روزنامه جمهوری اسلامی: عوامل ترور اسماعیل هنیه را بین نفوذی‌ها جستجو کنید

اگر می‌خواهیم جبهه مقاومت بتواند با کارائی بالا با رژیم صهیونیستی مقابله کند و در این نبرد تاریخی و تاریخ‌ساز پیروز میدان باشد، قبل از هر چیز باید از عوامل نفوذی دشمن پاکسازی شود.

روزنامه جمهوری اسلامی: عوامل ترور اسماعیل هنیه را بین نفوذی‌ها جستجو کنید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش حماس که صبح دیروز در تهران صورت گرفت، در عین حال که یکی از زشت‌ترین اقدامات رژیم صهیونیستی است، جنبه‌های دیگری دارد که باید ما را به آسیب‌شناسی خودمان وادار نماید.

زشتی اقدام رژیم صهیونیستی امری کاملاً طبیعی است زیرا این رژیم از آغاز تأسیس به صورت نامشروع به وجود آمد و در طول 76 سال تا امروز تمام اقداماتش خلاف قانون بوده است. از چنین رژیم اشغالگر و کودک‌کشی که فقط یک فقره عملکردش کشتار حدود 40 هزار زن و کودک و افراد غیرنظامی در 10 ماه گذشته در غزه است، انتظاری غیر از اقدامات خلاف عرف بین‌المللی و عبور از خطوط قرمز قانونی نمی‌توان داشت.

برای مقابله با دیوانگی‌های رژیم صهیونیستی، اقدامات تنبیهی در عین حال که اجتناب‌ناپذیرند، بازدارندگی‌ لازم را ندارند. آنچه مهم است و بازدارندگی دارد اینست که ما به آسیب‌شناسی خودمان بپردازیم و با رفع آسیب‌ها زمینه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را از بین ببریم. این توصیه را از واقعه ترور شهید فخری‌زاده مطرح کردیم، در ترورهای سرداران سپاه در زینبیه و کنسولگری ایران در دمشق تکرار کردیم، در ترور شهید خدائی در تهران بار دیگر یادآور شدیم و در مورد ترور فرماندهان حزب‌الله نیز نوشتیم و تأکید کردیم ولی گوئی گوش شنوائی وجود ندارد.

اصلی‌ترین آسیب، وجود عوامل نفوذی در داخل خودمان است. اینکه رژیم صهیونیستی می‌تواند موشک خود را از پنجره اطاق خواب اسماعیل هنیه در نقطه کاملاً حفاظت شده‌ای در تهران عبور بدهد و او را به شهادت برساند، هیچ مفهومی غیر از این ندارد که این رژیم جنایتکار در داخل خودمان عوامل نفوذی دارد. ما برای مصون ماندن از ترورها باید اولاً قدرت رهگیری خودمان در برابر پرنده‌های دشمن را تقویت کنیم و ثانیاً اقدام به یک پاکسازی ریشه‌ای در مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی خودمان نمائیم.

یک خبرنگار آمریکائی به نام «ریچارد گولدبرگ» 6 ساعت قبل از ترور اسماعیل هنیه نوشت: «نیروی هوائی اسرائیل، دامنه قدرتش را امشب نشان خواهد داد». بعد از این بود که رژیم صهیونیستی در لبنان، عراق و تهران مرتکب سه عملیات تروریستی در یک شب شد و نیروهای کارآمد و باتجربه‌ای را از جبهه مقاومت گرفت. تمام محکوم کردن‌ها و سرزنش‌هائی که متوجه رژیم صهیونیستی می‌کنیم کاملاً درست و لازمند ولی لازم‌تر از این کار، پاکسازی داخلی خودمان از عوامل نفوذی این رژیم است.

اگر می‌خواهیم جبهه مقاومت بتواند با کارائی بالا با رژیم صهیونیستی مقابله کند و در این نبرد تاریخی و تاریخ‌ساز پیروز میدان باشد، قبل از هر چیز باید از عوامل نفوذی دشمن پاکسازی شود. فرماندهان، مدیران و نیروهای کارآمد این جبهه آسان به دست نیامده‌اند که ما به آسانی آنها را در لبنان و سوریه و عراق و ایران به این آسانی از دست می‌دهیم و به جای جلوگیری از ترور آنها فقط سخن از انتقام می‌گوئیم. از انتقام گرفتن مهم‌تر، بستن راه‌های نفوذ دشمن در هوا و زمین و شناسائی و مجازات عناصر وابسته است که از آن غفلت می‌کنیم، همان «ایلی‌کوهن‌ِ»های وطنی که با فریبکاری تا بالاترین سطوح نفوذ می‌کنند و عوامل اصلی ترورها هستند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    1

    دنیا به کجا رسیده تندروها ما را گوش دراز فرض می کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      روزنامه وزین جمهوری اسلامی فارق از عوامل خود فروخته و خائن که شناسائی انان کار دستگاههای ذیربط است و متاسفانه اکثر مسئولین این دستگاه ها به سوداگری و تجارت روی اوردند و از وظیفه ذاتی خودشان دور شده اند فقط عوامل زیر دست هستند که دارند کارهای محوله را انجام میدهند یک حفره ودرز امنیتی بسیار مهم در مرز ها بخصوص مرز شرقی داریم هربیگانه ای از کشور های شرقی با توجه به وضعیت زندگی انان که وسایل همراه انان یا با گاری و یا وانت ویا کوله پشتی های غیر متعارف حمل میشود میتوانند از شیر مرغ تا جان ادمیزاد وارد ایران کنند مصیبت از انجا شروع شد که دستور باز شدن مرزها به روی افغانی های مجرم و فراری و خلافکار که اکثرا دوره های چریکی در جنگهای کوهستانی و پارتیزانی را دیده اند داده شد مگر میشود هر مسئولی داماد افغانی برای دخترش بگیرد بعد دستور باز شدن مرز ها را به روی این افرادرا بدهد رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد 300 هزار افغانی فقط در این استان سکنی دارند یعنی سه بار استادیوم ازادی پر و خالی شود در تمام استانها هم همینطور است هر استان میانگین بگیرید 100 هزار نفر ببینید چه تعداد بیگانه در ایران وارد شدند که اکثر انان بقول خودشان فراری و تخت تعقیب دولت افغانستان هستند اکثر قتلها و دزدی ها و خفتگیری ها و چاقوکشی ها و تجاوز ها را هم در تمام ایران بخصوص در پایتخت انجام میدهند اب از اب تکان نمیخورد . متاسفانه مملکت بحال خودش رها شده و هیچکس احساس مسئولیت نمیکند در اینجاست که زمینه خیانت و نفوذ در لایه های امنیتی ظهور میکند ایران اسلامی در برابر رئیس اطلاعات و امنیت کشور خصم اسرائیل باید و ضرورت دارد شخصی از ان فرد ورزیده تر و هوشیارتر و خبره تر و با دقت تر و از همه بالاتر علاقمند به این حرفه در دستگاه امنیتی ایران بگمارند در غیر اینصورت ان میشود که می بینید ؟!

    • ناشناس
      2

      حماس هم افراطی هاست که می گفتید پس بیجا برای هنیییه تندرو تندرو نکن خودتان در عشق و حال تندرویید

  • جلال عامری
    0

    از شورای شهر و نماینده شهریار اغاز کنید.که بعد از ۵۰ سال مسیر شهریار آدران رو درست نمیکنند

  • ناشناس
    0

    چنین ایده ای اصلاً امکان پذیر نیست! وقتی مقام سیاسی فرزند یا فرزندانش یا حتی همسرش عقاید و عملکرد سیاسی او را قبول ندارند چگونه می توان از رخنه و نفوذ عوامل دشمن به مراکز حساس جلوگیری کرد؟! دشمن در درون خانه خودتان و از خودتان است پس دشمن را در میان مردم عادی جستجو نکنید!

  • ناشناس
    0

    بخور بخورهای مومنانه نمیذاره جاسوس ها پیدا بشن...

  • رابی
    0

    نفوذی ها را حتما در میدان کارگری می توانید پیدا کنید.یک تریلی ببرید و یک گله افغانی بریزید توش و ازشون اعتراف اجباری بگیرید.چند تاشون را هم آویزان کنید که انتقام سخت گرفته باشید.

  • ناشناس
    0

    خداوند پدرت را بیامرزد اما کو درایت و گوش شنوا ؟ کو گوش شنوا ؟ کو گوش شنوا؟ هیییییع

  • داود
    0

    اسرائیل با یک پهپاد که قیمتش از یک پراید هم کمتره کاری کرد که ما با شلیک صد ها موشک و میلیونها دلار نتونستیم انجام بدیم.اون فقط یک نقطه رو زد و تنها یک واحد آپارتمان رو هدف قرار داد(عکس منتشر شده در خبر فوری)اما ما معلوم نیست کجا رو زدیم.کاش ما هم به این روش عمل میکردیم بجای شلوغ کاری یک حرکت موثر انجام میدادیم.کوچیک اما موثر

  • ناشناس
    0

    فقط این نفوذی ها بین مردم عادی نیستند بین طبقه حاکم تا نزدیکترین افراد اطلاعاتی امنیتی پیداشون کنید

  • حمید کلباسی
    0

    چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید .
    گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست .

  • ناشناس
    0

    فیلم پلیسی نگاه نمیکنم اما معتقدم ردیاب را در طی مراسم تحلیف به شهید هنیه چسبانده اند. فیلم ملاقات‌های ایشون را دقیق ببینید . مخصوصا با کسانی که معانقه و روبوسی کرده.

  • ناشناس
    1

    ما پدرمان در ادارات درآمده این جشن تحلیف گرفتن چی بید آخه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد