی که خودروی متعادل تری بخواهند می توانند نسخه ضعیف تر جی پاور را که 550 اسب بخار قدرت و 780 نیوتن متر گشتاور دارد را خریداری کنند.
جی پاور همچنین تجهیزات جانبی دیگری نظیر سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ، کاتالیزور اسپرت و رینگ های 21 اینچی هاریکن RR را که در جلو 255 و در عقب 305 عرض دارند را نیز به مشتریان عرضه می کند.

منبع: خودرو بانک

1696

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد