فرانسه: تصمیم اسرائیل در مورد گوترش غیرموجه است

پاریس اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در عنصر نامطلوب خواندن دبیرکل سازمان ملل و ممانعت از ورود او به اراضی اشغالی را «غیرموجه» توصیف کرد.

فرانسه: تصمیم اسرائیل در مورد گوترش غیرموجه است
فرانسه در بیانیه‌ای بر «حمایت کامل و اعتماد» خود به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل تأکید و تصریح کرد که سازمان ملل «نقش اساسی در ثبات منطقه» ایفا می‌کند.وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «فرانسه از تصمیم غیرموجه، جدی و غیرمولد اسرائیل برای اعلام دبیرکل سازمان ملل، آقای آنتونیو گوترش به‌عنوان عنصر نامطلوب متأسف است».
رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه دبیرکل سازمان ملل را به دلیل آنکه در محکوم‌کردن پاسخ موشکی ایران به این رژیم به‌اندازه کافی صریح نبوده است «عنصر نامطلوب» خوانده بود. «اسرائیل کاتز»، وزیر خارجه اسرائیل تصریح کرده بود که گوترش «شایستگی پا گذاشتن در خاک اسرائیل (اراضی اشغالی فلسطینی) را ندارد». وزیر خارجه اسرائیل همچنین دبیرکل سازمان ملل را به «نفرت از اسرائیل و حمایت از تروریست‌ها» متهم کرده و تأکید کرده بود که او به‌عنوان لکه ننگی در تاریخ سازمان ملل متحد در یادها خواهد ماند.
رژیم صهیونیستی در حالی دبیرکل سازمان ملل را عنصر نامطلوب می‌خواند که خود تابه‌حال بسیاری از قوانین بین‌المللی و بشردوستانه را زیر پا گذاشته و بالغ بر ۴۱ هزار نفر را تنها در غزه به شهادت رسانده است. این رژیم همچنین قطعنامه سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس را هم نادیده گرفته است و حتی حاضر نشده از دستور دادگاه بین‌المللی کیفری مبنی بر برقراری آتش‌بس فوری در غزه تبعیت کند.
پیش‌ازاین «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز اظهارات مسئولان رژیم صهیونیستی در مورد دبیرکل سازمان ملل را رد و بر حمایت از وی تأکید کرده بود.بورل در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده بود: «ما از آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در تلاش‌های خستگی‌ناپذیرش برای دستیابی به صلح در همه درگیری‌ها و به‌ویژه در خاورمیانه حمایت می‌کنیم» بورل در ادامه افزوده بود: «ما از حملات غیرقابل‌توجیه علیه او و همچنین تعداد غیرقابل‌قبول تلفات در میان کارکنان بشردوستانه سازمان ملل ابراز تأسف می‌کنیم».
منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فرانسه همیشه حامی تروریسم بوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد