وزیر کشور: به حساب برخی اغتشاشگران مرتب پول واریز می‌شد/ برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان می‌دادند

وزیر کشور با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند و برای آنها پول هم می فرستادند، گفت: برای یکی از اینها مرتب پول واریز می شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود.

وزیر کشور: به حساب برخی اغتشاشگران مرتب پول واریز می‌شد/ برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان می‌دادند

احمد وحیدی وزیر کشور در اولین همایش ملی جهادگران تبیین دانشگاه که به امروز به همت سازمان بسیج اساتید کشور در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه استاد جایگاه تأثیرگذارى در ذهن شاگردان خودش دارد؛ گفت: اساتید دانشگاه با ذهن ها کار دارند و اگر ذهن ها آماده باشند آشنایی با حقیقت و حقیقت طلبی و اینکه که با حقایق آشنا شوند خیلی راحت خواهد بود اما اگر در جنگ بزرگ شناختی دشمن ذهنها را به اسارت درآورده باشد و یا ذهن دچار اغتشاشات بزرگ شده باشد کار سخت خواهد شد.

وحیدی در ادامه خطاب به اساتید دانشگاه افزود: شما امروز در مجموعه نظام امپراتوری رسانه ای دشمن و استکبار مشاهده می کنید که دیگر بحث، بحثِ مبانی نیست و کسی از شما در رابطه با مبانی اسلام سوال نمی کند و بحث ساختاری است.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه های معاند در آشوب های اخیر تاکید کرد: جالب است کسانی که به ایران ایراد می گرفتند که چرا از غزه و لبنان حمایت می کند، امروز کارهای خود را با شبکه فارسی زبان وابسته به عربستان سعودی تطبیق می‌دهند! عربستانی که در یک روز ۸۲ نفر را گردن زد و یا اینکه به خاطر قطعه قطعه کردن یک خبرنگار آنقدر افتضاحات بالا گرفت که حتی آمریکایی ها هم نتوانستند آن را لاپوشانی کنند. به هر حال باید دید چه می شود که عده ای به دستور یک شبکه وابسته به عربستان سعودی عمل می کنند. این همان مسئله مهم است. ما باید ببینیم دشمن چه می کند و ما باید چه کاری را انجام دهیم.

وزیر کشور با اشاره به تلاش رسانه‌ای غرب و آمریکا برای آسیب زدن به انقلاب و مردم یادآور شد: در ایالات متحده ظرف یک هفته ۱۵۰۴ مقاله، در انگلستان در عرض ۹ روز ۷۲۰ مقاله، در اتحادیه اروپا از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۱۳۴ مقاله، یعنی آلمان ۸۳۰ مقاله، فرانسه ۶۵۵ مقاله، اسپانیا ۲۰۷ مقاله، ایتالیا ۴۹۷ در رابطه با خانم مهسا امینی نوشته شد. همچنین پریروز اعلام شد که ۲۴۰ میلیون توییت در این باره زده شده است که اینها برای چند هزار کاربر با استفاده از ربات ها است.

وحیدی افزود: شما ببینید دشمن اینگونه کار می کند، آنقدر ضدحقیقت را حقیقت نشان می‌دهد که برخی باور می کنند. در مقابل همه تلاش هایی که از سوی دشمنان صورت گرفت در شلوغ ترین روز تجمعات اخیر ۴۵ هزار نفر در تجمعات شرکت کردند که بین اینها تعداد زیادی جوانان هیجان زده و احساسی بودند. البته تعدادی هم سازمان یافته و آموزش دیده بودند و خیلی خشن برخورد می کردند، در ملاقات با برخی مجروحان حوادث اخیر متوجه شدیم که این افراد سازمان یافته و آموزش دیده به برخی مجروحان گفته بودند که می‌خواهیم چشمت را در بیاوریم و برای همین کار تلاش هم کرده بودند!

وزیر کشور ادامه داد: با مشاهده اقدامات این افراد گاهی تعجب می کردیم چگونه یک انسان می تواند به این اندازه قسی القلب باشد. برخی از اینها در خارج از کشور آموزش دیدند و از خارج هم برای آنها پول می فرستادند. درباره یک نفر که در مقابل وزارت کشور بازداشت شده بود گفته شد که مرتب به حساب او پول واریز می شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود.

وی افزود: هسته های مختلفی در ناآرامی های اخیر فعال بودند. مثلاً هسته‌های سازمان یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند. و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به تجمعات برخی دانشگاه ها تاکید کرد: در دانشگاه های در اوج شلوغی، ۱۸ هزار نفر از جریانات مختلف در تجمعات حضور داشتند، این در حالی است که کل دانشجویان ما ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است اما به گونه ای جلوه می دادند که انگار همه دانشجویان ما در تجمعات حضور داشتند. این مسائل نیاز دارد که به درستی تبیین شود.

وحیدی افزود: یکی از اهدافی که دشمنان دنبال می‌کنند این است که مشروعیت مرجعیت گفتمان و گفتار انقلاب را از آن بگیرند تا هرچه صدا و سیما و رسانه های گفتند بگویند غلط است وهر چه  رسانه‌های بیگانه و معاند گفتند بگویند درست است.

وی افزود: الان شما ببینید، اینگونه جلوه می‌دهند که وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی جزو بدترین اقتصادهای دنیا است در صورتی که وقتی که اعداد و ارقام را می بینیم متوجه می شویم اصلا چنین نیست و مثلاً در همین شش ماه گذشته رشد صنعت ما بالای ۵ درصد بوده است.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: واقعاً الان بحث حجاب و بی‌حجابی و گشت ارشاد نیست و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند آنها با ایران قوی مخالفند و امروز می بینند که ایران دارد در همه حوزه ها رشد می کنند.

وحیدی گفت: قبلاً گفته می شد اگر برجام نباشد حتی آب خوردن هم نداریم، ولی الان آیا شنیده اید کسی که چنین حرفی بزند؟ این برای این است که کار دارد جلو می رود و ایران هر روز قوی تر می شود، آیا باور می کنید که روسیه اورهال هواپیماهای خود را به ایران می دهد؟

وی افزود: آمریکایی که فقط سالی یک میلیون سقط جنین دارد چگونه می تواند به جوانان ما راه نشان دهد؟ و به دختر ما بگوید چه کار کند؟ دختران عفیف ما و حتی آنهایی که به قول رهبر انقلاب حجاب‌شان هم کامل نیست هوادار جدی انقلاب اسلامی هستند،  ولی آمریکا می‌خواهد برای اینها تعیین تکلیف کند! دشمن با همه ظرفیت هایش به میدان آمده و ما هم باید با همه ظرفیت خود به میدان برویم و نگذاریم آنها عزیزان ما، جوانان ما و دانشجویان ما ولو اندک را جدا کنند.

وزیر کشور گفت: روایت های دروغ و حرف‌های بی‌پایه و بی‌اساس بسیاری گفته می شود که باید اینها به درستی تبیین شود، شما فکر می کنید چرا آمریکایی ها بنده و آقای زارع پور را تحریم کردند؟ چون احساس می کنند ما بخشی از راه نفوذ آنها را بسته ایم وگرنه آنها دلشان برای ما و برای آزاد اندیشی ما و یافتن علم نسوخته است.

وحیدی ادامه داد: آمریکا با تمام قوا علیه ملت ایران هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب تلاش کرده و جالب است با همه اینها هنوز یک عده در همین کشور از آمریکا طرفداری می کنند و می‌خواهند از آمریکا چهره خوبی نشان دهند و این همان جنگ شناختی است.

منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 97
  • علی
    5

    شما که گفتی فقط چهار قلم کالا گران میشه نگران قیمت بقیه اجناس نباشید

    نظرات شما -
    • رابی
      3

      حضرت امام نیز فرمودند آب و برق و اتوبوس و مسکن در جمهوری اسلامی رایگان است و روحانیون حق دخالت در سیاست را ندارند.
      شما هنوز دنبال وفای به عهد از این جماعت می گردید.
      مردم اگر به صداقت کلام اینها باور داشتند که الان کف خیابان چه کار می کردند.

    • ناشناس
      1

      از مازیار ابراهیمی هم همینطور اعتراف گرفتید. کجا پول می دهند؟ ادرس ان کجاست؟

    • 1

      جناب وزیر خدعه کردند.وگرنه توانایی ثابت نگه داشتن قیمت یک عدد تخم مرغ را هم ندارند.

    • ناشناس
      30

      دولت بازرگان این وعده ها را داده بود .

    • 1

      امام خمینی گفته بود تو دهن این دولت میزنم اما الان بعد 43سال میبینیم که هر روز مشتی به دهن مردم میزنن...اب و برق رایگان دروغی بیشتر نبود الان مالیات رو کارگر و کارمند قبل دریافت حقوق پرداخت میکنه و برای نفس کشیدن هم باید پول پرداخت کنند اما اخوند و سپاهی ها رو نگاه کن بطور مویرگی تو هر حیطه ای وارد شدن و جایی از اقتصاد و سیاست و فرهنگ و اموزش ایران نیست که نبض ان در دست سپاه و اخوند نباشه..

    • گرسنه
      0

      جوونا بیکار و وگرسنن تو و دور و برت جیباشون پر پول از شکم گرسنه خبر ندارید

    • ناشناس
      1

      زر مفت....

  • ناشناس
    2

    کم خالی ببند و چاخان کن! اعتراضات خودجوش است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مردم از دست همتان خسته ذله شدن

  • هه
    3

    چند وقت پیش که اومدی شبکه خبر مجری گفت آیا شلیک به معترضین از طرف نیروی انتظامی و ضد شورش صورت گرفته و تو کاملا تکذیب کردی به گونه ای که مجری از تعجب مات مونده بود که چطوری به راحتی در برابر اینهمه شواهد میتونی دروغ بگی .این دروغت هم دستکمی از او دروغ و دروغ های دیگت نداره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      آقای وزیر کشور! اگر به حساب شما و دیگر کارگزاران حکومتی مانند شماره انداز کنتور مواجب ثابت و غیرثابت هنگفت پرداخت نشود آیا شما حاضر هستید از کیان این حکومت دفاع کنید؟! هرگز

  • عباس بوعذار
    5

    یه پوک دیگه بزنی میبینی که چریک هستن و از خارج اومدن

    نظرات شما -
    • شاهین
      1

      واقعا حرف درست را شما گفتید معلوم نیست چی مصرف میکنند چقدر راحت سرهم بندی میکنند

    • 1

      مال حرام مصرف می کنند...در ارقام میلیاردی...

  • سید
    2

    شما ،آشغالها و مزدورانی مثل شریعتمداری،عباسی،هاشمی گلپایگانی ووووو از صدا و سیما دور کنید تا به ملت ایران مرتبا توهین نکنند،،مردم ماهواره نگاه نمیکننن

  • ناشناس
    106

    اختشاشگران باید نابود بشن

    نظرات شما -
    • 0

      با از موتوری جنس گرفتی؟

    • ناشناس
      2

      اختشاش گر نه آزادی خواه و مردم سر خورده،،،،، بیم آن میرود که سر کوب کاری کند تا پای بیگانه به ایران کشیده شود

  • رابی
    1

    بر پدر آدم دروغگو لعنت.
    کوکتل مولوتوف ۵۰۰هزار تومان!
    فکر کنم به جای بنزین حتما شامپاین ریخته توی کوکتل مولوتوف هاش که اینقدر گران تمام شده.
    بعدا فرمودند که هر ده دقیقه ۳۰ میلیون تومان پول از خارج کشور به حساب این فرد واریز می‌شده است،یعنی می شود روزی چهار میلیارد و سیصد و بیست میلیون تومان.
    خب جناب سردار دوزاری بانک های ایران تحریم هستند و امکان انتقال پول از خارج کشور به ایران در این حجم و به این سرعت وجود ندارد.لطفا برای مردم توضیح دهید که از طریق کدام کشور و کدام بانک به حساب این آقا پول واریز می شده است؟؟
    احتمالا وستریونیون در ایران فعال شده و ما خبر نداریم؟

  • امیرکبیر
    3

    آی کی یو اینها همان ابزاری هستند که تو وامثال تو بعنوان وسیله انقلاب استفاده میکردید چی شده که.......

  • فرشید
    2

    منم یه بار کتلت پرت کردم سمت مغازه ها:| پول بایت کتلت ملوتوف ندادن چرا :|

  • ناشناس
    2

    چه در آمدی داشته ،راز موفقیتش چی بوده؟

  • دلسوز
    95

    اختشاشگر چه پول بگیرد وچه نگیرد باید مجازات شود

    نظرات شما -
    • 1

      تا توی دزد به چپاول مملکت ادامه بدی

    • 3

      خدا عقل شفات بده ساندیس مفت خور

    • امیر ب دلسوز
      2

      جناب دلسوز خودت دلسوز دزدان هستی مزدور نه دلسوز ملت

    • فرشید
      1

      چند کلاس سواد داری اخخختشاشگر؟؟؟اغتشاش درسته عسیسم:)
      درضمن اغتشاش گر اشتباهه،ما جوانان صلح طلب هستیم شده بزور حقمونو میگیریممیگیریم و اقا بالا سر نمیخوایم و خودمون عقل کلیم.هر ایرانی بخاطر بلاهایی که سرش اوردن تو ایران یه اقتصاددان و دانشمند شده و از ملاها خیلی بیشتر میفهمه،ببین چقدر بیسوادن ملاها که گفتن امریکا فکری به حال دلار خودش بکند که هرروز گرانتر میشود :|

    • شایان
      1

      در اثر خوردن ساندیس اضافیه .

    • ناشناس
      0

      به فرشید
      نوشتی هر ایرانی به خاطر بلاهایی که به سرش آوردن،، تبدیل به یک دانشمند شده
      حالا بده ملاها دانشمندتون کردند؟؟ خخخخخ
      اگه مفتخوری می‌کردید و پخمه میشدید بهتر بود؟؟؟ ولی حالا که سختی کشیدید زرنگ شدید

    • فرشید
      0

      به ناشناس :
      جملت سنگین بود داداچ :) آفرین اینم حرفیه :|
      😂😂😂😂😂😁😁😁😝😅🌺

    • فرشید
      0

      ببینید چه کردید با مردم که سوار تاکسی شدم راننده تاکسی محکم میزد تو سر خودش،کفتم چته حاجی؟گفت حقمه تو این سن بیام مسافرکشی،زمان شاه کلم بادداشت رفتم و حسابی تظاهرات و اشوب کردم!گفتم حقته پس!بوسم کرد گفت قربون دهنت تو سرمم بزنی حق داری،ما حق شماها رو ضایع کردیم و شروع کرد گریه کردن طفلی
      مرگ بر شما که پیرمردهفتادساله باید باپیکان شکسته مسافرکشی کنه خرج سنگین زندگیشو بده،خرج سنگینی که دشمنی شما با دنیا واسمون تراشیده

  • ناشناس
    1

    شما برای هر باتوم چند میدادی؟

  • کوروش
    2

    حاجی نرخ جلیقه انفجاری رو خبر نداری.با تخفیف یکی میخوام. این زندگی سگی رو شما ایجاد کردید. لیست نرخ ها رو اگه اعلام کنید .تشکر

  • حاج سعید طوسی
    2

    تو که راست میگی همان کوکتل مولوتوف به پاشنه پا آدم دروغگو.

  • انقلاب اسلامی
    49

    احسنت! عالی بود. محکم و استوار پیش بروید.

  • ناشناس
    2

    دروغگويي سيستماتيك شده است ،هركس دروغ هاي بهتري بگويد پست بالاتري مي گيرد

  • بدون نام
    1

    خوب مشکل ما همین پوله توهم به مردم پول بده ببین چطورطرفدارتون میشن خودت اون بالا با پول ایران عشق وحال میکنی ماهم بدون پول بدبختی میکشیم مگرهردوی ما ایرانی نیستیم چرا تو بایدازثروت ایران بهره ببری ولی ما لنگ شام شب خدا سرحق نشسته

  • سید اصغر
    2

    مردک اینها ملت معترض به فساد شما ناهلان بودن نه مزدور خارجی

  • ناشناس
    1

    وقت رسانه و مردم را گرفتی این حرف های بی پایه، تکراری و نخ نما را بگویی
    یکی از بی کفایت ترین وزرا

  • ناشناس
    1

    خودتان این حقه کثیف را زدید ..نیروهای اطلاعاتی پول بحسابشان ریختید .که انها را محکوم کنید

  • ناشناس
    2

    ۴۳ سال پیش قیمت کوکتل چند بود ؟

  • رسول
    2

    از پیشونی داغ کردت معلومه که تو به خودت هم دروغ میگی چه برسه به مردم حاجی اصلا نماز خوندن بلدی یا ملت رو اسکل کردی...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      هر کسی پیشانی خود را منقش به مهر نماز کند و به دروغ و بطور ساختگی بر پیشانی خود پینه ببندد از تبار شیطان است و در روز محشر به خاطر ریا و عوام فریبی با غل و زنجیر و مهر بر دهان خورده به آتش دوزخ افکنده می شود.

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    جالب بود، تشکر تشکر

  • رحیم
    2

    جناب وزیر کشور لطفا بجای این حرف ها ببینید چرا اکثریت قاطع جامعه ایرانی شماها را دوست ندارند. مهم این نکته است.

  • 1

    بقول خدا رحمتش کنه استاد فاطمی اون اشخاصی که مهر رو پیشونیش داغ میکنن دروغگوترین انسان هستن به اونا اطمینانی نیست انشالله در پل صراط همه ی گیر میکنید اگر بخدا اعتقاد دارید که ندارید این اعتراضات خودتونو به اون زدید در حقیقت برای اختلاس ها وبیکاری جوانان وآینده نامعلوم

  • 1

    پیشونیتو کی داغ کرده برات؟؟؟؟؟؟!!

    نظرات شما -
    • 0

      همین خر فرض کردن مردم بیشتر اتیش را شعله ور میکند بر پدران ومادر دروغگو لعنت .اونقدر خری که دروغم نمیتونی بگی البته برا اقناع ساندیس خوراتون همینم کافیه .

    • ناشناس
      1

      داشتن خر داغ میکردن بی نصیب نشد

  • علوانی
    0

    😀😀به حساب شما چقدر واریز شد؟ کتمان قتل چقدر حق السکوت داره؟

  • ناشناس
    0

    خداوکیلی به این حرفایی که میزنی اعتقاددتری؟یعنی هیچکدوم ازاینامردم عادی نبودن؟!!!!! توروباون پیشونیت که بسبب عبادت !!!!! های شبانه روزی باین روزافتاده ؛ قسم راست میگی؟؟!!! خاوریم پیشونیش ازمال شما داغش بیشتربودحالاکه رفته کانادامثل اینکه تارک الصلوه!!!!!! شده اثری ازاون داغه نیست!

  • ع
    0

    جناب وزیر لطفا سطح محبوبیت خودت و اعتبار حرفهات رو با بررسی کامنت های مردم ارزشیابی کنید. اینها همان مردمی هستن که شما به بیگانگان ربط میدی در حالی که واقعیت نابسامان جامعه ایران رو که امثال خودت بوجود آورده اید را وارونه جلوه می دهید. آنچه به خطر افتاده مقام و منصب و رانت و چپاول شماست. قبول کنید مردم به تنگ آمده اند و شما هنوز هم آنها را در حکومت خودساخته و بسته خودتان قبول ندارید و حاضر نیستید که حتی یک وعده کوچک اصلاحات به آنها بدهید.

  • ناشناس
    0

    وقتی نمی‌توانی فقر و فساد را از بین ببری، چه لزومی دارد در مقام وزارت بمانی؟

  • ناشناس
    0

    خخخ

  • ناشناس
    0

    فقط رفراندوم و برای آنکه مطمئن شوید دهه هشتادی ها شرکت نمیکنند محدودیت سنی بگذارید و نتیجه زیر ۹۰٪ را قبول نکنید تا ببینید خاموشان ترسو بخاطر یک لقمه نان شما را انتخاب میکنند یا نه؟ و همه چیز آبرومندانه و متمدانه و بدون خونریزی حل و فصل شود ، آما...

  • ناشناس
    0

    از زندان لاکان رشت چه خبر؟؟؟

  • زیراهی
    0

    یعنی نرخ شعار نویسی با نرخ کوکتل مولوتوف یکیه؟ امکان نداره اشتباه میکنی

  • ناشناس
    0

    از بس مستاصل شدن هر چرت و پرتی را میکند

  • ناشناس
    0

    دروغ دروغ دروغ دروغ دروغگوترین دروغگوترین دروغگوترین دولت وطرفداران آن ها درطول حمهوری اسلامی

  • ایرانی
    1

    اگر جرات راست گفتن را نداری .دروغ دیگران را تکرار نکن .هرکه باد بکارد طوفاندرو می کند ...

  • شبنم
    1

    خدایا پولی برسان تا ازین جهنم خلاص بشیم

  • ناشناس
    1

    حساب کنی به اندازه اختلاس ۹۲ هزار میلیارد نمیشه

  • رضا
    1

    تو که راست میگی لعنت بر دروغگو

  • ناشناس
    3

    وَلَا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَكْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنْتُمْ تَعْلَمُونَ ﴿۴۲﴾

    و حق را با باطل نپوشانيد
    و حقيقت را با اينكه مى‌دانيد ، كِتمان نكنيد!

    سوره‌ی بقره | آیه‌ی ۴۲

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      احسنت

  • امیر
    1

    آقای وزیر به اصطلاح کشور سال 1357 هم پدران همین نسل شورش کردند و از سر خوشی و بی خبری و ناآگاهی سرنوشت کشور به تباهی رفت هر روز بر بدبختی و فلاکت مردم ایران افزوده شد و در این 44 سال هر روز گرانی و تورم و دزدی و فساد مسئولین جمهوری اسلامی بیشتر و بیشتر شد . چطور این مردم زمان جنگ و زمان برگزاری انتخابات فرمایشی امت شهید پرور و انقلابی میشوند و زمانی که اعتراض میکنند شورشی و فتنه گر میشوند . هرچه هست مردم از بی کفایتی مسئولین و گرانی و تورم و این همه ظلم و ستم خسته شده اند . راستی سال 1357 امثال شما برای هر کوکتل مولوتف چقدر میگرفتی ؟ ؟

  • ناشناس
    1

    کاش دروغ کنتور داشت...

  • ناشناس
    1

    سردار میفرمایید چند هزار میلیارد سرمایه کسب کردی تو این سالها ؟

  • 1

    بایدم از دزدیهاتون دفاع کنید .

  • ناشناس
    1

    یک با شرف از رسانه ها و هر کی میتواند به رئسی برسد بگوید به چقی یارانه یک نفر سیصد تومان دو ماه میزنند و بعد چهار ماه دویست تومان.
    آیا کسی از رسانه ها شرف دارد این را برساند، چون هیچ راهی به رئسی مدعی ندارم؟!

  • ناشناس
    6

    شاه در سال ۵۶ به مبارزین تبریز گفت : اراذل و اوباش که با شناسنامه های جعلی وارد کشور شده اند، امروز جمهوری اسلامی ایران به هر معترضی همین عناوین را میدهد.

  • ناشناس
    1

    دروغ که حناق نیست والا تو تا کنون هزار بار خفه میشدی
    عوض اینکه اینهمه دروغ بگی فقط یک شماره حساب از این بقول شما اغتشاش گران را بهمراه پرینت واریزی ان در طول مدت اعتراضات را چاپ کن

  • ناشناس
    1

    ای بابا نت که نداریم کار و کاسبی تعطیله حاجی ادرس بده ما هم درست کنیم ده تا 500

  • دروغگوهای تاریخ ایران
    1

    چقدر دروغ میگید شما هستین که افراد بی مسئولیت رو به عنوان نیروی به قول خودتون نیروی امنیت بطور کاملا ازاد بدون هیچ قراردادی و کاغذبازی به کار میگیرید حتی در بین نیروهای لباس شحصیتون ..نمونه اش تو فامیل شوهرم داریم که جوانی که فقط صدابرداری از مجالس یکی از ادارات دولتی رو انجام میده تو این روزها با بیسیم هرجا شلوغ باشه میفرستنش .و این بنده خدا هم فقط بخاطر پول میره چون 35سالشه ن کاری ن درامدی ...

  • ناشناس
    1

    جناب وزیر
    حداقل جوری آمار بسازید که طرفداران خودتان پوزخند نزنند...سایرین به ‌کنار

  • ناشناس
    1

    مردک همه ساندیسخور نیستند که هر چرندی را بپذیرند .

  • بی نام
    1

    لعنتیا مارو گول زدن به حساب ما ۲۵۰هزارتومان بیشتر نریختن‌‌‌‌‌‌،خخخخخخ

  • للک
    1

    الان نرخ شعار نویسی چنده؟ میخاسم اگه خوبه تغییر شغل بدم

  • ناشناس
    1

    دروغگویان دیگه بسه دستتون روشده شما که دستتان در جیب مردم است

  • حمید خرازی
    1

    کم دروغ بگو

  • ایران
    1

    به حساب بعضی افراد هم که مردم‌را سرکوب میکنن روزانه پول واریز میشه.بعداظهر ها هم بهشان بستنی و کیک و از این ساندیس جدیدا میدادن.

  • عباس
    1

    تو که راست میگی لعنت به پدردروغگو.ـمردم از گرسنگی و بی اعتنایی شما مسولین به خیابان امدند تو دزدی مقام اول جهان داریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ظلم ستم دروغ غارت دوزدی اختلاس فقر زور گفتن کردن کلفتی برای مردم و همسایه ها و دنیا ماندی نیست و نخواهد ماند نخواهد ماند صبر خدا و مردم و دنیا یکجا به پایان رسید از بس دروغ ظلم ستم به مردم کردین

  • ناشناس
    1

    شما به حساب متجاوزین جنسی تو روز روشن به زن معترض چقدر واریز میکنید که اینها انسانیت خود را میفروشند؟

  • ناشناس
    1

    حاجی هر جا پیشونیت و داغ کردی کارش درست بوده. از شما جماعت باید ترسبد

  • ناشناس
    0

    کجاس بخدا من یهبازنشسته هستم برای رهن خآنه مانده ام

  • امیر
    0

    لطف کنید ادرس مارو بدید ما حاضریم با ۱۰۰ هزار تومان کلتوف مولوتوف بزنیم

  • ناشناس
    0

    جناب وزیرکارمون گیر کرده میشه بفرمایید چجوری فاکتور ساخت دستگاه کوکتل رو بفرستیم اونور تا وجه واریز بشه؟

  • ناشناس
    0

    چقدر به حساب بسیجی و نیرو انتظامی ریختی که در خیابان دخترها و زنها را بچلونند

  • ناشناس
    0

    شما طی این سالها جز دروغ فریب کاری دیگری کردی شماها پول این مملکت را خرج مزدوران بشار اسد میکنید چه کسی به شما این اجازه را داده است

  • ناشناس
    0

    بحساب خودت چیزی نریختن

  • ناشناس
    0

    بسه آقا چقدر دروغ چقدر دروغ میخواهید هر بلایی خواستین سره مردم و زندگی مردم بیارید مردم هم خفه شن صداشون در نیاد چقدر دروغ فقر گرانی مردم زندگی ندارن جوانان آینده ندارن همه چیز به کام خودتان و فلسطین حزب اله لبنان یمن سوریه شده از کلوی مردم زدین صبر هم اندازه داره و مردم تحملشان تمام شده فقرو گرانی بدبختی زندگی مردم را گرفته چرا نمیخواهید بفهمید بس کنید پدر مردم در آمده حجاب هم یکی از بدبختیهاس آقای محترم همه چیزه مردم را گرفتین وزور هم میکید

  • ناشناس
    0

    برو جلوی پخش مواد مخدر رو بگیر برو ببین این همه مواد مخدر رو چه کسی داره پخش میکنه بچه های مردم رو اعتیاد به نابودی کشانده اینها از وظایف شما هست

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    شما افول گرایان فقط فکر بسته و دهان گشادی دارید ...

  • ناشناس
    0

    اون دکمه روی پیشونیت سوخته و دور و برش سیاه شده

  • ناشناس
    0

    یه مشت اراجیف و دروغ به خورد مردم میدهید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد