حمله زاکانی به پزشکیان درباره حجاب بان ها؛ دروغ نگویید، توبه کنید!

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینستاگرام و تلگرام اگر متعهد به قوانین کشور ما شوند فیلترینگ برداشته می‌شود.

حمله زاکانی به پزشکیان درباره حجاب بان ها؛ دروغ نگویید، توبه کنید!

علیرضا زاکانی در دور دوم مناظره سوم انتخاباتی درباره فیلترینگ گفت: اینستاگرام و تلگرام اگر متعهد به قوانین کشور ما شوند فیلترینگ برداشته می‌شود.

زاکانی خطاب به پزشکیان درمورد حجاب‌بان‌ها در مترو نیز گفت: دروغ نگویید، توبه کنید. اگر شوخی کردید هم در آن دنیا باید پاسخ بدهید.

وی در انتها خطاب به پورمحمدی هم خاطرنشان کرد: بیشترین فیلترینگ در دوران پورمحمدی شکل گرفته؛ خوب است صداقت داشته باشیم.

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    3

    کذاب بزرگ به رقبای انتخاباتی جناح مقابل خود می گوید دروغگو!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      متعهد به قوانین یعنی ،اطلاعات کامل مشرکانشان را تحویل دولت بدهند ؟ خدا نکند .

  • رابی
    4

    سه سال پیش چهار نفر نامزد ریاست جمهوری شدند و وعده بهبود اقتصاد و معیشت را به مردم دادند.از آن چهار نفر یکی شد معاون رئیس جمهور، یکی شد رئیس مجلس، یکی شهردار تهران و دیگری هم دولت در سایه.
    آنها با مجاهدت تمام قیمت گوشت را از ۱۰۰ هزار تومان به ۷۰۰هزار تومان، نان سنگک را از ۱۵۰۰ تومان به ده هزار تومان، پراید را از ۳۱ میلیون به ۴۰۰میلیون ،دلار را از ۲۶ هزار به ۶۰ هزار تومان، میانگین قیمت آپارتمان در تهران را از متری ۲۵ میلیون به دویست میلیون تومان رساندند.
    امروز همون افراد به چشمان ملت زل زده و می گویند:
    به ما رای دهید تا کشور را درست کنیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      قاضی زاده رییس بنیاد شهید هم هست

    • ناشناس
      34

      نه رابی این گرونیا حاصل رای اشتباه امثال شما طی سی و اندی سال پیش میشه . اونا پایه رو خراب کردن و دولت رئیسی در حال درست کردن زیر ساخت ها بود و قطعا مدیران خائن که هنوز سر کار هستن به منظور تخریب دولت رئیسی از هیچ کاری فروگذار نشدن . ولی اگه رئیس جمهور ما بود حتما نتیجه کارهاشو می دیدید . رابی جان خراب کاری سی و اندی سال طول کشید ولی درست کردن هم نیاز به زمان داره

    • من
      0

      خدا خودش رئیسی رو بیامرزه و ببخشه دهن ما که تو دورش سرویس شد ادم خوبی بود اما هر کسی بدرد ریاست جمهوری نمی خوره دلار قرار بود بشه 5 و برنامه های اقتصادی کلان 8000 صفحه ای و یه عالم قول حالا ما هی بگیم قبلیا مگر روزی که قول می داد نمی دونست قبلیایی هم بودند و با این شرایط باید کار کنه کسی که الان می گه سه روزه بورسو درست می کنم خوب اگر چه من نه تو بورس تا حالا پول گذاشتم و نه می تونم بزارم اما خوب معلومه یا دروغگویه یا نا آگاه بعد همین بابا بیاد رئیس جمهور شه خوب معلومه ما سیاه روز تر می شیم

  • ناشناس
    4

    از تخریب چی چه انتظاری هست بر باد دادن سرمایه علمی و پاکدست کشور حیف دکتر پزشکیان که با این افراد یکجا نشیند و به توهین انها گوش دهد ترک جلسه پاسخ محکمی به این حرکات زشت تخریبی خواهد بود من جای دکتر بودم در مناظره ها شرکت نمیکردم چون نیازی نیست رییس اینده کشور دکتر خواهد بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      پزشکیان هم چندان عددی نیست البته

  • قمصری
    0

    اقای زاکانی ملت خود میفهمند که دروغگو کیست تو یا دکتر پزشکیان هنوز مناظره دوره قبل را ملت فراموش نکردن

  • ناشناس
    0

    زاکانی و همراهانشان راقبلادیدیم ووعده هایشان را شنیدیم همه وعده هایشان دروغ بودهیچ قیمت هاراچند برابرکردندسفره هاراخالی کردندبازمیگویندپیشرفت داریم کو !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها