ایراد شورای نگهبان به طرح اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای برطرف شد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بر طرف شدن ایراد شورای نگهبان به طرح اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

ایراد شورای نگهبان به طرح اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای برطرف شد

احمدحسین فلاحی در تشریح نشست امروز (یکشنبه 10 دی‌ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: در نشست امروز مورد ابهامی مربوط به طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بررسی و پس از رفع ابهام مد نظر شورای نگهبان این ابهام به رأی اعضا گذاشته شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع بند ابهامی شورای نگهبان در خصوص اختصاص نیم درصد از طرح‌های تملک دارای سازمان فنی و حرفه‌ای جهت آموزش نیروی انسانی همان طرح بود که با رفع ابهام این بند مجددا به شورای نگهبان ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: با توجه به اینکه این طرح بر اساس اصل 85 قانون اساسی مورد بررسی قرار گرفت، نیازی به ارائه این رفع ابهام به صحن علنی مجلس نیست و این مصوبه مستقیما به شورای نگهبان ارجاع شد.

وی ادامه داد: دستور کار بعدی کمیسیون بررسی بند ارجاعی از صحن در خصوص طرح اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی بود که بندی درباره استحکام بنا و ایمنی ساختمان مدارس غیردولتی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و برای ارائه به صحن آماده شد.

منبع: خانه ملت
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد