اخبار کوتاه پلیس فارس

از دستگیری قاتل تا برجای گذاشتن ۵ کشته و زخمی در سانحه رانندگی

در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است،‌ اخباری نظیر دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت،‌ دستگیری سارق و برجای گذاشتن ۲ کشته و ۳ زخمی در یک سانحه رانندگی مشاهده می‌شود.

از دستگیری قاتل تا برجای گذاشتن ۵ کشته و زخمی در سانحه رانندگی

فرمانده انتظامی شیراز امروز، ۱۷ تیرماه از دستگیری قاتل ۴۰ ساله در کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع قتل در روستای کرونی این شهرستان خبر داد و گفت: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در روستای کرونی شهرستان شیراز، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۴۰ سلطان‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

اسماعیل زراعتیان ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مردی۴۰ساله به دلیل مشکلات بر سر آب زمین کشاورزی با جوانی ۲۹ ساله (همسایه خود) در یکی از خیابان‌های آن محل درگیر و با استفاده از یک تیغه چاقو وی را مجروح می‌کند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه مجروح پس انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت می‌کند، تصریح کرد: با سرعت عمل و تلاش مأموران انتظامی، قاتل که از صحنه قتل متواری شده بود در کمتر از ۵ ساعت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: عاقبت‌اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌‎تواند از وقوع جرائم این‌چنینی جلوگیری کند.

دستگیری سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در رستم

فرمانده انتظامی رستم از دستگیری سارق و کشف ۲۰ فقره انواع سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان رستم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

سید عبدالمحمد نازیدوک افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی رستم با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۸ فقره سرقت از منازل نیمه‌کاره، کابل برق، ادوات کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف و مقادیری اموال سرقتی نیز از وی کشف شد. متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی بیان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از تمام توان و تجهیزات با سارقان و مجرمان برخورد قاطع و سختی خواهد داشت و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوکی را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

برخورد پراید با پژو، ۲ کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس از برخورد سواری پراید با خودرو پژو خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، ۲ نفر کشته و ۳ تن نیز مجروح شدند.

عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی زرین‌دشت، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو پژو ۴۰۵ با ۴ سرنشین با سواری پراید به شدت برخورد کرده است.

وی اظهار کرد: در اثر این سانحه، رانندگان هر ۲ خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۳ نفر دیگر از سرنشینان نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دهقانی با بیان اینکه کارشناسان علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند، از رانندگان درخواست کرد رعایت مقررات و حفظ سرعت مطمئنه را همواره در دستور کار خود قرار داده تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد