شناسایی ۲۰۹ کرونایی جدید و فوت ۶ بیمار در یزد طی هفته اخیر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شناسایی بیش از ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا طی هفته گذشته در این استان خبر داد و مجموع تلفات کرونا طی همین مدت را شش نفر ذکر کرد.

شناسایی ۲۰۹ کرونایی جدید و فوت ۶ بیمار در یزد طی هفته اخیر

دکتر ابراهیم سلمانی گفت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی و ۲۲ بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی افزود: در هفته گذشته ۲۰۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شدند که از این تعداد، ۲۶ بیمار در ابرکوه، ۱۱ بیمار در اردکان، ۴ بیمار در اشکذر، ۲۰ بیمار در بافق، ۴ بیمار در بهاباد، ۱۲ بیمار در تفت، ۹ بیمار در خاتم، ۱۳ بیمار در مهریز، ۱۰ بیمار در میبد و ۱۰۰ بیمار در شهرستان یزد بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته، یک بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داد و در مجموع طی هفته گذشته، شش بیمار در استان یزد قربانی کووید ۱۹ شدند.

دکتر سلمانی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ۱۵۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۵۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری خدمات دریافت می‌کنند.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد