۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان عوارض مالیات به شهرداری‌های استان مرکزی پرداخت شد

مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان عوارض مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای فعالیت دولت دوازدهم تاکنون به شهرداری‌های این استان پرداخت شد.

۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان عوارض مالیات به شهرداری‌های استان مرکزی پرداخت شد

عباس مزیکی روز یکشنبه افزود: هشت هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان مالیات مستقیم و ۱۰ هزار و ۶۴۳ میلیارد تومان مالیات‌های غیر مستقیم در این مدت از سوی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی وصول شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مالیاتی و نظام مالیات الکترونیک ETAX، سامانه الکترونیکی ثبت نام در نظام مالیاتی، سامانه الکترونیکی ارایه فهرست معاملات فصلی و سامانه الکترونیکی ارسال فهرست حقوق بگیران از دیگران اقدامات این اداره کل در دولت دوازدهم بوده‌است.

مزیکی گفت: بهره برداری از سامانه الکترونیکی اظهارنامه‌های مالیاتی، سامانه پرداخت الکترونیک مالیات و حرکت به سوی نظام مالیات هوشمند ITAX نیز در دولت دوازدهم از سوی اداره کل امورمالیاتی استان مرکزی اجرایی شده‌است.

استان مرکزی از شمال به استان‌های تهران و قزوین، از غرب به استان همدان، از جنوب به استان اصفهان و لرستان و از شرق به استان های قم و اصفهان محدود است و بر اساس سرشماری سال گذشته یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۷۵ نفر جمعیت دارد.
این استان با موقعیت­های ممتاز جغرافیایی، نیروی انسانی متخصص، قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق، عبور خطوط انرژی (نفت، گاز و برق)، استقرار مراکز صنعتی و دانشگاهی، مفاخر برجسته و مذهبی و علمی، اراضی مستعد کشاورزی و مراتع، ذخایر معدنی، نزدیکی به قطبهای صنعتی و بازار مصرف از توانمندی­های اقتصادی مناسب برای سرمایه گذاری برخوردار است.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد