طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و کشمش

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و کشمش

سالاد کلم بروکلی و کشمش، سالاد کلم بروکلی و انار، سالاد کلم بروکلی ساده از انواع سالاد بروکلی هستند. طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و کشمش را بخوانید.

خواص مفید کلم بروکلی در کنار دسترسی راحت به آن در تمام فصول، این سبزی را در ردیف پرطرفدارترین سبزی‌ها قرار داده است. کلم بروکلی دارای انواع مواد غذایی شامل: ویتامین C، ویتامین A (اغلب به عنوان بتاکاروتن)، اسید فولیک، کلسیم، پتاسیم و فیبر است.
بتاکاروتن و ویتامین C از جمله آنتی‌اکسیدان‌های مهمی هستند که در کاهش احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها مانند آب مروارید، بیماری‌های قلبی و سرطان‌های متعدد نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. فیبر موجود در بروکلی نیاز بدن به هر دو نوع فیبر محلول و غیرمحلول را تامین می‌کند.
از این گیاه پرخاصیت معمولا در تهیه انواع سالاد‌ها استفاده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به سالاد کلم بروکلی و انار، سالاد بروکلی و کشمش، سالاد کلم بروکلی و کاهو و ... اشاره نمود. در ادامه شما را با طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و کشمش آشنا خواهیم کرد که طعم بسیار خوبی دارد. با این آموزش همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه سالاد کلم بروکلی و کشمش:

کلم بروکلی کوچک 2 عدد
کشمش 1 پیمانه
مغز آفتابگردان 1/2 پیمانه
پیاز قرمز 1/4 پیمانه
ژامبون در صورت تمایل 4-5 عدد
سس مایونز 3/4 پیمانه
شکر 1/8 پیمانه
سرکه سفید 2 ق غذاخوری
طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و کشمش، سالاد بروکلی ساده، سالاد کلم بروکلی و انار، خواص کلم بروکلی

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و کشمش:

برای تهیه سالاد کلم بروکلی و کشمش ابتدا کلم بروکلی‌ها را خوب شسته به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و کنار بگذارید. کشمش‌ها را نیز شسته و کنار بگذارید تا آب اضافه آن‌ها برود. در این فاصله، سس مایونز، سرکه سفید و شکر را باهم داخل ظرفی ریخته و خوب مخلوط کنید. این ترکیب، به عنوان سس سالاد بروکلی استفاده می‌شود. حالا در ظرفی؛ مقداری آب جوش بیاورید و بروکلی‌ها را حدود 1 دقیقه داخل آب جوش بریزید و زود بیرون آورید و زیر آب سرد بگیرید. در یک ظرف مناسب، کشمش، بروکلی، مغز آفتابگردان، پیاز قرمز، ژامبون خردشده را بریزید و مخلوط کنید. سس سالادی که تهیه کرده بودید را روی سالاد بریزید و خوب مواد را زیر و رو کنید تا سس به همه مواد برسد. سالاد را قبل از سرو، چند ساعتی داخل یخچال قرار دهید تا طعم مواد باهم خوب ترکیب شود. سالاد کلم بروکلی و کشمش شما آماده است. این سالاد را سرد سرو کنید و لذت ببرید. در صورت تمایل می‌توانید مقداری گردوی خردشده یا بادام زمینی نیز به مواد این سالاد اضافه کنید.
امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده را ببرید و این سالاد سالم و خوشمزه را تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید.
همه چیز راجع به کلم بروکلی

منبع: ستاره

16

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد