جزئیات ادعای پرداخت رشوه بیرانوند به برخی ارکان باشگاه پرسپولیس

بررسی‌های ما از چند منبع مطلع نشان می‌دهد ادعای علیرضا بیرانوند در پرداخت رشوه دور از واقعیت نبوده است.

جزئیات ادعای پرداخت رشوه بیرانوند به برخی ارکان باشگاه پرسپولیس

ماجرای علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس هر روز ابعاد جدیدتری به خود می‌بیند. بعد از ماه‌ها انتظار کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای به محکومیت ۱۹.۵ میلیاردی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و همینطور محرومیت ۴ ماهه اما تعلیقی این دروازه‌بان داد اما پرسپولیسی‌ها نسبت به این معترض هستند و معتقدند او باید چهار ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شود.

در شرایطی که اهالی فوتبال در حال بررسی ابعاد حقوقی این رای بودند ناگهان یک مصاحبه عجیب از علیرضا بیرانوند بعد از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان درهای جدیدی به روی این پرونده باز کرد.

بیرانوند در مصاحبه خود مدعی شد که ۵ میلیارد تومان به برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان شیرینی (رشوه) پرداخت کرده که حالا این موضوع ابعاد جدیدی از این پرونده را باز کرده است.

براساس اطلاعاتی که ما از طریق دو منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس و خارج از این باشگاه به دست آورده، به نظر می‌رسد پای یک دلال مشهور در این پرونده باز است. او با پرداخت تعدادی سکه به برخی از ارکان مسئول وقت در باشگاه پرسپولیس آن‌ها را مجاب کرده که الحاقیه قرارداد علیرضا بیرانوند را تنظیم و برای امضا نزد رضا درویش ببرند. البته اطلاعات ایسنا نشان می‌دهد که برخی از آن افراد بعد از افشای این موضوع از باشگاه پرسپولیس اخراج شده‌اند.

این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس هرگونه ارتباط با این ادعای بیرانوند در رابطه با دریافت رشوه را رد می‌کنند. حالا با این شرایط باید همه چیز را به کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال سپرد تا اعضای این کمیته‌ها با بررسی ابعاد دقیق پرونده و ادعاهای موجود رای عادلانه‌ای نسبت به آن صادر و با خاطیان پرونده برخورد کند.

شاید فوتبال ایران بارها و بارها درگیر فسخ یک طرفه قراردادها چه به صورت موجه و چه غیرموجه شود اما اگر آلوده فساد این چنینی نظیر پرداخت رشوه شده باشد، سنگ رو سنگ بند نخواهد شد.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علیرضابرهانی
    0

    عرض سلام و ادب
    ظاهرا این دوست عزیز متوجه خودزنی که داره میکنه نیست.از منظر قانون ،اگر قرار به اجرا باشه،رشوه دهنده هم به اندازه رشوه گیرنده درگیر تاوان و مجازات میشه.فارغ از همه زد و بندهایی که ممکنه بعد از این هم تو این پرونده رخ بده.ضمنا اگر احیانا خدای ناکرده اعتقادات مذهبی این دوستمون هم هنوز برقرار باشه به این حدیث هم باید رجوع کنیم که
    قال رسول الله(ص): الراشی و المرتشی فی النار.بیشتر قابل توجه عزادار محترمی که تو مراسم محرم خودش رو به رسم دیرین گل مالی می کنه.
    مشکل پول های بی صاحب بادآورده بیت المال تو دست و بال این جور آدمها و تشکیلات به ظاهر قانو نمند میشه همین گند کاری ها که رو اعصاب اقشار زحمت کش مثل کارگر و کارمند مثل پتک میخوره.

    السلام علی من التبع الهدی.

  • ناشناس
    0

    خدایا! روا مدار که گدا معتبر شود!

  • همرزم هادی
    0

    توی این مملکت رشوه دادن مسئله ای رایج است شک نکنید وهرکسی یک قیمتی دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد