قلعه فلک الافلاک تعطیل شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: باهدف آماده‌سازی فضای داخلی و پیرامونی باغ گلستان جهت حضور ارزیابان یونسکو، قلعه فلک‌الافلاک از امروز به مدت ۳ روز کاری تعطیل می‌شود.

قلعه فلک الافلاک تعطیل شد

 عطا حسن‌پور صبح امروز در حاشیه بازدید از روند آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به حضور ارزیابانی از یونسکو برای ثبت جهانی دره خرم‌آباد و به منظور آماده‌سازی فضای داخلی و اطراف باغ گلستان، قلعه فلک‌الافلاک از امروز هفدهم شهریور به مدت ۳ روز تعطیل شد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ارزیابان یونسکو برای بررسی پرونده ثبت جهانی دره خرم‌آباد در این شهرستان حضور دارند و به همین منظور قلعه فلک‌الافلاک در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تعطیل شده است.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان افزود: بازدیدکنندگان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور در این مجموعه تاریخی فرهنگی برای بازدید حضور داشته باشند.
منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد