تعداد افراد غرق شده در رودخانه‌های استان مرکزی روند افزایشی دارد

استاندار مرکزی گفت: تعداد افراد غرق شده در حوضه‌های آبگیر و رودخانه‌های استان مرکزی روند افزایشی دارد.

تعداد افراد غرق شده در رودخانه‌های استان مرکزی روند افزایشی دارد

سیدعلی آقازاده ظهر امروز در همایش منجیان غریق استان مرکزی با اشاره به اهمیت حوزه ورزش اظهار داشت: مقوله ورزش در همه جای دنیا در راستای ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی است، این مقوله در ایران نیز علاوه بر نشاط، قهرمانی و شادابی، روحیه پهلوانی و گذشت را گسترش می‌دهد.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های خوب امسال و پر آب شدن حوضه‌های آبگیر و رودخانه‌های استان و شنای افراد در این مکان‌ها، آمادگی لازم را برای ایجاد تعامل درراستای حضور منجیان غریق در این مکان‌ها به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی داریم.

استاندار مرکزی بیان کرد: متاسفانه در 3 ماه نخست امسال تعداد غرق شده‌ها روند افزایشی داشته است که یکی از دلایل آن، استفاده افراد از آبگیرها و رودخانه‌ها برای شنا است، کمبود امکانات در حوزه روستایی و مناطق کمتر توسعه‌یافته سبب استفاده افراد از این رودخانه‌ها و آبگیرها شده است.

آقازاده عنوان کرد: در استان مرکزی یک هزار و 600 نجات غریق وجود دارد که نزدیک به 600 نفر از آنها به صورت فعال هستند.

وی ادامه داد: فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در سیل اخیر خوش درخشید و از همان ابتدا در استان‌های سیل‌زده کمک‌های بسیاری را انجام داد، برهمین اساس مورد تقدیر وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور قرار گرفت.

انعقاد تفاهم‌نامه ورزشی بین اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و دانشگاه اراک

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این همایش با اشاره به اهمیت حضور منجیان غریق در مکان‌های آبی گفت: منجیان غریق حافظان امنیت افراد در حوزه آب هستند.

عابد حقدادی افزود: تفاهم‌نامه‌ای در زمینه افزایش تعاملات ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با دانشگاه اراک منعقد می‌شود.

وی تصریح کرد: 5 هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم در حوزه ورزش استان وجود دارد، برهمین اساس باید با نگاه مثبت و توسعه‌گرایانه به این حوزه توجه شود.

728

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد