حماس، میزبانی قطر از بازیکنان اسرائیلی را محکوم کرد

باسم نعیم، عضو دفتر روابط بین الملل در جنبش حماس اقدام قطر در میزبانی 13 بازیکن اسرائیلی در چارچوب رقابت‌های مسترز جودو را که در دوحه برگزار می‌شود، محکوم کرد.

حماس، میزبانی قطر از بازیکنان اسرائیلی را محکوم کرد

"کمپین تحریم اسرائیل" که ریاست آن را نعیم برعهده دارد، در بیانیه‌ای اعلام کرد: عجیب است که این بازیکنان صرفاً فقط ورزشکار نیستند، چراکه از میان آنها کسانی در ارتش اشغالگر صهیونیستی خدمت کرده همچون بازیکنی به نام ساقی موکی که به عنوان استوار در پایگاه هوایی محرمانه دوف وابسته به ارتش این رژیم فعالیت می‌کرد، همچنین بازیکن پیتر پالچیک که به نوبه خود، سمت استوار را در هنگام دوره حضورش در پایگاه هوایی صهیونیستی در تزریفین برعهده داشت.

این کمپین ادامه داد: در شرایطی که مردمان فلسطین به صورت روزانه به دست سربازان اشغالگر صهیونیستی کشته می‌شوند، قطر میزبان آنها شده و برای آنها حفاظت و امنیت را تامین می‌کند و پرچم کذائی آنها را برای تحریک احساسات آزادگان برمی‌افراشد.

این کمپین اعلام کرد، آنچه که رخ می‌دهد، به منزله "مشروعیت بخشی" به وجود اشغالگر صهیونیستی و دادن چراغ سبز به آن برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر روزانه در حق مردم فلسطین در اراضی اشغال شده آنها و به رسمیت شناختن وجود آن است.

منبع: ایسنا

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد