بیش از ۲۲ هزار دوز واکسن کرونا وارد گلستان شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۲ هزار ۹۰۰ دُز واکسن کرونا وارد گلستان شده است، گفت: با این تعداد، واکسیناسیون کادر درمان و بخشی از گروه‌های اولویت‌دار دیگر به اتمام می‌رسد.

بیش از ۲۲ هزار دوز واکسن کرونا وارد گلستان شد

دکتر عبدالرضا فاضل در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر ۶۸۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۳۷ نفر وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

وی بیان کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ مورد فوتی با تست مثبت کرونا و یک مورد مرگ مشکوک به کرونا داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته متوسط بستری روزانه در استان بین ۱۱۰ تا ۱۱۵ بیمار بود اما روز گذشته شمار بیماران بستری جدید به ۱۶۰ نفر رسید.

فاضل با اشاره به اینکه شاخص بستری در استان به ازای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، ۴.۴۲ است، گفت: بدترین شهرهای استان از نظر شاخص بستری گرگان، کردکوی و مینودشت با شاخص ۷ و بندرگز با شاخص ۱۹ هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر شرایط بحرانی در بیمارستان‌ها نداریم و فقط در یکی دو شهر کمی مشکل وجود داشت که آن هم با تدابیر اندیشیده شده برطرف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تأکید بر اینکه اگر شمار بیماران بستری به هزار نفر برسد، اوضاع نگران‌کننده می‌شود، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

فاضل در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه تا روز گذشته ۹۹۰۰ دُز واکسن کرونا وارد استان شده بود، گفت: ۹۱۸۷ مورد تزریق انجام شده که بیشترین آنها برای کادر درمانی بیمارستان‌ها با تعداد ۵۲۸۷ نفر، کادر مراکز منتخب بهداشت با تعداد ۱۷۶۰ نفر، بیماران خاص با تعداد ۵۸۱ نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز ۱۳ هزار دُز واکسن کرونا وارد استان شد که با این تعداد می‌توان واکسیناسیون کادر درمانی و بخشی از گروه‌های اولویت‌دار دیگر را به اتمام رساند.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد