افشاگری یک رسانه: هزینه فروش اطلاعات مقاومت در لبنان چقدر است؟

رخنه امنیتی خطرناک صورت‌گرفته به سیستم پیجرها در لبنان که منجر به جنایت بزرگ اسرائیل در این کشور شد، همچنان مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد.

افشاگری یک رسانه: هزینه فروش اطلاعات مقاومت در لبنان چقدر است؟

تحلیل‌گران رسانه‌ها بر این باورند که وقوع چند حمله پیاپی طی کمتر از چهار روز در لبنان بیانگر نفوذی است که رژیم صهیونیستی در لبنان دارد و این امر بدون وجود نیروی انسانی (جاسوس‌ها) امکان تحقق ندارد.

روزنامه کویتی الجریده طی گزارشی در این رابطه به نقل از یک منبع آگاه امنیتی لبنانی خبر داد، حزب‌الله در حال تحقیق گسترده درباره این رابطه بوده و افرادی را هم به اتهام ارتباط با برخی از سفارتخانه دستگیر کرده است، این در حالی است که به گفته این منبع بسیاری از جاسوس‌ها اصولاً در مقابل مبالغ بسیار ناچیز، اطلاعات خود را در اختیار دشمن قرار داده و صرفاً خواهان انتقال خود و خانواده‌هایشان به کشورهایی همچون کانادا یا استرالیا برای آغاز زندگی جدیدی در آنجا شده‌اند.

در این بین، پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار الامارات هم در گزارشی تحلیلی با استناد به اطلاعات منتشرشده در مجله نیوزویک اعلام کرد، آنچه که در عملیات (جنایت) پیجرها شاهد آن بودیم تحولی است که در سازوکار جنگ‌ها شکل گرفته است، به نحوی که اجازه ورود فناورهای پیشرفته‌ای همانند دستگاه‌های منفجر شوند و هواپیماهای بدون سرنشین انتحاری که با هوش مصنوعی کار می‌کنند را به ساختار تاکتیک‌های کلاسیک جنگ‌ها می‌دهد.

به گفته کارشناسان، در صحنه جنگ‌های نوین، توجه کشورها بر فلج کردن سیستم‌های الکترونیکی و سایبری دشمن متمرکز شده و دیگر خبری از تکیه صرف بر تاکتیک‌های نظامی کلاسیک نخواهد بود.

حمزه عطار، تحلیل‌گر نظامی، در این رابطه گفت: جنگ‌های نوین به تدریج از جبهه‌های جنگ کلاسیک دور می‌شود و به سوی عملیات سایبری و سری پیش می‌رود.

این کارشناس که با نیوزویک گفت‌وگو می‌کرد، افزود: حملات الکترونیکی پیشرفته علیه خودروها و هواپیماها می‌توانند تلفات انسانی بسیار زیادی را ظرف چند ثانیه به همراه آورند، به ویژه که در حال حاضر اکثر خودروها از دستگاه‌های کنترل الکترونیکی بهره‌مند هستند که ثابت شده امکان هک شدن آنها بسیار زیاد است.

این در حالی است که اگر هکرها بتوانند به سیستم‌های ناوبری و کنترل هواپیماها رخنه کنند، تلفات آن بسیار فجیع‌تر شده و ما با یک فاجعه جهانی مواجه خواهیم شد.

 

منبع: اعتمادآنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • چای دبش باغ ازگل
    0

    بخاطر چند دلار سوراخ شده!!! در سوریه هم افسران سوری مناطق حاشیه حلب را ب داعش می فروختن دلارهای لعنتی!!!

  • ناشناس
    0

    واقعا علتشا نمیدونید یا خودتونا به نفهمی میزنید ؟؟

  • محمد
    0

    لعنت بر خائنان.

  • سید عزیز
    0

    واسه همینه که میگم مزدور برادر نمیشه بجای تکیه بر این ملت و جوانان غیورش بر اجنبی تکیه کردید مسولین ما باید استراتژی خود را عوض کنند و ثروت ملت رو توی حلقوم اجنبی نریزند والله بالله مزدور اسمش با حودشه دو ماه حقوقشون رو نده مادرشون رو هم میفروشند مغزتون رو دادید دست حسن عباسی و یامین پور و اون یکی دیگه بیسواد پر مدِعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد