انتقاد شدید استاندار چهارمحال و بختیاری از وضعیت نابه‌سامان بازار

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تولید به میزان کافی در استان انجام می‌شود اما مسئولان نظارت بر قیمت‌ها و بازار ندارند‌.

انتقاد شدید استاندار چهارمحال و بختیاری از وضعیت نابه‌سامان بازار

اقبال عباسی ظهر امروز در نشست تنظیم بازار استان با اشاره به مشکلات موجود در بازار، توزیع و قیمت‌های اجناس اظهار داشت: تولید محصولات در استان به میزان کافی و حتی بیشتر از نیاز مردم انجام می‌شود اما توزیع، نظارت بر توزیع صحیح و قیمت‌ها به درستی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه کارخانه‌داران و تولیدکنندگان اجناس را در انبارها نگه داشته و در بازار توزیع نمی‌کنند تا گران شود، افزود: مرغ‌فروشان و توزیع‌کنندگان، مرغ را نگه داشته و نفروختند و مسئولان با آن‌ها برخورد نکردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با گلایه از مسئولان مربوطه در امر گرانی و عدم توزیع صحیح مرغ و طرح سوال اینکه چرا بازار مرغ و گوشت در استان به مشکل خورده است، گفت: به دلیل تعطیلات پیش رو و افزایش مسافران مرغ و گوشت باید به مقدار کافی در بازار با قیمت مناسب توزیع شده و نظارت بر توزیع صحیح و قیمت‌ها افزایش یابد.

عباسی در پاسخ به مشکل موجود مبنی بر وجود 60 تن مرغ در انبار استان تصریح کرد: تا حد امکان قیمت مرغ را به تعادل رسانده و بین مردم توزیع کنید.

وی افزود: مرغ‌ها را با قیمت کم به اصناف و فروشندگان فروخته و اگر آن‌ها راضی به خرید نشدند بین تعاونی‌های شهری و روستایی توزیع کنید.

‌استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اگر مرغ‌ها در تعاونی‌های روستایی و اطراف استان توزیع شود اصناف و فروشندگان مرغ در سطح شهر نیز مجبور به کاهش قیمت مرغ خواهند شد.

عباسی خاطرنشان کرد: همچنین می‌توان مرغ‌ها را به تعاونی‌های کارکنان و ادارات استان داد تا با حواله بین کارکنانشان توزیع کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد به عملکرد مسئولان مربوطه در تنظیم بازار و با بیان اینکه تهیه، توزیع و نظارت در امر بازار بسیار مهم است، تصریح کرد: شکر به مقدار کافی و حتی بیشتر از نیاز در استان تهیه شده و مسئولان مربوطه ادعا دارند که توزیع صحیح انجام داده‌اند اما قیمت شکر در بازار کاهش نیافته است.

عباسی ادامه داد: با توجه به گفته‌های مسئولان مرغ و گوشت و شکر در استان اشباع شده و 60 تن مرغ در انبارها موجود است و شکر به میزان بیشتر از نیاز مردم وجود دارد پس چرا وضعیت بازار استان و قیمت‌ها نامناسب بوده و مردم ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه مسئولتن استانی در امر توزیع و نظارت دچار انحراف و اشتباه شده‌اند، خاطرنشان کرد: اصناف جنس مورد نیاز را از محل تولید خریده اما توزیع به درستی صورت نگرفته و دستگاه‌های نظارتی نیز متوجه این مشکل نشده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شبکه تولید، توزیع و نظارت در استان دچار اختلال شده، قیمت‌های کنترل نمی‌شود و فشار اقتصادی بر مردم استان وارد می‌شود.

عباسی با تأکید بر حضور مسافران در ایام تعطیلات در استان و ایجاد رفاه برای مردم تصریح کرد: باید توزیع به درستی در بازار صورت گیرد، نظارت بر اصناف تشدید شده و با دقت هر چه بیشتر انجام گیرد و اطلاع‌رسانی گسترده به مردم جهت توزیع اجناس از قبیل شکر، برنج، گوشت و مرغ انجام شود.

وی ادامه داد: باید رضایت مردم با انجام توزیع، نظارت و اطلاع‌رسانی صحیح صورت بگیرد.

منبع: تسنیم

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد