چهره زلنسکی هنگام شنیدن گاف عجیب بایدن/ ویدئو

رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه شب در گاف جدید خود به اشتباه ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را «رییس جمهور پوتین» خطاب کرد و بار دیگر واکنش گسترده فعالان شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

چهره زلنسکی هنگام شنیدن گاف عجیب بایدن/ ویدئو

جوبایدن درحالی که در جمع رهبران ناتو صحبت می کرد، گفت: "اکنون می خواهم میکروفون را به رئیس جمهور اوکراین تحویل دهم که اراده و شجاعت زیادی دارد. خانم ها و آقایان، این شما و این هم رئیس جمهور پوتین. "

یکی از فعالان شبکه های اجتماعی با اشاره به گاف جدید بایدن گفت: بایدن کلی صفات پسندیده درباره رئیس جمهور اوکراین به کار برد و درآخر آن صفات را به پوتین نسبت داد.

چهره دیدنی زلنسکی هنگام شنیدن گاف عجیب بایدن+فیلم

یکی دیگر از فعالان شبکه های اجتماعی هم در واکنش به این گاف بایدن گفت:چهره زلنسکی هنگام شنیدن ولادیمیر بوتین از زبان بایدن دیدنی بود.

این اشتباه در میان افزایش فشارها بر بایدن برای کناره گیری از رقابت های انتخاباتی به دلیل کاهش سطح هوشیاری او و عدم ثبات گفتاری وی است.

بنا بر این گزارش، نتایج نظرسنجی مشترک روزنامه واشنگتن پست، شبکه خبری ای بی سی نیوز و موسسه افکارسنجی ایپسوس نشان می دهد که اکثر دموکرات ها معتقدند با توجه به نحوه عملکرد رئیس جمهوری آمریکا در مناظره اخیر با دونالد ترامپ، وی باید از رقابت های انتخاباتی کنار بکشد.

واشنگتن پست نوشت که به نظر می رسد پس از مناظره اخیر نگرانی ها در مورد سن و آمادگی بایدن برای ریاست جمهوری افزایش یافته است. نسبت آمریکایی‌هایی که معتقدند بایدن از ترامپ تیرهوش تر است، از ۲۳ درصد در آوریل به ۱۴ درصد کاهش یافته است. نسبت پاسخ دهندگانی که بایدن را از لحاظ جسمی آماده تر از ترامپ می دانند نیز از ۲۰ درصد به ۱۳ درصد کاهش یافته است.

منبع: شبکه العالم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    1

    قشنگ به سخره گرفته آمریکا رو

  • ناشناس
    3

    خنگ ترین رییس جمهور امریکا

  • ناشناس
    0

    خخخخخ

  • ناشناس
    0

    خدا به زلنسکی کمک الهی

  • احسان
    1

    رئیس جمهور ابر قدرت :))))))

  • انا عمار
    1

    کشورها را آدمهای یکمترو بیست سانتی متری اداره می‌کنند.

  • محمدرضا
    0

    این انسان شبیه سازی شده (( کلون )) بیشتر میخوره بهش. در واقع ازمایشگاهی هستش و به همین خاطر انقدر توهم میزنه و گیجه.
    اگر چند سال پیش بایدن که داشت با ترامپ رقابت میکرد رو یادتون باشه به هیچ وجه این شکلی نبود و رفتارهاش کاملا فرق داشت.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زوال عقله خب
      در غرض چند سال مغز رو از کار می‌اندازه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد