بیانیه قالیباف در حمایت از جلیلی برای دور دوم انتخابات

محمد باقر قالیباف طی بیانیه‌ای حمایت خود از سعید جلیلی را برای دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

بیانیه قالیباف در حمایت از جلیلی برای دور دوم انتخابات

وی در بخشی از این بیانیه اعلام کرده است: راه هنوز پایان نیافته است و علی رغم اینکه اینجانب برای شخص آقای دکتر پزشکیان احترام قائل هستم، اما بدلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان خودمی‌خواهم که کمک کنند  تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز ما است، به عرصه قدرت باز نگردند لذا همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم‌من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

انتخابات 8 تیر نشانه باور عمیق نظام جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب به مردم سالاری دینی است که پنجره فرصت تغییرات را از درون ساختار انتخابات فراهم می کند و اجازه می دهد جریان های متعدد با سلیقه های مختلف بتوانند در رقابتی سالم و  عادلانه ، خود را به مردم عرضه کنند و مردم عزیز با مشارکتی موثر‌ مدیران اجرایی خود را انتخاب کنند.

اینجانب خدا را شاکرم علی رغم اینکه منطق سیاسی  حکم بر ماندن من در جایگاه ریاست مجلس می کرد، در انجام تکلیف و دوری از تخریب های گسترده، بر کرسی عافیت طلبی تکیه نزدم.

خوشحال هستم که با هدایتهای الهی در این  لحظه تاریخی برای عدم بازگشت به دوره خسارت بار دهه 90 و ناتمام نماندن راهی که با شهید رییسی شروع کرده بودیم، چه برای آمدن و چه برای کنار نرفتن  تردید به خود راه ندادم و شرمنده شهدا و امام شهدا نشدم که این حضور فرصتی را برای جریان انقلابی در دور دوم انتخابات فراهم کرد و خداوند نیز بر این حقیر منت گذاشت و قلب های بزرگان و متنفذان اخلاقی، مذهبی، آیینی، حوزوی  و دانشگاهی و همچنین عموم مردم نجیب و اقشار محترم را بر حمایت از این بنده پرتقصیر هدایت کرد که  ضروری می دانم از همه کسانی که با بزرگ منشی بر اینجانب  لطف داشتند، تشکر ویژه کنم و بابت فشارهای غیراخلاقی که بخاطر این حمایت متحمل شدند، از خداوند طلب اجر کنم.

آنها در لحظه مهم تصمیم، هزینه دادن را بر مصلحت اندیشی ترجیح دادند. بزرگی ارزش   این حمایت برای من بیش از همه  روشن است چرا که می دانم  این بزرگان هیچ گاه خود را برای فردی  هزینه نمی کنند مگر برای انجام تکلیف الهی.

همچنین لازم است تاکید کنم راه هنوز پایان نیافته است و علی رغم اینکه اینجانب برای شخص آقای دکتر پزشکیان احترام قائل هستم، اما بدلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان خود می‌خواهم که کمک کنند  تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز ما است، به عرصه قدرت باز نگردند لذا همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند.  

در پایان وظیفه خود می دانم سپاس خود را  از رهبرفرزانه انقلاب که با هدایت های خود مسیر انتخابات را در جهت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح هموار کردند، اعلام کنم و از همه حامیان خود که مظلومانه ، تحت بیشترین فشارها و تخریب های همه جانبه برای بازگرداندن گفتمان عقلانیت انقلابی و کارآمدی شبانه روز تلاش کردند تشکر فراوان می کنم و اطمینان دارم مورد لطف  شهدا مخصوصا شهید سلیمانی قرار گرفته‌اند.  

والسلام

محمد باقر قالیباف

منبع: ایران آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 70
  • ناشناس
    8

    روغن ریخته نذر امام زاده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      22

      زیر چرخ بلدوزر دهات آت اکنون دشت امامزاده ...نام امامزاده شهید را برای مثالهای مسخره تان بکار نبرید

    • ناشناس
      2

      یارو رو تو ده راه نمی دادن سراغ کد خدا رو می گرفت

  • ناشناس
    27

    یقین بدار هم خدا وهم ملت پشت وپناه پزشکیانند این همه بنده گان خدا را تخریب می کنید اما غافل از عدل الهی هستین

  • ناشناس
    8

    چشم جناب قالیباف خخخخخخه

  • ناشناس
    16

    وای بر مردم ایران!
    دکتر سید جلیلی سیاستمدار برجسته منطقه کارائیب و قطب جنوب و جناب آقای دکتر سید ترامپ !!! چه شود!!!!
    البته این را هم بگویم خلایق هر چه لایق

  • یک بسیجی گمنام
    68

    همین که مورد لطف شهید سلیمانی قرار بگیرند کافی است چون جایشان در آن دنیا در بهشت برین می باشد .
    خیر کم فی عافیت الله و بینکم فی الرسول

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگه کسی خرف تو را می خوند حال و روزت این نبود. اون در صدی هم که بهت رای دادند نه به خاطر قدرت تحلیل سیاسیت که برای شم بنایی و ساخت و سازت بهت رای دادند

  • ناشناس
    5

    دکتر بروتجدیدقوا کن وخودرا برای۴سال دیگه آماده کن

  • ناشناس
    5

    تو خودت سالهاست دنبال رای وریاست هستی کسی بهت رای نمیدهد کوری که کور دیگر را راهنمایی کند

  • 123
    8

    ایشان اگر میخواست حمایت کند به نفع جلیلی انصراف می داد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      احتمال میداد خودش بشه ، حالا که نشد تقدیمش می کنه به جلیلی بی خبر از اینکه ارباب اونایی نیست که بهش رای دادند.

  • طهماسبی
    12

    آقای قالیباف
    اشتباه بزرگی مرتکب شدی .تنها فرصتی که می توانستی آبروی برباد رفته خود را باز یابی و با مردم همصدا شوی و در سمت درست حق و حقیقت بایستی را از دست دادی .همانطور که علی رغم مهندسی شورای نگهبان و ایجاد جبهه ای غیر عادلانه و مبارزه ای نا برابر و ناجوانمردانه فقط خداوند متعال و مردم حق پذیر پشتیبان دکتر پزشکیان بودند در ادامه نیز چنین خواهد شد و سیه روی شود هر که در او غش باشد

  • ناشناس۱۱
    0

    بازهم احتمالا به حرف مشاوران ضعیف خود گوش کرده و این پیام را داده ، وگرنه بخش زیادی از بدنه رای قالیباف طرفدار کارهای ایشان در دوره شهرداری هستند که فاصله زیادی با تفکرات بسته جلیلی دارند. اگر قالیباف سکوت می کرد حداقل حمایت نمایندگان مستقل مجلس را می توانست حفظ کند.وگرنه همین تندروها و البته قدرت طلبی خودش باعث نابودی سیاسی او شد.

  • جعفری
    12

    🤣🤣 من رای ندادم ولی روز جمعه حتما رای می دهم پزشکیان ۲۲

  • ناشناس
    56

    این رأی ۱۰/۵ میلیون نفری آقای پزشکیان مال اطرافیان آقای پزشکیان از جبهه بزرگ اصلاح طلبان است وگرنه شخص آقای پزشکیان خودش به تنهایی رأیی ندارد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      خب که چی ؟

    • ناشناس
      8

      به شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲:۰۸ : یعنی مردم گول نخورید پزشکیان آلت دست جریان اصلاح طلب شده همان جریانی که مسبب اصلی وضع بد اقتصاد کشور و به فنارفتن بورس و دارایی های مردم بود .مردم هوشیار باشید اگه با زحمات طاقت فرسای رئیسی خزانه پر نشده بود و بدهی ها پرداخت نشده بود محال بود که این جریان خودش را به آب و آتش بزند . مردم شما رو به خدا گول نخورید و بیدار باشید .

    • عزت
      1

      شخص جلیلی به تنهایی ۲۰۰تا رای نداره

  • محمودی
    12

    ملت ایران بپاخیزید نگذارید متحجرین ریس جمهور شوند گشت ارشاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      ما نمی ترسیم از تقدیر و بخت

      آگهیم از عمق این گرداب سخت

  • درخواست از رهبر
    2

    لطفا از اقای قالیباف و پورمحمدی خسارت دور دوم را بگیرید...حدود ۲همت علی الحساب...واز اقای جنتی بخاطر تایید بدون مقبولیت مردم .هم هزینه انتخابات را بگیرید

  • ناشناس
    1

    آقای قالیباف دیدید در کل کشور چقدر طرف دار دارید ؟؟؟ پس موقع صحبت از مردم و مردم از ما خواستند و ... یاد کل طرفداران تان بیافتید و بعد شعارتان را بدهید

  • ناشناس
    2

    نفت ریخته را نذر امام زاده کرد

  • مموتی-رضایی
    1

    احتیاج به بوتاکس نداری ولی برای دور بعد می تونی مو بکاری شاید ارات رفت بالا

  • رضی
    2

    جناب دکتر اگرسال ۹۶ به نفع جمهورشهید کناره گیری نمی کردی الان اواخردوره دوم ریاست جمهوریت بود وسایه ریس جمهورشهیدهم بالای سرخانواده اش مستدام بود.

  • ناشناس
    2

    اقای قالی باف قلبا با دکتر پزشکیان هستید و زبانا با اقای جلیلی مامور هستید و معذور ما هم به فلب شما احترام میگذاریم

  • ناشناس
    2

    اقای قالیباف چرا دوپهلو بیانیه داده ای ،شما میخواهید مسببین وضع موجود بالا نیایند که فعلا همان ها در رأس کارند و عامل ان جلیلی است که بخاطر اعتقاد مسموم جناح مندراوردیش تحریمها را بر گرده مردم نهاد ، بعد میگویی که بیایند به جلیلی رای دهند ،،،زهی تاسف ،

  • ناشناس
    3

    با تورم 300 درصدی آقای ریسی در 3 سال ریاست جمهوری چه کنیم اگر راه شما هم راه ایشان است پس وای بر ما مظلومین و محرومین ،

  • M
    21

    عزیزانی که روی اختلاف در جبهه انقلاب حساب باز کرده بودید خوردید؟؟؟بچه های انقلاب حتی اگه از هم گلایه مند هم باشند رو اصول مثل کوه استوارند.به مهلب های زمانه بگید گذشت دوران اختلاف افکنی در لشکر مختار.یاعلی میگیم و ریشه لیبرال های غرب گدا رو به فضل الهی برای همیشه از خاک وطن میکنیم.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      ببین اگه جنگ بشه که شما تو سرواخ موش قاییم می شید. ما باید بریم دفاع.

    • چای دبش باغ ازگل
      0

      ساندیس دوس داری؟؟؟

    • ناشناس
      1

      این دفعه از دیوار کدام سفارت می خواهید بالا برید؟!؟!

  • ناشناس
    14

    چی شد ؟! شما که گفتید آرای قالیباف مال پزشکیان خواهد شد ؟! باز هم ضایع شدید ولی از بس پررو هستید به روی خودتان نمی آرید!

  • رضا
    1

    اصلا مهم نیست که رای‌دهندگان به شما در مرحله اول در مرحله دوم به کدام کاندیدا رای می‌دهند. مهم این است که شما از خودتان برای آینده چه شخصیتی برمی‌سازید.

    تاریخ سخت بی‌رحم است و نگاه نمی‌کند به اینکه چه کسانی امروز بنام رفیق و همراه به شما باریکلا می‌گویند. اگر طرف درست تاریخ بایستید، گلیم خود را از بدنامی رهانیده آید و اگر طرف غلط بایستید نه فقط به لعنت تاریخ گرفتار می‌شوید که از چندروز دیگر سرزنش فرزندان این آب و خاک را باید تحمل کنید، حتی اگر جلیلی همچون شما ببازد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خوب گفتی.عالی بود. در ضمن آقای قالی باف روغن ریخته را نذر امامزاده نکن. این یعنی مکر که نه خدا خوشش می اید نه بنده خدا.

  • ناشناس
    1

    میشه اول بفرمایی کی شما رو وارد مجلس کرده با کدام آرای ملت وارد شدید آیا شما نماینده مردم ایران هستید
    چرا فرزند ملت تایید صلاحیت نشد چون همه میدانند تمام آرا متعلق به بهار دلهاست .

  • عبدالله
    2

    خلق این وضعیت نتیجه دیدگاه و عملکرد شماست چرا عادت دارید همیشه مشکلات را گردن دیگران بیندازید اتفاقا ما رای می‌دهیم شاید این دیدگاه تغییر کند

  • محمدرضا
    2

    تلاش‌تان برای رئیس‌جمهور شدن بعد از چند دوره و پس از ۱۹سال باز هم ناکام ماند و باید به همان سقف پرواز فعلی که ریاست مجلس است بسنده کنید. کاش به قولی که به نمایندگان داده بودید پایبند می‌ماندید و نامزد نمی‌شدید و اینقدر بد نمی‌باختید.

    حالا که اشتباهی بزرگ از پس اشتباهات متعددتان کرده‌اید و شکست خورده‌اید بیایید تا فرصت هست، گذشته را جبران کنید.

    در انتخابات اخیر جزو ۴کاندیدایی بودید که اصطلاحا در «جبهه‌انقلاب» قرار داشتید. من و شما خوب می‌دانیم که این نام فریبا یک دروغ بزرگ بیش نیست و دیدید که در انتخابات اخیر مجلس بخشی از همین جبهه انقلاب بداخلاقی‌هایی کرد که در تاریخ بعداز انقلاب سابقه نداشت. این را گفتم تا توجه‌تان را به این نکته معطوف کنم که شما را در «جبهه انقلاب قرار داده اند تا هرچه علیه‌تان انجام گرفت جرات نکنید به این اسم توخالی و پفکی پشت کنید.

    حالا و در مرحله دوم انتخابات، در برابر یک انتخاب بزرگ قرار گرفته‌اید. یکی تسلیم شدن به همین جبهه انقلاب و دفاع از آقای سعید جلیلی و دوم برائت جستن از آن و ایستادن در سمت درست تاریخ.

    یک سمت تاریخ آن است که از اندیشه افراطی‌گری و طالبانیسم و ارتجاع و تحجر دفاع کنید و سمت دیگر تاریخ آن است که به این تفکر(که پشت صحنه اش را می‌شناسید) پشت‌پا بزنید.

  • ناشناس
    1

    ۲ ملیون کارمند دولت و حدود ۲ ملیون کارگر که جمعا با خانواده حدود ۱۵ ملیون نفرند از ۶۳ ملیون نفر مابقی بیکار یا سربار خانواده اند یعنی چیزی حدود ۴۸ ملیون ایرانی که درامدی باثبات ندارند چه بسا هیچ درامدی ندارند اگر میخواهید مشاررکت بالا رود نه به کارمند و کارگر بلکه کل جوانان و سالمندان بدون درامد را ببینید که البته هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد .

  • ارسلان
    2

    مسبب وضع موجود کیه جز خودت و خودش و رفقات همه دوران طلایی خاتمی را بیاد دارند ضد تحجر و نگاه باز با عزت با جهان خاتمی در دنیا و آخرت رو سفید است

  • مهران رحمانیان _ کرمان _بم
    2

    جان مادرت تو دیگه هیچی نگو .
    رئیس مجلس هستی دو میلیون قبولت دارند.

  • عباس
    2

    هر کسی یه تاریخ مصرفی داره آقای قالیباف (به ظاهر انقلابی)روزی تاریخ مصرف شما تمام میشه و بدا به حالتون که طرف مردم نبودیید

  • ناشناس
    2

    👈افزایش مهاجرت فرزندان و نخبگان و هموطنان به خارج از کشور
    جلوگیری از آزادیهای اجتماعی
    افزایش اسیبهای روحی و روانی در اثر تورم
    کاهش سلامت جسمانی در اثر سو تغذیه به علت گرانی مواد غذایی و تورم و گردشگری
    افزایش قیمت بی رویه گوشت
    کاهش حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی در اثر وجود قوانین دست وپا گیر برای آنان
    کاهش حضور زنان در عرصه های ورزشی
    تشدید شدن و پایدار شدن تحریم ها
    کاهش بیشتر ارزش پول ملی
    کاهش آزادیهای مردمی
    افزایش دو قطبی گری در جامعه
    کاهش گردشگری و توریسم به داخل ایران

    از ثمرات انتخاب آقای جلیلی خواهد بود.

  • مداح
    2

    مراسم شام غریبان امشب کجاست؟البته نوع غذا را هم قید بفرمایید...ترجیع بند نوحه ها:پیام من به تو یار قدیمی...

  • چای دبش باغ ازگل
    12

    من دیگه رأی نمی دم میخای بده میخای نده!

    نظرات شما -
    • پروانه
      5

      برادر عزیز اینجا نمیشه گفت ولی لطفا ویکی پدیا پزشکیان را ببینید
      همه ی دوستان ببینند
      ایران خیلی تنهاست
      ایرانیان ستمدیده اند
      اینهایی هم که رای میدهند به خیال درست شدن اوضاعست
      مردم چاره ای ندارند فکر میکنند میشه برای زن و بچه هاشون کاری کرد فکر میکنند میتونند آسایش پیدا کنند
      ای کاش همینطور باشه ای کاش اوضاع بهتر بشه

      ولی لطفا ویکی پدیا پزشکیانو ببینید من خیلی مواردو نمیدونستم
      خیلی ناامید شدم...

  • ناشناس
    0

    آقای قالیباف تو بگی نگی چون دوست داشتیم شمارئیس جمهور بشی اما با احترام به شما و ناراحت بودن بابت اجماع آقای جلیلی به نفع شما اما نظر بنده به پزشکیان است مسبب این قضایا هم وحدت اصولگراها است

  • ناشناس
    0

    صد دفعه گفتم قالیباف اعتبارت رو خراب نکن مجلس رو داری کنار بکش نرفتی که نرفتی
    آبروت رفت بعد رفتی
    بابا ملت به نظامی جماعت رای نمیده اینو بفهم
    مجلس هم نماینده ها تو رو در بایستی موندن یا پاچه خواری کردن والا صد سال سیاه اونجا هم رای نمیاری

  • ناشناس
    0

    رای ملت پزشکیان

  • بهائی بهار وامیدایران
    0

    متأسفانه عده ای زیادی از مسئولین به بهانه انقلاب انقلاب گفتن این وسط بخور بخور ازپول بیت المال ملت هم دیگه می‌دونن فقط .....

  • الف
    0

    گر اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ای منفور و متظاهر..

  • نوهد
    0

    ملت‌هوشیار دور دوم پای کار میان و طومار تو اون راهبردی را درهم می پیچند .
    بارای به دکتر پزشکیان جراح و محبوب قلبها

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    سلام خطاب به آقای جعفری دم شما گرم تا میتونی اقوام ودوستان را دعوت کنید به آقای پزشکیان رای بدهم منم رای ندادم ولی اینبار رای میدهم وتمام اقامم هم که رای ندادند قول دادند بیا جمعه آینده رای بدهند خدا همیشه با بی کسان است آقای جلیلی که ازبالا تا پایین حمایتش میکنند .من کاری به اصلاح طلب واصول گرا ندارم .

  • ناشناس
    0

    فعلا برو بدنسازی
    خودتو برای دوره بعد اماده کن ولی بازهم مثل همیشه سوم می شی
    مدال برنز برازنده تو هستش

  • علی
    0

    کوری عصا کش کور دگر شد

  • گل اقا
    0

    هم خوشگله هم بوره حتما رئیس جمهوره خخخخخخخخ

  • ناشناس
    0

    عکس جالبیست، شاخ به شاخ

  • ناشناس
    1

    مسبب بخشی نه مسبب تمام مشکلات کشور خود اصول گرایان و پایداری ها یعنی تو و جلیلی هستید .. پس رای ما مسعود پزشکیان

  • ناشناس
    0

    بیانیه قالیباف را فراموش کنید طرفداران قالیباف را احترام کنید تا جذب شوند

  • ناشناس
    0

    حاج دکتر خلبان سردار قالیباف، خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان ، با این شکست از ارزشهات چیزی کم نمیشه، برو برای چهار سال دیگه خودتو آماده کن!!🤔🙄😬😳😉🤭

  • پزشکیان
    0

    سه تای شما با ...کنار رفت این یکی هم کنار می ره

  • ناشناس
    0

    باقر قافیه را باختی و از سر استیصال این بیانیه را دادی مرد حسابی تو بچه هاتو نمی تونی اداره کنی

  • فتح اله
    1

    خواهش میکنم توصیه نفرمائید ملت ایران راه خود را بلد است

  • رضا
    1

    دیگه کار شما وبقیه ی هم فکراتون تمومه آقای خالی باف

  • ناشناس
    0

    چنان نام از نیروی انقلاب می برند مه گویا مردم سابقه ایشان را فراموش کرده اند!!!

  • ناشناس
    1

    جلیلی و قالیباف کارنامه تحصیلی دوره دبیرستان و دانشگاه خودشونو بزارن تو سایتها !
    نمره کنکور
    سهمیه
    نوع دانشگاه

    دکتر دکتر
    توهین به اقایان دکترهاست !

  • ناشناس
    0

    اخه این بنده خداقالیباف چی فکرکرده ماموندیم.توکه۲میلیون رای بیشترنداری اونم واس جلیلیتون.بازازکجامیخاین رای جمع کنین؟؟اونایی که رای ندادن حتمن مخالف شمان اگه نبودن به شمارای میدادن..اما داره!!!امااونایی که مخالف شماهستن همون نزدیک۴۰میلیون نفر،،اگه فقط۱۰درصدشون بیان رای بدن که مطمئنن به اقای پزشکیان رای میدن شمابایدخداحافظی کنین.خودتونم میدونین بازنده این،اماطبق روال همیشه فک میکنین دست برترین،که اونم زهی خیال باطل👌👌👌👌

  • ناشناس
    0

    آقای قالیباف الان به عنوان رئیس مجلس نمی توانند از شخص خاصی به طور علنی حمایت کنند

  • ناشناس
    4

    کاش کمی مغزتان رابکارببرید پزشکیان همون دولت روحانی هست کاش کمی فکرکنیدبعدتصمیم بگیریدروحانی ۸سال همه چی راخالی کردشهیدجمهورطی این سه سال تونست جبران کنه آقای جلیلی هم انشالله پیروزمیدان میسه به لطف پروردگار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها