رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران اعلام کرد

پیش‌بینی بارش باران در استان‌های نوار شمالی/ مواج بودن دریای خزر طی ۵ روز آتی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد.

پیش‌بینی بارش باران در استان‌های نوار شمالی/ مواج بودن دریای خزر طی ۵ روز آتی

صادق ضیاییان در این باره گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۳ و ۲۴ شهریورماه) در استان‌های گیلان، مازندران، برخی نقاط گلستان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات البرز مرکزی بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شدت بارش در این دو روز در استان گیلان است، تصریح کرد: روز شنبه (۲۵ شهریور) استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بارش پراکنده و در ارتفاعات جنوب کرمان رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. مجددا روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و ۲۷ شهریور) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش رخ خواهد داد. 

ضیاییان تاکید کرد: در پنج روز آینده دریای خزر و روزهای جمعه و شنبه (۲۴ و ۲۵ شهریور) غرب خلیج فارس مواج خواهد بود. همچنین روز پنجشنبه (۲۳ شهریور) در منطقه زابل و جمعه و شنبه (۲۴ و ۲۵ شهریور) در جنوب غرب کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده بیان کرد: آسمان تهران فردا (۲۴شهریور ماه) صاف و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی ‌ شنبه (۲۵ شهریور ماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی امروز و فردا ( ۲۳ و ۲۴ شهریورماه) اهواز با دمای ۴۷ و ۴۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۹ و ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد