پیگیری وضعیت بیماران یکی از درمانگاه‌های چشم پزشکی قم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص وضعیت بیماران درمانگاه چشم پزشکی بخش خصوصی در حال انجام است.

پیگیری وضعیت بیماران یکی از درمانگاه‌های چشم پزشکی قم

محمود پرهام با اشاره به اتفاق رقم خورده در یکی از درمانگاه‌های بخش خصوصی چشم پزشکی در استان قم گفت: در تاریخ ۳۱ فروردین امسال ۹ نفر از بیماران در اتاق عمل یکی از درمانگاه‌های چشم پزشکی بخش خصوصی استان قم تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بعد از ویزیت اولیه بعد از عمل، مشخص می‌شود، چشم بیماران دچار عفونت شده است.

وی بیان داشت: این بیماران بعد از اقدامات اولیه، به سرعت به بیمارستان فارابی تهران اعزام که ۶ نفر از آنها مرخص و سه نفر از بیماران نیز همچنان تحت درمان هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر تمامی عمل‌های جراحی در این مرکز تعطیل شده و بلافاصله انجام کشت میکروبی از تمامی اتاق‌های عمل، داروها و لوازم مصرفی نیز صورت گرفته است.

پرهام تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم تمامی مباحث درمانی مراکز تشخیصی درمانی استان را بررسی و در صورت بروز هر گونه مشکل فوراً مباحث را پیگیر خواهد بود و پس از اعلام نتایج بررسی‌ها و آزمایش‌ها، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

منبع: مهر

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد