فلاحت پیشه:

نمی‌دانم پزشکیان با چه کسانی باشگاه می‌رود / پزشکیان روابط را خیلی شخصی می‌بیند

نماینده سابق مجلس گفت: معتقدم که آقای پزشکیان به هر حال روابط را خیلی شخصی می‌بیند و اینطور بار آمده است. لذا در هر محیطی قرار بگیرد معمولا تحت تاثیر آن محیط قرار می‌گیرد. اگر مشاوران و تیم اطرافش طرفدار رفع فیلترینگ باشند، می‌توانند اثر بگذارند ولی اگر زود وارد محیط دیگری شود که شرایط اقتدارطلبانه دیگری در آن حاکم است می‌بینیم او پزشکیان دیگری است.

نمی‌دانم پزشکیان با چه کسانی باشگاه می‌رود / پزشکیان روابط را خیلی شخصی می‌بیند

حشمت الله فلاحت‌پیشه درباره روحیات مسعود پزشکیان و قدرت او برای رفع فیلترینگ و برداشتن گشت ارشاد، به بیان نکاتی پرداخت. در ادامه بخشی از این گفت و گو را می ‌خوانید. 

* فکر می‌کنید آقای پزشکیان قدرت کافی برای رفع فیلترینگ و برداشتن گشت ارشاد را دارند؟

من قبل از انتخابات ریاست جمهوری، وقتی تصمیم نگرفته بودم از چه کسی حمایت کنم جمله‌ای گفتم که مردم ایران دلتنگ یک رئیس جمهور قوی هستند. رئیس جمهوری که خودش باشد و از اختیارات قانون اساسی خود استفاده کند. معتقدم اگر آقای پزشکیان از اختیارات قانون اساسی استفاده کند می‌تواند به راحتی به فیلترینگ و گشت ارشاد پایان دهد.

* چنین روحیه‌ای دارند؟

می‌توان این سوال را محافظه کارانه از ایشان بپرسیم ولی کسی که به او رأی داده این را جزء وعده‌های کسی می‌داند که می‌گفت صادق هستم و اگر نتوانم کنار می‌روم.

پزشکیان آدم سلیم النفسی است اما...

* شما با ایشان در مجلس همکار بودید، اگر بخواهید ایشان را توصیف کنید...

معتقدم که آقای پزشکیان به هر حال روابط را خیلی شخصی می‌بیند و اینطور بار آمده است. لذا در هر محیطی قرار بگیرد معمولا تحت تاثیر آن محیط قرار می‌گیرد. اگر مشاوران و تیم اطرافش طرفدار رفع فیلترینگ باشند، می‌توانند اثر بگذارند ولی اگر زود وارد محیط دیگری شود که شرایط اقتدارطلبانه دیگری در آن حاکم است می‌بینیم او پزشکیان دیگری است.

به شوخی می‌گفتم که پزشکیانی که با او به فوتبال می‌رفتیم و می‌شناختیم، اهل مشت زنی و بوکس نبود. نمی‌دانم با چه کسی باشگاه می‌رود. ایشان چنین آدمی است. ولی از همه مهم آدم سلیم النفسی است.

منبع: خبر آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عباس
    5

    همینجور پیش بره بدلیل بی کفایتی برکنار میشه .....از وقتی. که آمده امور خارجه ما کلا تعطیل شده .جای امیر عبداللهیان خالی .

  • ناشناس
    0

    باعث تاسف هست که اینطور وظایف رو میبینیم.
    در مورد رفع فیلتر صحبت میکنید ، یادتون رفته همین پلترفمهای خارجی موقع اغتششات چه کارهایی کردن؟چند نفر از جوانان ما رو به بدبختی کشوندن یادتون نیست؟حالا بعد از این همه اتفاق رفع فیلتر؟

    کسی با بسته بودن فضای اینترنت موافق نیست ، ولی باید یه چهارچوب و اصولی باشه؟؟؟
    چطور کشورهای مختلف اونا رو مجبور میکنن که به قوانین حاکمیتیشون احترام بزاره حتی خود دولت آمریکا این کار رو میکنه ولی بعضی از ما فضای رها رو افتخار میدونیم؟؟



اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد