درخواست ویژه حسن روحانی از صداوسیما

رئیس جمهور درخواست کرد صدا و سیما آنچه در هفت سال عمر دولت انجام شده است را با دولت‌های دیگر مقایسه کند.

درخواست ویژه حسن روحانی از صداوسیما

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی،، گفت: من هیچ انتظاری ندارم که صداوسیما از دولت نقد نکند یا کسی در آن از وزرا نقد نکند اما بگوییم که شرایط دولت چگونه است و خدمات دولت را هم بگویید. شما باید نقد کنید که کارتان پیش برود وگرنه که بدون نقد نمی‌شود.

وی با اشاره به افزایش مصرف برق در تابستان امسال، گفت: در بخش آب و برق اگر شرایط ما شرایط قبل بود همین تابستان نمی‌توانستیم برق مردم را تامین کنیم و حتما دچار ساعت‌ها خاموشی می‌شدیم. ما ۱۶ هزار مگاوات برق در این هفت سال اضافه کردیم و همین باعث شد که ما توانستیم افزایش مصرف را تحمل کنیم.

روحانی تاکید کرد: در دولت های قبلی هم هر سال برق را اضافه می‌کردند ولی صداوسیما آنچه در این هفت سال شده را با دولت‌های دیگر مقایسه کند و این مقایسه درس آموز خواهد بود. وقتی که ما از دولت یا از تلاش‌های آن بحث می کنیم، بحث یک فرد یا هیات وزیران نیست بلکه بحث همه کارگران، مهندسان، تلاشگران و چند میلیون نفر کارمند دولت است که دست به دست هم داده‌اند که این کارهای بزرگ انجام گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

38

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محسن
    0

    آقای محترم کاری که تو طی این ۷سال بامردم کردی هیچکس نکرد تجربه ثابت کرده که رییس جمهورفقط ۴سال باید رییس مملکت بشه

  • ناشناس
    0

    فرق دولت حسن روحانی با دولتهای پیش از خود چیست؟ --- فرق دولت حسن روحانی با دولتهای پیش از خود این است که این دولت با انکار حق مسلم ملت در ثروتهای ملی و انکار اصل وابستگی حیات و بقای کشور و نظام به حیات و سرزنده بودن ملت ؛ پشیز ارزشی برای نیازهای زندگی ملت قایل نشد و همیشه ملت را در تنگناهای جانکاه و معنویت زدا تنها گذاشت و ارزش پول ملی را نابود و قربانی دلار کرد و پیوسته تلاش کرد مشکلات و کسریهای خود را از جیب موریانه زده ی ملت جبران کند و برای شهرت سازی بنام خود کلا بی هیچ گونه تعادل در بودجه ها بین نیازهای کشور و نیازهای مردم ثروتهای ملی را بپای زرق و برقهای دنیای کشور به بهای محرومیت کلی ملت قربانی کرد.

  • کاربر ناشناس
    0

    کلیدت طلا

  • ف ع
    0

    اقای روحانی خراب کردید بااین حرفها بیشترازاین خراب ترنکن بهترین راهکار سکوت هستش تااین چندماه باقی مانده دولت شمابگذرد

  • ع. محمدي
    0

    ما هيچ خدمتي از اين دولت نديديم . نتيجه خدمات اين دولت به مردم ، در سفره هاي خالي اشان پيداست . سر برج كه حقوقها رو دريافت ميكنيم . اقساط و اجاره بها و قبض گازو آب و برق و شارژ ساختمان را كه كنار ميگذاريم .... ميبينيم كه پولمان به نان و ماست هم تا آخر برج نميرسد. قديما ميگفتن كه فلاني بدبخته فقط نون و ماست ميخوره . الان ما از اونها هم بدبختريم كه نميتونيم همون ماست و سر سفره مون داشته باشيم. خجالت بكشيد ، شماها پيش ملت روسياه هستيد . چطور از خدماتتون حرف ميزنيد. لااقل اين چند ماه هم سكوت اختيار كنيد و با اين حرفها خون يك ملت رو بجوش نيازيد . بترسيد از اون روز كه ملت نجيب ايران . تو روتون وايسند و حقشون و بطلب كنند.

  • شبکه
    0

    اصلا اینو جای لگو شبکه ها بزارید

  • مهری
    0

    راست میگه توشبکه پویا بزارید بچه‌ها که نمی فهمن نگاه میکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد