نتانیاهو: به خاطر حملات هفتم اکتبر عذرخواهی می‌کنم

نخست وزیر اسرائیل در مصاحبه با مجله تایم گفت: من برای حملات هفتم اکتبر عذرخواهی می‌کنم و بسیار متاسفم که چنین اتفاقی افتاد.

نتانیاهو: به خاطر حملات هفتم اکتبر عذرخواهی می‌کنم

بنیامین نتانیاهو افزود: ما فقط با حماس مواجه نیستیم، بلکه با یک محور ایرانی کامل مواجهیم و باید خودمان را برای دفاع در مقیاس وسیع‌تر سازماندهی کنیم. هدف در غزه باید پیروزی آنقدر تعیین کننده باشد که وقتی جنگ متوقف شد، حماس نتواند ادعای حکومت بر سرزمین‌های فلسطینی یا تهدید اسرائیل را داشته باشد.

نتانیاهو ادامه داد: تا زمانی که فکر کنم می‌توانم به هدایت اسرائیل به سوی آینده‌ای امن کمک کنم، در منصب خود باقی خواهم ماند.

او افزود: گسترش جنگ در غزه و تبدیل شدن آن به یک درگیری منطقه‌ای یک ریسک است که من آن را درک می‌کنم، اما آماده هستم که آن را بپذیرم. هدف ما نابودی کامل توانایی‌های حماس است و هدف بزرگتر و مهمتر، بازیابی عامل بازدارندگی اسرائیل است.

نتانیاهو تاکید کرد: من ترجیح می‌دهم که پوشش بدی داشته باشم تا اینکه نعمت خوبی داشته باشم.

او همچنین تاکید کرد: پس از جنگ، یک کمیته تحقیق مستقل در مورد حمله هفتم اکتبر وجود خواهد داشت و همه باید پاسخگو باشند، از جمله من.

او گفت: من می‌خواهم پس از برکناری حماس از قدرت، کشور‌های عربی را برای کمک به برقراری یک حکومت که تهدیدی برای اسرائیل نباشد، بسیج کنم.

منبع: انتخاب
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    4

    فکرکنم تاریخ انقضات گذشته باشی نباشی بیرحمی، حماس کجاه مردم بدبخت وگرسنه کجا مگه نمیشه مردم شخصی ترا یکشبه صدها هزارتاش کشت اما توکودک یکماه هم ناکوت کردی مادران چه گناهیکردن توخودت یه خونخواری وبس ما کلی ازداخلی خودمون بخاطرمنفعت خودشون وگرسنگی مردم هم ناراضیم خرابکاری وحق ناحق درکشور خودمون بیداد میکند هرج مرج همه مردم اگاهن اما توبیرحمترینی روی کره زمین لازم محوشوی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سربازان و اعضای داخل حماس البته به اذعان ترامپ تکه تکه شدند و یک سال در جنگ زمینی. مقاومت کردند حتی کل اعضای خانواده هنیه کشته شدند .اعضای حماس خود سالها زندانی شدن تجربه کرده آند حماس مثل بن سلمان و ...نیست

  • ناشناس
    4

    اخرش چقدر خوب حقارت اعراب را به رخشان کشیده است. اعراب اگر عربیت داشتند تو کودک کش اسیر خاک و مور بودی. اما عجله نکن اسراییل به دست ایرانیان نابود خواهد شد. این یک وعده قطعی است. عذر خواهی ات همان مرگ توست. عجله نکن نوبت آن هم خواهد رسید.

  • ناشناس
    4

    برو از بچه ای عذر خواهی کن. که پاره آجر خرابه رو سرش ریخت و زبانش بیرون زده بود حرامزاده مجازات قتل قتله

  • ناشناس
    3

    انگار یک. نفر را غیر. عمد کشته انهمه جنایت کردن سر کودکان مرده را می برید

  • هامون ته بارزاده
    5

    اگرایران خطا کند وجنگی را راه بیندازد شواهد وقرائن نشان دهنده ان است که امریکا سفره تاسیسات هسته ای ایران را برمی چیند..سالهاست که منتظر بهانه است وایران واصفهان شهر کاملا بی دفاع..تمام اعراب منطقه هم جشن می گیرند....بهانه دست اینها ندهید ای صاحبان خرد...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اولا مگر نمی گی انها منتظر فرصتند تا ایران را نابود کنند پس چرا پیغام وسغام نی دهند که ایران جواب ندهد. ثانیا اگر اینهمه کشور عرب و غیر عرب از نابودی ایران خوشحال می شوندپس دنبال اجازه کسی نیستند خوب حمله کنند.

    • ناشناس
      0

      تو برو رای بده کار به این حرفها نداشته باش

    • ناشناس
      0

      هامون یعنی تو فکر می کنی چرا تا الان آمریکا به ایران حمله نکرده؟ مطمئن باش اگه جرات داشت تا الان اینکار رو انجام می داد

  • رضا توشکار حقایقی
    1

    دفعه آخرت باشه بیبی

  • تلمبه
    0

    توبه کن توبه قشنگه توبه درمون دل تنگه

  • ف ح
    0

    ای اگه دستم بهت برسه نیتانیهاهو چه شودددد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد