وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حداقل‌های لازم برای وزارتخانه را دارد

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با افزایش شناخت نمایندگان نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، وی موفق به کسب رای اعتماد شود.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حداقل‌های لازم برای وزارتخانه را دارد

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در مورد وزیر جدید پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: آقای اسلامی در زمانی که معاون وزیر دفاع بودند به نمایندگی از آن وزارتخانه در مجلس حضور داشتند و از این جهت شناخت نسبی در وزارتخانه به ویژه در حوزه شهرسازی از ایشان موجود است و البته رزومه ایشان و عملکردشان در دوره ای که ایشان استاندار بودند، نشان می‌دهد که حداقل‌های لازم برای وزارتخانه را دارند و چون معاون وزیر هم بوده‌اند، رزومه ایشان برای تصدی وزارتخانه قابل بررسی است.

وی اضافه کرد: در استانداری مازندران از عملکرد ایشان راضی هستند و در وزارتخانه هم شناخت از ایشان در حال افزایش است و ایشان هم نسبت به برنامه های وزارتخانه بیشتر مسلط می شوند و مذاکراتی را پیش می برند و برنامه هایشان را ارائه می‌دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که در روزهای باقی مانده شناخت مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیشتر شود و به موازات آن وزیر نسبت به وزارتخانه اشراف کاملتری پیدا کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ سوال دیگری افزود: اصولاً تنش بین وزارتخانه و سازمان نظام مهندسی ساختمان مفهومی ندارد و هر دو در راستای یکدیگر انجام وظیفه می‌کنند. سازمان نظام مهندسی ساختمان یک نهاد مستقل است و اگر چه سیستم انتخاباتی و نظارتی آن با وزارت راه و شهرسازی است ولی چون سازمانی مردم نهاد و مستقل است باید بتواند کارش را خوب انجام دهد. وزارت راه و شهرسازی نیز باید از این سازمان که مهندسان را سامان می دهد بهترین استفاده را ببرد و هردو در راستای اهداف یکدیگر کار کنند تا سازو کارهای لازم برای ساخت و سازهای پایدار فراهم آید.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: تنشی که در مقطعی در گذشته اتفاق افتاد دیگر تکرار نشود.

منبع: ایسنا

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد