۴۷ طرح کشاورزی در استان مرکزی آماده بهره‌برداری است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ۴۷ طرح کشاورزی در شهرستان‌های شازند، کمیجان، اراک، ساوه، فراهان و زرندیه به پایان رسیده و این طرح‌ها در هفته دولت به طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسند.

۴۷ طرح کشاورزی در استان مرکزی آماده بهره‌برداری است

مجید آنجفی روز سه‌شنبه افزود:یک هزار و ۴۷۲ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال منابع مالی از محل اعتبارات استانی، ملی و آورده شخصی متقاضیان برای اجری این طرح‌ها هزینه شده‌است.

وی اظهار داشت: آبیاری تحت فشار، ایجاد جاده بین مزارع، آبیاری قطره‌ای و بارانی، طرح پرورش شتر مرغ، گاو شیری، سردخانه زیر و بالای صفر، بسته بندی محصولات غذایی، بسته بندی قارچ، انبار نگهداری محصولات کشاورزی، بسته بندی خرما، عرقیات و گلاب، پرورش ماهی گرمابی، پرورش ماهی قزل آلا و تکثیر و پرورش ماهی زینتی از جمله طرح‌هایی هستند که در این هفته به بهره برداری می رسند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها برای یک هزار و ۸۷ نفر در بخش کشاورزی استان مرکزی اشتغال به همراه دارد.

استان مرکزی با وجود صنعتی بودن در زمره ۱۰ استان نخست کشور در بخش کشاورزی است و ۹۰ هزار بهره بردار شامل ۲۰ درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.
۶۷۰ هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی در استان مرکزی وجود دارد و استان با تولید حدود ۵۴ هزار تن گوشت سفید، ۵۳ هزار تن گوشت قرمز، ۳۲۰ هزار تن شیر، حدود ۴۱ هزار تن تخم مرغ از جایگاه ویژه ای در بخش کشاورزی و دامداری کشور برخوردار است.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد