وزیر آموزش و پرورش:

دانش ‎آموزان در تابستان هم درس می‎ خوانند

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آخرین نشست هیأت دولت در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان سال آینده، یکی از اولویت‌های ما، برای جبران آموزش از دست رفته در ایام کرونا است.

دانش ‎آموزان در تابستان هم درس می‎ خوانند

محسن حاجی میرزایی با تشکر از زحمات فرهنگیان برای ادامه روند آموزش باکیفیت، در بستر مجازی در طول سال 99، تصریح کرد: قطعاً در سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌‌ای برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان انجام شده است. اما باز هم باید ارزیابی دقیق‌تری داشته باشیم و برای برخی از دانش آموزان، که به هر دلیلی از آموزش با کیفیت، محروم بوده و یا نیازمند به فعالیت‌های جبرانی هستند، فعالیت‌های جبرانی پیش بینی و اجرا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در مورد حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌های درس در سال جدید، گفت: وزارت آموزش و پرورش، همیشه متقاضی حضوری بودن فعالیت‌های آموزشی بوده است؛ ولی حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

وی افزود: تاکنون، ستادملی کرونا، به دلیل نگرانی از سلامت دانش آموزان، اجازه حضور دانش آموزان در کلاس و ارائه آموزش حضوری را به ما نداده است. اگر شرایط سال آینده، مانند امروز باشد از طریق بستر مجازی، آموزش را ادامه خواهیم داد و درصورت کسب اجازه از ستادملی کرونا، آموزش حضوری خواهیم داشت.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • م
    0

    پدرسوخته ها، حقوق نمیدین، 15روز تعطیلات شهریور راهم دزدیدید

  • فرهنگی
    0

    جون عمت دست از سر ما بردار. هر روز از صبح تا ظهر سر کلاسیم. دیگه تابستان چرا؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      شماهم مث بقیه کارمندا باید کارکنید.عادت کردید به تنبلی ومفت خوری. زبونتونم درازه

    • نسرین
      1

      ظاهرا فقط معلمین تابستان تعطیلند ،با همان حقوق روز کاری کارگران بدبخت چی بگن

    • فرشباف
      0

      خانم ناشناس مفت خور جد و بابات هستند که هر روز دارید خون مردم را می خورند نه معلمان بدبخت.

    • ناشناس
      1

      آخی چراانقد شما مودبید ومظلوم وبه قول خودتون بدبخت. توخونه لم دادی مثلا تدریس میکنی.حیف اکسیژن اضافی واسه فرهنگی بی فرهنگی مث شما.

  • علی
    0

    این وزیر فکرش کار نمیکنه. خیلی درس میخوانند حالا تابستان درس بخوانند. مثل اینکه در ایران زندگی نمیکنی و از بس اطرافیانت بهت دروغ و تملق گفته اند حسابی از مرحله پرت شدی.

  • ناشناس
    0

    پول برای بشاراسد و لبنان کم آوردید میخواید از راه کلاس تابستانی جبرانش کنید؟ پولاتون واسه یمن و عراق و سوریه کمه؟ چه بد. دیگه نمیتونید کشتار انجام بدید؟

    نظرات شما -
    • بفهم
      1

      اگر در سوریه و عراق مبارزه نکنیم ،باید در داخل کشور با داعش و ،،،بجنگیم ،اگر همسایه های ایران دست داعش ،،،بیفتد ،اونوقت با دست خودمون کشورموت رو به محاصره انداختیم و اجازه دادیم دشمن به منابع نفتی عراق و سوریه ،،برسد و قدرتمند تر شآد

    • ناشناس
      0

      آقای محترم این همه در سوریه مبارزه کردید چه موفقیتی بدست آوردید؟

  • جهاندیده
    1

    معلم سراغ دارم چند جا تدریس میکند والان دوسال هست یک صوت ضبط میکند وبرای چند کلاس میفرستد ،الان هم توی شهر محل تدریسش نیست در مشهد و قم مشغول زیارت هستن

  • ناشناس
    1

    درپاسخ به جناب فرشباف متاسفم برای شخص فرهنگی مث شمابااین ادبیاتت. درضمن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. دستاورد معلمینی مث شما چی بوده؟

  • امیرخسرورضایی
    0

    گوشی از شما درس از ما چین اگه پیشرفت داره حامی مردمش است نه ما که به حق خود هم نمیرسیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها