امام‌جمعه یزد:

همدلی و اتحاد مردم و مسئولین توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند / لزوم برخورد جدی با اخلال گران بازار

امام‌جمعه یزد با اشاره به ناتوانی دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی، گفت: امروز نیز همدلی و اتحاد اقشار مختلف مردم و مسئولین و توکل آن‌ها به خداوند، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

همدلی و اتحاد مردم و مسئولین توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند / لزوم برخورد جدی با اخلال گران بازار

آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم پیرامون وعده‌های الهی برای یاری توکل‌کنندگان و مسلمین و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و کفار، یادآور شد: از صدر اسلام تاکنون، مصادیق بسیاری پیرامون تحقق وعده‌هایی الهی در این خصوص وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد ادامه داد: این آیات قرآن، امروز نیز این وعده و بشارت را به مسلمین و توکل‌کنندگان به خداوند می‌دهد که هرچقدر دشمنان توطئه کرده و برای نابودی و ضربه زدن به مسلمین برنامه‌ریزی کنند، خداوند از آن‌ها مقتدرتر و تواناتر است و همواره یاور مسلمین خواهد بود.

امام‌جمعه یزد بابیان اینکه باگذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی و علی‌رغم وجود همه فتنه‌انگیزی‌ها و فشارها و تحریم‌ها، همواره شاهد رشد و تعالی انقلاب و ضعف مستکبرین بودیم؛ عنوان کرد: آمریکا، انگلیس و اروپا و صهیونیست‌ها در طول این سال‌ها از هیچ فتنه‌انگیزی دریغ نکردند برای ضربه زدن به ایران اسلامی هزینه‌های فراوانی کردند، اما به اهداف شوم خود نرسیدند.

ناصری اضافه کرد: خنثی شدن توطئه‌های استکبار جهانی به دلیل عنایت خداوند و اعتماد مردم ما به وعده‌های الهی و اتحاد و همدلی آن‌ها در مسیر حق بود.

خطیب این هفته نماز جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی همچنان به دشمنی‌ها ادامه خواهند داد، یادآور شد: مستکبرین به دنبال این هستند تا اقتدار و عزت را از ایران اسلامی و مسلمین بگیرند، منافع آن‌ها را چپاول کنند و با ضعیف کردن جوامع اسلامی ظلم خود را برجهان حاکم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه در کنار اعتقاد و اعتماد به خداوند و حرکت در مسیر الهی، اقشار مختلف مردم، مسئولین و گروه‌ها و جریانات سیاسی کشور باید باهم متحد و همدل باشند و در برابر دشمنان اختلافات را کنار بگذارند، اظهار داشت: همه باید منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی خود ترجیح دهند و در برابر استکبار جهانی و آمریکا یکدل باشند، چراکه این مهم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اصلی ضروری است.

امام‌جمعه یزد افزود: خداوند در قرآن کریم نیز بر لزوم اتحاد مسلمین با یکدیگر بارها تأکید کرده و بیان داشته است که گروهی که برای خداوند و در مسیر او جهاد کنند و همدل باشند از نصرت الهی بهره‌مند خواهند بود.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم بهره‌گیری از نیروهای انقلابی و کارآمد و متعهد در عرصه‌های مختلف مدیریتی و اجرایی تأکید کرد و بیان داشت: حل معضلات اقتصادی با تلاش مضاعف و بهره‌گیری از عزم جهادی و انقلابی ممکن و میسر است و این مهم باید موردتوجه جدی‌تری قرار بگیرد.

خطیب این هفته نماز جمعه یزد با اشاره اخلال بازار ارز و گرانی‌ها اخیر، عنوان کرد: برخورد جدی با اخلال گران بازار باید در دستور کار مسئولین قرار بگیرد و برای حل معضلات اقتصادی و اشتغال نیز تلاش‌های دستگاه‌های ذی‌ربط باید مضاعف شود.

اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و ضرورت مهیا شدن برای ورود به این ماه و بهره‌گیری از فرصت‌های بی‌نظیر معنوی این ایام از دیگر موارد مورداشاره آیت‌الله ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد بود.

گفتنی است در پی عهدشکنی دولتمردان آمریکایی و خروج آمریکا از برجام، مردم دارالعباده یزد پس از اقامه نماز جمعه، هم‌زمان با سایر نقاط کشور دست به تظاهرات زدند و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

منبع:فارس

763

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد