دستگیری دو قاچاقچی تحت تعقیب در استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از دستگیری دو قاچاقچی متواری و تحت تعقیب در استان مرکزی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی خبر داد.

دستگیری دو قاچاقچی تحت تعقیب در استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، بهروز اکرمی معاون سیاسی استاندار در این باره اظهار کرد: یکی از اراذل و اوباش شهرستان اراک در آبان ماه سال گذشته به اتهام فروش ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین متواری شده و تحت تعقیب بود.

وی افزود: نامبرده با حضور درپاکدشت تهران با ادامه کارهای خود نسبت به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پاکدشت و اراک اقدام می‌کرد که با اقدامات به عمل آمده از سوی مجموعه نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) استان به همراه ۵ نفر از مرتبطین با ۵ کیلو گرم هروئین شناسایی و دستگیر شدند.

معاون سیاسی استاندار گفت: براساس اطلاعات به دست آمده نامبرده طی چندماه گذشته ۳۰۰ کیلو ماده مخدر در سطح استان توزیع کرده است.

اکرمی گفت: یکی دیگر از قاچاقچیان نیز با ۳۰۵ کیلو ماده گل (ماری جوانا) متواری شده بود، نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

وی ادامه داد: نامبرده که فعالیت خود را به ورامین منتقل کرده بود، شناسایی و دستگیر شد و هنگام دستگیری ۳۰۰ نشا و بوته گل (ماری جوانا) از وی کشف شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: در ۹ خرداد ماه نیز با رصدهای به عمل آمده از یک دستگاه خودرو حدود یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط گردید.

اکرمی با تقدیر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان و مجموعه نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و قضائی استان خاطر نشان کرد: استان مرکزی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در زمره استان‌های برتر کشور است و امیدواریم با تقویت همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردمی بتوانیم در امر مبارزه با مواد مخدر اقدامات موثرتری را به انجام برسانیم.

منبع: ایسنا

728

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد