فراخوان آزمون استعدادیابی دانشگاه صنعتی شریف

امروزه بسیاری از نوجوانان و جوانان برای یافتن توان تصمیم‌گیری در امور تحصیلی و شغلی خود به دنبال پاسخ‌هایی جامع و نقشه‌ی راهی مشخص و راهگشا می‌گردند تا از ابهامات ذهنی خود بکاهند و آینده‌ای روشن‌تر برای خود رقم بزنند.

فراخوان آزمون استعدادیابی دانشگاه صنعتی شریف

امروزه بسیاری از نوجوانان و جوانان برای یافتن توان تصمیم‌گیری در امور تحصیلی و شغلی خود به دنبال پاسخ‌هایی جامع و نقشه‌ی راهی مشخص و راهگشا می‌گردند تا از ابهامات ذهنی خود بکاهند و آینده‌ای روشن‌تر برای خود رقم بزنند. در این زمینه وجود بستری برای کشف استعداد ها و ارتقای توانمندی های این آینده‌سازان هر روز پراهمیت‌تر می‌گردد.

به همین منظور دانشگاه صنعتی شریف از تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه‌مند به شناخت استعدادها و ارتقای توانمندی‌های خود برای شرکت در آزمون استعدادیابی دانشگاه صنعتی شریف دعوت به عمل می‌آورد.

بدین وسیله ابتدا سطح آمادگی هر یک از شرکت‌کنندگان در قالب یک تست دقیق و علمی سنجیده می‌شود. این تست، با سنجش و ارزیابی افراد (در مقایسه با دیگران) نقاط ضعف و قوت افراد را به طور جامع شرح می‌دهد و راهکارهای عملیاتی‌ای را به منظور تقویت نقاط قوت هر فرد و اصلاح نقاط ضعف او تبیین می‌کند.

شایان ذکر است که راه حل‌های تحلیلی و توسعه‌ای که دانشگاه صنعتی شریف ارائه می‌دهد مستقل از شرایط تحصیلی فرد است و ارتباط مستقیمی با نقاط قوت و ضعف سیستم آموزشی کشور ندارد.

این تست استعدادیابی برای هر ویژگی در هر مهارت، راهکارها و استراتژی‌هایی را در راستای توسعه و بهبود آن ارائه می‌کند. در ادامه این پروژه ضمن سرمایه‌گذاری عمومی روی شرکت‌کنندگان، با امید به ساختن و تربیت افراد برجسته و متمایز برای آینده‌ی کشور، مستعدترین و مناسب‌ترین افراد را هماهنگ با اهداف و چشم‌انداز دانشگاه صنعتی شریف تحت سرمایه‌گذاری‌های خاص تربیتی-آموزشی دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی دانشگاه شریف قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت شریف استار اقدام به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام نمایند.

آدرس سایت شریف استار نیز به شرح زیر می‌باشد:

https://kutt.it/S9Ekbc

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • نرجس حاج طالبی
    0

    با دویدن نمیشه از سایه ها و تاریکی ها سبقت گرفت ولی اگ ب سمت نور حرکت کنیم میتونیم ببینیم ک سایه ها پشت سرمونن دوس دارم با ورود ب این عرصه ب سمت نور حرکت کنم

  • فاطمه حسینی
    0

    مهم نیست اگه زمین خوردی مهم اینه بتونی ازروزمین بلندشی من میتونم

  • حسین ایوبی مهر
    0

    حسین ایوبی مهر ٦٣ساله ایده پرداز.طراح سیستم کنترول و فرماندهی ترافیکی. ٠٩١٩٥٠٨٦١٤٠

  • شاهین
    0

    با سلام استعداد یابی در چه ضمینه ای هست من رشته ام ژنتیک هست ولی طرحهای توسعه ای و نجات یک کشور فلج رو میتونه واکسینه کنه و مقاومت در حدی باشه که کشور خام فروش وارد کننده مواد اولیه و صادر کننده قوی که غولهای صادرات کم میارن ولی دانش نرم افزاری میخواد ولی ایده هر چقدر بخوایید دارم ایمیل بزنید راهنمایی بکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها