ترکیه "نژادپرستی آشکار" نتانیاهو را محکوم کرد

ترکیه، بنیامین نتانیاهو را بعد از این گفته او که

ترکیه "نژادپرستی آشکار" نتانیاهو را محکوم کرد

ابراهیم کالین، سخنگوی دولت ترکیه گفت: من این تبعیض و نژادپرستی آشکار را محکوم می‌کنم. ۱.۶ میلیون عرب مسلمان در اسرائیل زندگی می‌کنند. آیا دولتهای غربی عکس العمل نشان خواهند داد و یا باز هم تحت فشار سکوت خواهند کرد؟

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در آستانه شروع انتخابات پارلمانی این رژیم در ۹ آوریل عنوان کرد: "اسرائیل سرزمینی برای تمامی شهروندانش نیست. بر اساس قوانین ما اسرائیل تنها متعلق به یهود است".

این اظهارات در حالی از سوی بنیامین نتانیاهو مطرح شد که اخیرا روتم سلا، ستاره سینمای این رژیم از حقوق اقلیت عرب که ۱۷.۵ درصد از جمعیت اسرائیل را تشکیل می دهند، دفاع کرده بود.

نتانیاهو در ادامه این صحبتهایش گفت: ما مشکلی با شهروندان عرب ساکن اسرائیل نداریم. آن‌ها هم همان حقوقی را دارند که بقیه از آن برخوردار هستند. دولت لیکود در بخش عرب‌نشین بیش از هر دولت دیگری سرمایه‌گذاری کرده است.

پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست ژوئیه گذشته قانونی را تصویب کرد که به موجب آن "اسرائیل متعلق به مردم یهود است و حق تعیین سرنوشت در این سرزمین تنها مختص به یهودیان است".

منبع: ایسنا

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد