طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در محلات اجرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از اجرای طرح تشدید برخورد با وسائط نقلیه متخلف توسط ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در محلات اجرا شد

عباس محمدرضایی اظهار کرد: در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با مزاحمت‌های موتورسوار، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران و رانندگان خودروهایی که در شهرستان برای شهروندان ایجاد مزاحمت داشتند، به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح تعداد ۸ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی متخلف شناسایی و توقیف، ۵۸ دستگاه وسیله نقلیه اعمال قانون و مالکان وسایل نقلیه توقیفی پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

رضایی بهبود وضعیت عبور و مرور و تسریع در رفت و آمد، برخورد با تخلفات راکبان موتورسیکلت، شماره گذاری موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و ایجاد امکان شناسایی مالکان این نوع وسیله نقلیه، تأمین ایمنی موتورسیکلت سواران و جلوگیری از تخلفات این وسیله نقلیه در نتیجه کاهش تصادفات رانندگی، جلوگیری از ارتکاب سایر جرایم از سوی معدود موتورسیکلت سواران، به حداقل رساندن سرقت موتور سیکلت و ایجاد سهولت در شناسایی موتورسیکلت‌های سرقتی را از مهمترین بازخوردهای اجرای این طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با قدردانی از مشارکت فراگیر شهروندان در اجرای موفقیت آمیز طرح‌های مختلف پلیسی از آنان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی موتور سواران و رانندگان متخلف، با یادداشت پلاک وسیله نقلیه مورد نظر در اولین فرصت موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع: مهر

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد