استقبال مردم کردستان از دکتر پزشکیان در سنندج

پزشکیان در بدو ورود به کردستان، پاسخ سوالی کُردی را به کُردی داد/ در ساختن ایران همه اقوام باید مشارکت کنند/ کشور را مردم ایران و شایستگان آن می توانند درست کنند و نه یک جناح و دسته/ ویدئو

مسعود پزشکیان در بدو ورود به کردستان در فرودگاه سنندج به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پزشکیان در بدو ورود به کردستان، پاسخ سوالی کُردی را به کُردی داد/ در ساختن ایران همه اقوام باید مشارکت کنند/ کشور را مردم ایران و شایستگان آن می توانند درست کنند و نه یک جناح و دسته/ ویدئو

او که پاسخ سوال نخست را به زبان کُردی داد،  قصد خود از سفر به سنندج را دیدار با مردم ایران دوست، وفادار و قهرمان کردستان اعلام کرد.

به گزارش کانال ستاد مسعود پزشکیان، او اولویت‌های دولتش را رسیدگی به مناطق محروم به‌ویژه در مرزها عنوان کرد و گفت: قطعا به بی‌عدالتی‌های منطقه‌ای پایان خواهم داد.

کاندیدای انتخابات هشتم تیر، بر ماندن در عرصه رقابت تاکید کرد و به این سوال که آیا تا پایان می‌مانید، پاسخ داد: این را باید از کاندیداهایی بپرسید که معلوم نیست می‌مانند یا کنار می‌روند.

 استقبال باشکوه مردم کردستان از دکتر پزشکیان در سنندج

 

مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در جمع مردم سنندج گفت: ما مسئولان و هر کسی که در جامعه زندگی می‌کند باید در مقابل صحبت‌های خود عمل داشته باشد. آیا ما به وعده‌های خود صادق هستیم؟ اگر ما و حاکمان به مردم با این دید نگاه کنیم؛ شکاف در جامعه و قومیت‌ها وجود نخواهد داشت. زیرا گروهی فکر می‌کنند عقل کل بوده و بقیه مردم اجنبی و خود فروش هستند ما برای اینکه این بازی را بهم بزنیم و تنها یک گروه در صحنه نباشند باید در صحنه حضور داشته باشیم. تمام کسانی که در این خاک زندکی می‌کنند، حق انتخاب دارند.

به گزارش جماران؛ مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، در سومین سفر استانی خود راهی شهر سنندج شد.

وی که صبح امروز به سنندج سفر کرده است، در نخستین برنامه‌اش در این شهرضمن حضور در گلزار شهدا به مقام شهدای سنندج ادای احترام کرد.

در ابتدا سجادی رییس ستاد استان کردستان، ضمن سخنانی با اشاره به نگرانی آحاد جامعه برای آینده کشور و انقلاب گفت: ما آمده ایم در مقابل حامیان فیلترینگ و کاسبان تحریم و کسانی که راه آزادی را مسدود کردند قرار بگیریم؛ و با استفاده از نخبگان تمام قدرت خود را بکار بگیریم. ما نیازمند عقلانیت هستیم. ما نگرانیم افرادی با اندیشه متحجرانه هستیم.

وی افزود: در طول سال‌ها خواسته ما این است که دولتمردان بدون قومیت گرایی خدمت کنند و. خدا گواه است صد‌ها جوان از جبر، مشغول به کولبری هستند، افرادی که دست کمی از وزیران ندارند، و دلسوز وطن هستند. آن‌ها را دریابید و و با بهره گیری از آن‌ها کردستان را توسعه دهید. شهری که در صدر امار تورم و بیکاری است است.

رییس ستاد استان کردستان افرود: ایمان داریم پزشکیان فردی متعهد است و کنار مردم خواهد ایستاد. با توکل بر خدای عدالت خواهان و مظلومان راه خویش را ادامه می‌دهیم وامید داریم. آقای پزشکیان دولتی تشکیل دهد که اولویت آن تار مو دختران نباشد و به تنش زدایی در سیاست خارجی بپردازد.

پزشکیان: حاکمان و مدیران جامعه باید با مردم صادق باشند

در ادامه مراسم مسعود پزشکیان در جمع پرشور مردم سنندج ابتدا به زبان کردی به سخنرانی پرداخت و گفت: اقتدار مملکت به مردم آن جامعه است این قدرت زاییده امنیت و قدرت نظامی است. جامعه به خاطر ناعدالتی و تبعیض از ما گریزان است. هر فرد باید بر اساس شایستگی، جایگاه خود را پیدا کند. باید عدالت را در توسعه سیاسی و اقتصادی اعمال کنیم. حاکمان و مدیران جامعه باید با مردم صادق باشند.

وی در ادامه افرود: ما مسئولان و هر کسی که در جامعه زندگی می‌کند باید در مقابل صحبت‌های خود عمل داشته باشد. آیا ما به وعده‌های خود صادق هستیم؟ اگر ما و حاکمان به مردم با این دید نگاه کنیم؛ شکاف در جامعه و قومیت‌ها وجود نخواهد داشت. زیرا گروهی فکر می‌کنند عقل کل بوده و بقیه مردم اجنبی و خود فروش هستند ما برای اینکه این بازی را بهم بزنیم و تنها یک گروه در صحنه نباشند باید در صحنه حضور داشته باشیم. تمام کسانی که در این خاک زندکی می‌کنند، حق انتخاب دارند.

شب گذشته فردی گفت؛ نمیگذارم رئیس جمهور شوی، مگر تو چکاره‌ای؟! مردم تصمیم می‌گیرند که به چه کسی رای بدهند یا نه. مردم اگر در صحنه باشند، ثابت خواهند کرد که اینگونه نخواهد بود. امیدوارم با حضور شما اقتدار را برگردانیم. ما با قدرت جلوی تبعیض و فساد خواهیم ایستاد.

پزشکیان افزود: اینکه عده‌ای در تحریم نفت را چگونه فروخته، پول را چگونه وارد و آن پول کجا می‌رود؟! وقتی غیرشفاف می‌کنیم عده‌ای آقازاده تیلیاردر می‌شوند و سرمایه این مملکت را در این هوای آلوده می‌برند ما هوا را شفاف خواهیم کرد. ما زندگی آرام برای تمام مردم و کردستان می‌خواهیم ما از تبعیض و نامردی و قلدری و زورگویی بیزاریم.

پزشکیان در خصوص رفتار تند با زنان و دختران گفت: ما با هر برخورد خشن و غیرانسانی مخالف هستیم و اجازه نخواهیم داد، برخوردی انجام شود. فرقی بین زن و مرد نیست. مرد و زن و هر کسی که عمل صالح آنجام دهد حیات طیبه بدست خواهد آورد

وی در پایان افزود: من مثل شما هستم. تعریف زیادی نباید توهم بوجود بیاورد. وظیفه ما پاسخگویی و صادق بودن با شما است. اگر زیاد تعریف کنید من هم به دیکتاتور تبدیل خواهم شد.

resized_2089257_449

resized_2089258_634

 

ادای احترام پزشکیان به شهدا و دو جان‌باخته هواپیمای اوکراینی

 

پزشکیان پس از ورود به گلزار شهدای سنندج، با تقدیم گل از مقام شهدای جنگ تحمیلی تجلیل کرد. او سپس به بخش دیگری از آرامستان سنندج رفت و به دو تن از جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی، دکتر آیدا فرزانه و دکتر آروین مرتب ادای احترام کرد.

 

بخوانید: حکم اعدام توماج صالحی نقض شد

منبع: خبرفوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • الهی ما کوردها فدات بشیم که فکرمایی
    11

    دسیی خووش بیااو خوآ برارم پزشکیان بیکاری وبدبختی وظلم شده سکه ی رایج این دیارامیدواریم سیاست خارجی وداخلی رابرهم زده ومثل خلیفه دادگرعلی علیه السلام والرحمه برامون عدالت وزندگی وارامش وشغل دوستی باکشورها بیاورید دوستدارتون سیروان وخواهرش آیلار

    نظرات شما -
    • گوشت
      7

      قالیباف فقط بلده حرف قشنگ بزنه و خودشو قشنگ کنه بیاد جلو دوربین.... الان چند دوره است که رئیس مجلس بوده چه طرحهایی به نفع مردم و جوانان بیکار و گرانی و تغذیه مردم تصویب کرده. هی گوشت گندیده میدن به فروشگاه که بخورد مردم بدهن این چه کاریست مردم رو همه دارید مریض میکنید این گوشتهای گندیده رو یک بار خودتون بخورید آقای قالیباف بعد هی حرفای قشنگ بزنید

    • قاره های مختلف
      4

      با این روند و وضعیت که داریم هر روز میبینیم . ایران درست بشو نیست که نیست . در کشورهای پیشرفته احزاب حاکم هستند و هر کسی نمیتونه وارد حزب شود .
      باید هم تخصص بالاو هم از نظر اخلاق و آداب و فهم و شعور هم نمره بالایی داشته باشه .
      احزاب برنامه های مدون و نوشته شده دارند و مردم تند و سریع با برنامه اشنا میشن و به برنامه احزاب رای میدن .
      مثلن حزب چپ یا راست یا سوسیال دمکرات یا جمهوری خواه یا .... هر کدوم رو میخان رای میدن و اون حزب حاکم میشه
      اما در ایران مردم از رییس جمهور انتظار ناجی رو دارن . که یک نفره همه مشکلات رو حل کنه .
      طبق قانون اساسی رییس جمهور در ایران شخص دوم است که باید دستورات شخص اول رو انجام دهد و ارگانها و نهادهای زیادی زیر نظر شخص اول میباشد که در حال کار و تجارت و ... هستند و رییس جمهور به اونها حق مداخله و نظر دادن نداره
      پس واقعن فرقی نداره کی رییس جمهور بشه چون به بالای نیمی از ارگانهای مهم حق دستور دادن نداره و .....

      ****پس رییس جمهور کار خاصی نمیتونه برای نجات مردم انجام بدهد****

      حالا این 6 نفر به هم بد بیراه بگن . فقط برای کسب قدرته که یه مدت اون بالا باشن و مردم اصلن مهم نیستن
      وگرنه 4 سال دیگه اوضاع از الانه بدتر میشه که میشه

  • یک مادر
    10

    دکتر پزشکیان اگه رئیس جمهور شدید تو رو خدا به مردم بینوا و بیچاره کردستان مخصوصا به کولبرها رسیدگی کنید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      کردها دارند ازبین میرن مثل سیستانیا

    • تهرانی
      0

      واقعا این حرفتونو قبول دارم هم درمورد کردها هم سیستانیها خیلی در حقشون ظلم شده
      من موافقم از هزینه های تهران بزنن برای این دو استان

    • ناشناس
      0

      خیالتون جمع باشه این دفعه دیگه مشکلات کردا که همش باز مونده از زمان طاغوته حل می شه

  • مهرداد
    11

    آقای سیروان و خواهرش آیلار (الهی ما کوردها فدات بشیم که فکرمایی)

    هیچ کس حق نداره یه ملت و یا قومی را فدای یه نفر بکنه
    درک داشته باش

    نظرات شما -
    • احمدچرداولی رای ما پزشکیان
      8

      مکتب فکریشو میگه منم کردم منظورش این نیست که همه فدای یکی خدمگذاری رومیگه عزیزم خونگرمی مارومیرسونه بیشعوروبی درک هم نیستیونیستیم ممنون ازدلسوزی شمابرای ما

    • ناشناس
      8

      چی ازما کردها مونده این هم لفظ میادبرای نجات توبه تریج قبات برمیخوره

    • ناشناس
      2

      فدانکردن

  • مهدی
    25

    ما دیگه با این صحبتها خام نمیشیم ونیازی به این همه دروغ نیست .

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل
      8

      حضور پررنگ مردم در این دوره از انتخابات خیلی از ساندیس خورها دچار سکته قلبی می شوند!!! آب قند همراه داشته باشید آقایون سانسورگر!!!

    • ناشناس
      8

      پزشکیان برای رأی بیشتر عیب کسی را آشکار نمیکند، چاپلوسی مردم یا حکومت را نمیکند،دروغ نمیگوید،تهمت نمی‌زند و حاضر به دادن وعده‌های دروغین نیست.
      اخلاق را به همه کاندیدهای دوره های قبلی و فعلی یاد داد.
      اخلاق همیشه برنده است

    • ناشناس
      8

      ما هم خام زاکانی نمیشیم

    • ب ناشناس ۱۵/۹
      3

      یک عمر خام زندگی می‌کنی ای بی خبر ز دنیا

  • چای دبش باغ ازگل
    6

    هشتم تیر ماه روز سرنوشت ساز مامردم فرودست ایران است در جای جای وطن رأی خود را تقدیم میکنیم ب دکتر مسعود پزشکیان منتخب ملت ایران زمین انشاءالله تعالی!!!

  • ناشناس
    4

    عزیزی پزشکیان مردمی ودلواپس واقعی

  • ناشناس
    13

    آقای پزشکیان پیر شده و به درد ریاست نمی خوره باید یک جوان را به جای ایشون کاندیدا می کردند..

  • ناشناس
    8

    ان شاالله که رییس جمهور اینده است

  • ناشناس
    7

    الهی بگردم

  • ناشناس
    6

    بیخیال بابا، گوش ما از این حرفا پره، با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه، حرف زدن اسونه، به عمل کار
    براید به سخندانی نیست!!🤔🫣🙄😳👺😞

  • به دربون باغ ازگل
    7

    فقط وفقط قالیباف یا جلیلی چونکه پزشکیان مال این صحبتها نیست چه رسد به ریاست جمهوری مگه بچه بازی.

  • پزشکیان
    4

    رای ما پزشکیان منال مهاباد

  • ناشناس
    4

    استقبال باشکوه مردم کردستان از دکتر پزشکیان در سنندج..................................................................... خیلی زیاد جمعیت اومد

  • ناشناس
    1

    مرد و زن و هر کسی که عمل صالح آنجام دهد حیات طیبه بدست خواهد آورد
    امیدوارم سر این حرفت وایستی
    امیدوارم این مدیران فاسد را کامل جارو بزنی بریزی بیرونخوب میدونی از ناجوانمردیها و فساد اینها خسته شدیم ادارات و خصوصا دانشگاهها باید پاکسازی شوندار مدیر ارشد گرفته تا مدیرحراست و اداری و مالی و تدارکات همه و همه که دستشون تو یه کاسه هست و حق مردم را بیت المال می خورند خدا لعنتشان کند قبلا حراستها تخلفات را گزارش می کردند حالا خودشان بدترند و بیشتر می خورند خصوصا در دانشگاهها مدیر حراست نباید هیات علمی باشد چون گند میزنه به همه چی اون نیومده کارکنه اومده پل بزنه برای ریاست دانشگاهی اما کارمند میدونه اخرش همونجاست و باید خوب کار کنه تا بمونه

  • ناشناس
    0

    زحمت کشیدن جواب کردی دادن ایشون زمان وزارتشون هم جواب هرکس رو با زبان خودش می دادند وزارت بهداشت شده بود اول وزارت بهداشت منطقه

  • *****
    0

    این نگاه "خودنخبه پندار مردم تحقیر"، دانسته یا نادانسته مرجعیت علمی را به خارج از کشور منتقل می‌کند و طبیعی است که در مقام تصمیم‌گیری‌های مدیریتی، نه تنها به ظرفیت‌های مردمی بی‌توجهی خواهد کرد بلکه بر نیازها و مصالح اصلی آنها چشم خواهد بست و بر تحلیل و تجویزهای صادره از آن سوی مرزها تمرکز خواهد کرد.نه به پزشکیان از سوی دانشگاه آزاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها