امام جمعه گرگان:

ماجرا‌های اخیر بوی توطئه می‌دهد/ یقین داریم که خاطر رهبر انقلاب نیز از درگذشت مهسا امینی آزرده خاطر شده است

امام جمعه گرگان با بیان اینکه اتفاقات اخیر آشوب و به هم ریختن کشور است، گفت: این اتفاقات اعتراض نیست و حاکی از دست‌های پشت پرده است.

ماجرا‌های اخیر بوی توطئه می‌دهد/ یقین داریم که خاطر رهبر انقلاب نیز از درگذشت مهسا امینی آزرده خاطر شده است

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز جمعه یکم مهر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان ضمن محکومیت اقدام افراد آشوبگر و اغتشاشگر، اظهار کرد: برای بانویی به نام مهسا امینی حادثه‌ای رقم خورده که همه ما را آزرده خاطر کرد و یقین داریم که خاطر رهبر انقلاب نیز از این قضیه آزرده خاطر شده است.

وی افزود: آنچه ما می‌خواهیم این است که این قضیه دقیق و شفاف بررسی شود و اگر قصوری رخ داده و اشکالی در کار بوده بررسی شود و در معرض افکار عمومی قرار گیرد تا دیگران نتوانند مسائل ما را به احراف بکشانند.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه در حادثه اخیر اعتراضاتی که مردم داشتند به واسطه آزردگی خاطری بود، اما با نگاه به حوادث اخیر و مسائل کف خیابان می‌بینیم که این اتفاقات تنها یک اعتراض نبوده و حکایت از مسائل پشت پرده دارد.

نورمفیدی با اشاره به اینکه آسیب به اموال عمومی و دولتی و مردم اعتراض نیست، تأکید کرد: انسان در اعتراض حرف خود را می‌زند و این اشکال ندارد و کسی هم با آن مخالف نیست، اما روال این جریان به شکل دیگری بوده و با آتش زدن خودرو، بانک و دستبرد به مغازه‌ها مسئله وارد فاز دیگری شده و نشان می‌دهد دست‌هایی پشت پرده قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز ۲۶۰ شبکه در دنیا اقدام به ساخت برنامه می‌کنند و دائما به فکر تخریب انقلاب اسلامی هستند، تأکید کرد: کسانی که در اغتشاشات اخیر با چاقو به مأمور نیروی انتظامی حمله‌ور می‌شوند وارد فضای خارج از اعتراض شدند و می‌خواهند کشور را به آشوب بکشانند.

لزوم برخورد قاطع با عوامل آشوب و اغتشاش در کشور

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه ماجرا‌های اخیر بوی توطئه می‌دهد، تأکید کرد: جوانان عزیز ما وارد این ماجرا نشوند چراکه این ماجرا اعتراض نیست و آشوب و بهم ریختن کشور است.

نورمفیدی خواستار برخورد قاطع با عوامل آشوب و اغتشاش در کشور شد و یادآور شد: در این کشور شخصیت‌هایی بزرگی داشتیم و در جبهه‌های جنگ بزرگان زیادی را در راه نظام و انقلاب اسلامی هزینه کردیم و حال شایسته نیست دست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بهانه دهیم.

وی در ادامه به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و افزود: نماد سازمان ملل برای طرح مسائل جهانی و مسائل مربوط به همه کشور‌ها در نظر گرفته شده و حضور رئیس جمهور در این مجمع جهانی فواید زیادی دارد که از جمله آن طرح مسائل ایران است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه پس از سخنرانی ایران، بسیاری از کشور‌ها گفتند حرف دل ما را زدید که ما جرأت بیان آن را نداریم، بیان کرد: فایده دیگر حضور رئیس جمهورمان در سازمان ملل ملاقات‌هایی است که در حاشیه مجمع رقم می‌خورد که در آن مسائل بین کشور‌ها بسیار روشن بیان می‌شود و می‌تواند در بهبود روابط مؤثر باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه اخباری که در آنجا مطرح می‌شود، می‌تواند در دنیا منتشر شود و بازخورد جهانی پیدا کند، یادآور شد: با توجه به اینکه استکبار جهانی به دنبال این است که مسائل کشورمان را وارونه جلوه دهد مردم دنیا از زبان رئیس جمهور با مسائل کشور ما آشنا شده و متوجه دروغ‌ها می‌شوند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    براشما توطئه است توطئه علیه دزدان وغارتگران وادم کشان

  • ناشناس
    0

    آزردگی خاطر مسؤولین امر بابت فوت مشکوک یا قتل شادروان مهسا امینی باعث زنده شدن ایشان نمی شود! آمر و مأمور خاطی باید هر دو در دادگاه صالح بطور علنی محاکمه و مجازات شوند.

  • ناشناس
    0

    الان فهمیدی؟ چند سال دو قطبی سازی می کنند برای روزها بعد فصا با این مورد مهیا و بعد آشوب و تحریم

  • ناشناس
    0

    اعتراض به شما توطعه است

  • آزادی
    0

    این بوی خون ریخته شده مهسا امینی است.جوان بی‌گناهی که توسط گشت کشتار به قتل رسید شرم ندارید میدونم که ندارید.دشمن کلید واژه ای برای جبران بی‌کفایتی شما هست‌ دشمن‌مهسای جوان را نکشت

  • تربتی
    0

    آقای نور مفیدی گفته اید اگر کسی حرفی دارد بیاید حرفش را بزند ،بزرگوار اجازه حرف زدن به کسی نمیدهند ، وزارت کشور هیچ مجوزی صادر نمیکند ،همه ی اینها میشود عقده، شاه یک زمانی به تظاهر کنندگان در سال ۵۶در تبریز گفته بود اینها اراذل و اوباش هستند و با شناسنامه های جعلی وارد کشور شده اند،اما آنچه امروز بعنوان اغتشاشگران از آنها یاد میکنید مردم همین مملکت اند ،برای بقول خودتان اغتشاشگران چه برنامه ای دارید ، آیا با محکوم کردن و لشکر کشی مساله حل خواهد شد، اگر از شما و امثال شما حرف شنوی دارند سفارش کنید که بگذارند گاهی مردم یک نفسی بکشند.

  • ناشناس
    0

    چطور سکوت کرده

  • ناشنوا
    0

    وقتی حرف واعتراض مردم را کج می شنوید وگرانی و بی کاری جونا و.... را نمی شنوید باید منتظر روز های بدتر از این هم باشید!!! حالا رئیسی رو به خاطر بی مدیریتی و بی مبالاتی اش تشویق کنید!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد