اهرام مصر به دست فضایی ها ساخته شد؟/ ویدئو

ویدیویی منتشر شده که ثابت می کند اهرام مصر توسط فضایی ها ساخته شده است.

اهرام مصر به دست فضایی ها ساخته شد؟/ ویدئو

همانطور که می‌دانید،  مصر باستان  یکی از عجیب‌ترین تمدن‌هایی است که دنیا تا به الان به خود دیده که هنوز هم با اینکه چند هزار سال از آن دوره می‌گذرد، باز هم دانشمندان و پژوهشگران زیادی را درگیر خود کرده تا راز‌هایی که در آن نهفته است را پیدا کنند.

طبق کشفیاتی که دانشمندان از زیرساخت‌های بنا‌های آن زمان به دست آوردند، آن‌ها باید صاحب یک علم فوق العاده زیادی بوده باشند که بتوانند اینگونه بنا‌هایی بسازند که پس از گذشت قرنها، همچنان سرپا ایستاده است.

به راستی چگونه ممکن است که در آن زمان که تکنولوژی و دستگاه‌های امروزه وجود نداشته، چنین سازه‌های عظیم و قدرتمند و زیبا را ساخته باشند؟ حتی امروزه هم که علم پیشرفت کرده هم شاید نشود چنین آثار را به وجود آورد.

یکی از این آثار که دانشمندان در کشف راز‌های آن موفق نشدند،  اهرام مصر  است که با اینکه یک جلوه ساده و مثلثی شکل دارد، ولی قطعا راز‌های زیادی را در خود نهفته است.

بعضی دیگر آنقدر از کشف راز‌های این مکان ناامید شده اند که این مکان را مکانی برای زندگی موجودات فضایی نامیدند و گفته اند که فقط موجودات بیگانه هستند که می‌توانند چنین تکنولوژی را در آن زمان در یک منطقه خشک بیاورند.

بعضی این تئوری را انکار می‌کنند که البته عده‌ای از آن‌ها همان افرادی هستند که کلا موجودات فضایی را انکار می‌کنند. عده‌ای هم به دنبال جوابی معقول‌تر برای این سوال می‌گردند.

حجم ویدیو: 5.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    جواب: نه
    لطفا جایزه منو با یک عدد بشقاب پرنده (چینی هم باشه اشکال نداره) به آدرس، مصر، اهرام مصر، طبقه هم کف ارسال کنید.

  • امیرحسین مقدم
    1

    این ویدئو چه جوری ثابت کرد که اهرام رو فضایی ها ساختند ؟ 😵‍💫

  • ناشناس
    0

    من شک ندارم نه فرازمینیها بلکه کار جنیان هست...ولی حیف نمیتونم ثابت کنم

  • امیر حسین زکیپور از بهبهان
    0

    بطور قطع و یقین اهرام مصر و ابنیه های اینچنینی ک در خیلی کشورها از جمله ایران و هند وجود دارد ساخته با کفایت دست بشر است چون آنها قویتر از مردمان چند صد سال اخیر و آیندگان بوده اند و هستند و متاسفانه هر چ ک زمانه و علم پیشرفت داره جسم و روح انسانها ضعیفتر و و نحیفتر میشود و۰۰۰۰

  • Entefase
    0

    درنگاه به آثارباقیمانده ازجمله دستبندبچگی آمنوهتپ(سوسکی که مدفوع حیوانات رومانندگاوبه شکل گلوله ای گردمینمایدبرای غلتاندن وبردن به مسافت دورتری برای ذخیره زمستانش)که این نوع توجه طراحان و سازندگان اهرام به اشکال هندسی ورفتارچنین موجوداتی درحمل رونشان میده،وازطرفی نوع سنگها که سنگهای بالاتربیشتردرمعرض آفتاب وتسعشعات وجو اطراف بوده نسبت به پائینیها که ضخامت بیشترکه کمتردرمعرض عوامل اثرگذاربوده،ونیزاستفاده ازنیروی کارانسانهای ورزیده ترزمان خودشان باراهکارهای حتی ابتدایی برای حمل سنگها ووو....که همه دال برساختن این اهرام توسط انسانهاست وتنها چیزیکه دال براین موضوع است فقط انسانهایی که درعلوم مادّی آنزمان توانسته اندمراحل گسترده تری روطی نمایندهمانگونه که درجادوگری نیزمیتوانستنداژدهاهایی کاذب رو برخ بکشندبنام یک عامل منفی(جادوگری)خب مشخص است که درعلوم مثبت دیگرنیزتوان چنین اعمالی روداشته اندیادرموردسنگها اگرعوامل نامبرده بالا نباشدمیتواندآوردن سنگهای قدیمیترازکوهایی که گویای آنندباشدبنابه عوامل مدخل دراین سنگها و....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد